«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ
Κυριακή 23 Μαρτίου 2014
Συνεχίστηκε η γελοιοποίηση υπουργείου και προθύμων στελεχών στο σεμινάριο για την αξιολόγηση. Η μαζική και μαχητική συγκέντρωση των εκπαιδευτικών υποχρέωσε όσους πέρασαν τελικά, να μπουν από ένα μικρό πορτάκι σαν κυνηγημένοι και πάντα με την προστασία ΜΑΤ
Αναλυτικό ρεπορτάζ για την ακύρωση των σεμιναρίων την Παρασκευή και Σάββατο 20 και 21 Μαρτίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου