ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
«Θέλουμε
να συνδέσουμε τον πανεπιστημιακό χάρτη της χώρας με τον αναπτυξιακό
χάρτη της χώρας», διαμήνυσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος
Αρβανιτόπουλος , σε ομιλία που απεύθυνε στο Συνέδριο Εκπαίδευσης και
Καινοτομίας, που συνδιοργανώνεται από το Economist, την Microsoft Hellas
και το British Council , στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Αναφερόμενος στο σχέδιο «Αθηνά», έκανε λόγο για παλαιότερες άναρχες πολιτικές - όπως είπε, βασισμένες σε συντεχνίες - οι οποίες οδήγησαν στην αύξηση των πανεπιστημιακών τμημάτων από σχεδόν 300 τη δεκαετία του 1990 σε περισσότερα από 500 σήμερα. Σε αυτό το πλαίσιο, απαντώντας σε σχετική ερώτηση, αναγνώρισε ότι είναι δύσκολο να αλλάξει η νοοτροπία των τοπικών κοινωνιών, αλλά επισήμανε ότι «πρέπει να αλλάξει». Ο κ. Αρβανιτόπουλος χαρακτήρισε «οριζόντια προτεραιότητα» για όλες τις πολιτικές πρακτικές του υπουργείου την αξιολόγηση δομών, διαδικασιών και ανθρώπινου δυναμικού. Όπως είπε χαρακτηριστικά, η αξιολόγηση δεν έχει σκοπό να τιμωρήσει, αλλά να ανιχνεύσει τις αδυναμίες και να προσφέρει κίνητρα στους εκπαιδευτικούς «να συνεχίσουν τον αγώνα της αυτοβελτίωσης». Ανάμεσα σε άλλα, ο υπουργός Παιδείας υπογράμμισε ότι η ειδική αγωγή στην Ελλάδα «είναι πολλά χρόνια πίσω» και τόνισε την ανάγκη εκσυγχρονισμού των υφιστάμενων δομών. Ο ίδιος προανήγγειλε την κατάθεση νομοσχεδίου, τον επόμενο μήνα, για την ξενόγλωσση εκπαίδευση στο εξωτερικό (δίγλωσσα σχολεία για ομογενείς). |
«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ
Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013
Ο υπουργός Παιδείας για το Σχέδιο Αθηνά, την Αξιολόγηση, Ειδική Αγωγή και Ξενόγλωσση Εκπαίδευση
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου