Το Υπουργείο Παιδείας, εξετάζει το ενδεχόμενο να διεκδικήσουν το 10%
των θέσεων σε ΑΕΙ και ΤΕΙ. Πιο αναλυτικά, στις περσινές Πανελλαδικές
εξετάσεις 4.296 υποψήφιοι διεκδίκησαν αντίστοιχο ποσοστό συμπληρώνοντας
μόνο το μηχανογραφικό δελτίο. Σύμφωνα με έρευνα της εφημερίδας αυτός ο
αριθμός αντιστοιχούσε σε 7.224 θέσεις σε πανεπιστήμια και τεχνολογικά
ιδρύματα με μόλις 1 στους 2 να εισάγεται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Ο κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος τόνισε για το επίμαχο θέμα των αιώνιων
φοιτητών ότι όσοι έχουν κλείσει δεκαετία στα ΑΕΙ και είναι ανενεργοί θα
διαγραφούν, ενώ σημείωσε πως τα τελευταία δύο χρόνια με εμβόλιμες
εξεταστικές τους έχει δοθεί η δυνατότητα να αποφοιτήσουν.
Μάθε το δικό σου όριο φοίτησης: Όριο φοίτησης
Τέλος, ο υπουργός ανέφερε πως την άλλη εβδομάδα κατατίθεται προς ψήφιση
τροπολογία με την οποία θα μπορούν να παίρνουν ελεύθερη μετεγγραφή σε
ίδρυμα κοντά στον τόπο κατοικίας τους πολύτεκνοι, τρίτεκνοι και
υποψήφιοι κοινωνικών κριτηρίων.
Πηγή: neolaia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου