«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ: Ο κόμπος έφτασε στο Χτένι


ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Κύριε υπουργέ

Σήμερα 15/1/2013 έκανα αίτηση για άδεια άνευ αποδοχών δια ανατροφή τέκνων με βάση τον νόμο Ν 3528/2007 (φεκ 26 τ Α' ).
Υπηρετώ στο πρώτο ΕΠΑΛ Ιεράπετρας και έχω δύο ανήλικα παιδιά την γυναίκα μου και την οικογένεια μου στην Πάτρα όπου σε πολύ δύσκολες συνθήκες αδυνατούν να αντεπεξέλθουν.

Ο νόμος είναι ξεκάθαρος και προβλέπει αδειοδότηση χωρίς καν την έγκριση του υπηρεσιακού συμβουλίου.

Από την άλλη τα κενά εκπαιδευτικών στο νομό Λασιθίου αλλά και σε όλη την επικράτεια είναι πάρα πολλά .

Είμαι Αχαιός αλλά θεωρώ την Κρήτη δεύτερη πατρίδα μου . Στην Κρήτη σπούδασα και έχω ζήσει μεγάλο χρονικό διάστημα της ζωής μου.

Καθιστώ υπεύθυνη την Μνημονιακή Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ ΝΔ ΔΗΜΑΡ και της επιλογές της για τη άθλια κατάσταση που έχει δημιουργήσει στην Εκπαίδευση και στους Εκπαιδευτικούς και την θεωρώ επίσης υπεύθυνη για τα αδιέξοδα που βιώνουμε και τα προβλήματα που μου δημιουργεί στην οικογένεια μου και τα παιδιά μου.

Δεν μπορώ να αντεπεξέλθω οικονομικά προτιμώ όμως και βάζω πάνω απ όλα τα παιδιά μου.

Ελπίζω να εγκριθεί η άδεια άνευ αποδοχών σύντομα και να μην χρειαστεί να ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματα μου μέσω της δικαστικής οδού προς το Υπουργείο Παιδείας.

Πιστεύω επίσης η τοπική ΕΛΜΕ να διεκδικήσει και να παλέψει ώστε να καλυφθούν τα πάρα πολλά κενά εκπαιδευτικών στο Λασίθι.

Ο κόμπος έφτασε στο Χτένι.

 Κ. Ν.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου