ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΑΕΚ: Οι εργαζόμενοι ζητούν σαφή κριτήρια και αναγνώριση εμπειρίας για τις θέσεις Υποδιευθυντών
«Η εσωτερική στελέχωση δεν περιορίζει την αξιοκρατία» – Επιστολή ΠΣΥΚΣΑΥΠ για τις προκηρύξεις Υποδιευθυντών των ΣΑΕΚ
ΣΑΕΚ: Οι εργαζόμενοι ζητούν σαφή κριτήρια και αναγνώριση εμπειρίας για τις θέσεις Υποδιευθυντών
Τρία τμήματα έγιναν δύο: Αντιδράσεις για τα κενά και τις υποχρεωτικές υπερωρίες στη Λήμνο
Η ΕΛΜΕ Λήμνου καταγγέλλει το ΥΠΑΙΘΑ για συγχωνεύσεις τμημάτων στη μέση της χρονιάς
Τρία τμήματα έγιναν δύο: Αντιδράσεις για τα κενά και τις υποχρεωτικές υπερωρίες στη Λήμνο
ΔΙΠΑΕ: Μνημόνιο Συνεργασίας με το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης
Μνημόνιο Συνεργασίας ΔΙΠΑΕ και Αρχαιολογικού Μουσείου Θεσσαλονίκης
ΔΙΠΑΕ: Μνημόνιο Συνεργασίας με το Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης
Χρόνιες πληγές στην Ειδική Αγωγή: Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ καταγγέλλει παραμέληση και ζητά άμεσες λύσεις
ΠΟΣΕΕΠΕΑ: «Εκκωφαντική αδιαφορία από το Υπουργείο Παιδείας» — Ξανά στο προσκήνιο τα κενά και οι ελλείψεις στην εκπαίδευση
Χρόνιες πληγές στην Ειδική Αγωγή: Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ καταγγέλλει παραμέληση και ζητά άμεσες λύσεις 











Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου