«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2024

 Αποστολόπουλος Δημήτριος: Ανοιχτή επιστολή προς την Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Ζωή Μακρή.

Ανοιχτή επιστολή προς την Υφυπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Ζωή Μακρή.

Κυρία Μακρή

Αφορμή για τη σύνταξη της επιστολής αυτής αποτέλεσε η Υ.Α. με αριθμ. 79676/Δ3 που υπογράψατε στις 12 Ιουλίου 2024  (ΦΕΚ 4127 Τεύχος Β 15 Ιουλίου 2024) έχοντας ως θέμα:Καθορισμός διδακτέας εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Δ’ τάξης του Λυκείου των ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. για το σχολικό έτος 2024-2025.

Διαβάζοντας την Υ.Α. αναρωτήθηκα εάν έχετε επισκεφτεί κάποιο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. όχι εθιμοτυπικά, αλλά ουσιαστικά. Καθώς επίσης αν οι σύμβουλοι της Ειδικής Αγωγής και των ειδικοτήτων έχουν καταλάβει σε ποιους μαθητές/τριες αναφέρονται και καθορίζουν αυτή την ύλη στην οποία θα εξεταστούν για την απόλυσή τους από το σχολείο, αλλά και για την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ.

Οι μαθητές/τριες αυτών των σχολείων, σε καμία περίπτωση, δεν μπορούν να ανταποκριθούν σ΄ αυτήν την ύλη.

Σ΄ αυτά τα σχολεία φοιτούν παιδιά που ανήκουν στο φάσμα του αυτισμού με αισθητηριακές διαταραχές, οι οποίες απαιτούν εξειδικευμένη παρακολούθηση και αντιμετώπιση.

Εμείς που ήμαστε μάχιμοι εκπαιδευτικοί και μάλιστα ευαισθητοποιημένοι σε θέματα  Ειδικής Αγωγής ποτέ δεν θα υποβάλαμε τους μαθητές/τριες  μας σε εξετάσεις και μάλιστα σε τέτοια ύλη.

Παρακαλώ κυρία Υφυπουργέ αφιερώστε μία μέρα σε ένα ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. και θα καταλάβετε τι εννοώ.

Κατά τη γνώμη μου αυτή τη στιγμή θα πρέπει να εστιάσετε στα παρακάτω:

Να καλύψετε όλα τα κενά με μόνιμους εκπαιδευτικούς ειδικής Αγωγής και παράλληλα να στελεχώσετε τα  σχολεία με ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, (ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, σχολικούς νοσηλευτές κλπ) και ειδικό βοηθητικό προσωπικό.

Να γραφτούν βιβλία, ειδικά γιαυτά τα παιδιά.

Η προαγωγή, από τάξη σε τάξη, να γίνεται χωρίς εξετάσεις.

Η Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας (Τ.Θ.Δ.Δ.), να είναι εξειδικευμένη και προσαρμοσμένη για τους συγκεκριμένους μαθητές/τριες  σε όλα τα μαθήματα, θεωρητικά και εργαστηριακά, μόνο για χρήση μαθητών και καθηγητών και όχι για την προαγωγή τους από τάξη σε τάξη.  

Η εισαγωγή, στην  Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, να γίνεται με ειδικό αποκλειστικό ποσοστό και τρόπο.

18/7/2024                                                    Αποστολόπουλος  Δημήτριος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου