«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Σάββατο 27 Απριλίου 2013

ΔΑΚΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕ ΚΟΖΑΝΗΣ


 Επιτέλους η κοροϊδία πρέπει να λάβει τέλος.
 Το ένα ψέμα ακολουθεί το άλλο.
 Μέχρι πριν λίγα εικοσιτετράωρα στις συναντήσεις του Υπουργού με την ΟΛΜΕ
 μας διαβεβαιωνατε ότι δεν ειναι στις προθέσεις σας η αύξηση    ωραρίου ,
 περαιτέρω  συγχωνεύσεις  σχολικών μονάδων, αύξηση αριθμού μαθητών ανα τμήμα ,
  παρά μόνον η σωστή διαχείριση του υπάρχοντος προσωπικού .
 Την τελευταία ημέρα πριν τις διακοπές του Πάσχα (και ο νοών νοείται )
 φέρνεται αιφνιδιαστικά την αύξηση του ωραρίου η οποία μας αναγκάζει να
 σας θέσουμε τα παρακάτω ερωτήματα.
 Γνωρίζετε κύριε Υπουργέ ότι ο εκπαιδευτικός διορίζεται με τον βαθμό ΣΤ
 όπως και ο δημόσιος υπάλληλος με απολυτήριο Δημοτικού Σχολείου;
 Γνωρίζετε κύριε Υπουργέ ότι ο εκπαιδευτικός αμείβεται με τον χαμηλότερο
 μισθό απο όλους τους δημόσιους υπαλλήλους;
 Γνωρίζετε κύριε Υπουργέ ότι ο εκπαιδευτικός σε καθημερινή βάση διορθώνει
 γραπτά και προετοιμάζεται κατ´ οίκον για αρκετές ώρες μια και οι υποδομές
 των σχολικών μονάδων δεν του το επιτρέπουν;
 Γνωρίζετε κύριε Υπουργέ ότι ο εκπαιδευτικός εκτός των διδακτικών του
 υποχρεώσεων απασχολείται επιπλέον για διοργάνωση σχολικών εορτών και
 εκδηλώσεων, για συνοδεία εκδρομών καθώς και για μεγάλο όγκο διοικητικών
 εργασιών;
 Γνωρίζετε κύριε Υπουργέ τέλος  ότι στους  εκπαιδευτικούς δόθηκε το 16ωρο
 αντί μισθολογικής αύξησης;
 Τις απαντήσεις τις γνωρίζεται πολυ καλά.
 ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!! ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ !!!!
 ΑΥΞΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ – ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ  - ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ & ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ -
 ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ-ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ
 Μήπως τελικά ο πραγματικός στόχος ειναι να απαξιωθεί και κλείσει το
 δημόσιο σχολείο;
 Εμείς σαν ΔΑΚΕ είμαστε μια βαθιά φιλελεύθερη παράταξη και όχι άκρατοι
 νεοφιλελευθεριστες.Με τους νομούς που θέλετε να εφαρμόσεται δεν θα μας
 διωξεται απο την παράταξη αλλα εσείς θα φύγετε.
 Το επόμενο διάστημα δεν θα έχετε απέναντι σας μονο τους αριστερούς αλλα
 και μια ΔΑΚΕ πιο αριστερή απο τους αριστερούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου