«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ: Γιατί αποσύρθηκε η τροπολογία για το Σχέδιο Αθηνά



ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
«Επειδή το Προεδρικό Διάταγμα, που αφορά στο σχέδιο «ΑΘΗΝΑ» προϋποθέτει μερικές βελτιώσεις της ισχύουσας νομοθεσίας, όπως εξελίχθηκε μετά το ν. 4009. Σε σχέση, λοιπόν, με τη δυνατότητα της δημιουργίας, της κατάργησης και της κατάτμησης τμημάτων, για το λόγο αυτό είχε προταθεί ως τροπολογία σε προηγούμενο νομοσχέδιο μαζί με το συγκεκριμένο, του οποίου ακόμη η ψήφιση δεν έχει προσδιοριστεί, όπως γνωρίζετε.
Επομένως, η συγκεκριμένη τροπολογία   έχει να κάνει ως προς τη νομοθετική προϋπόθεση σχετικά με το Προεδρικό Διάταγμα, που προβλέπεται για τα τμήματα και τις σχολές του σχεδίου «ΑΘΗΝΑ», άρα δεν υπάρχει καμία καχυποψία, τίποτα το πονηρό και πάνω από όλα τίποτα που να γίνεται εν κρυπτώ».
Τα παραπάνω τόνισε ο υφυπουργός Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου στην ερώτηση της Βουλευτού Θ. Φωτίου εάν βρίσκεται σήμερα η αποσυρθείσα τροπολογία σε άλλον υπό ψήφιση νόμο.
«Δεν χάθηκε αυτή η τροπολογία και σας εξήγησα γιατί δεν ήρθε εδώ. Το νομοσχέδιο για το οποίο μιλάτε, ψηφίζετε νωρίτερα από το σχέδιο νόμου, του οποίου ακόμα την ημερομηνία ψήφισης στην Ολομέλεια δεν την έχουμε. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, ότι  έχω επανειλημμένως τοποθετηθεί για το ζήτημα του σχεδίου «ΑΘΗΝΑ», το οποίο αναφέρεται και εξαρτά το μηχανογραφικό δελτίο που πρέπει να έχουν, επομένως κάποιες βελτιώσεις της ισχύουσας νομοθεσίας γίνονται, έτσι ώστε οι προϋποθέσεις αυτές να υπάρχουν, ώστε να προχωρήσει γρηγορότερα το σχέδιο αυτό ως προς την κατάρτιση του μηχανογραφικού» εξήγησε ο κ. υφυπουργός  και υπογράμμισε: «Με αυτές τις εξηγήσεις θα έλεγα ότι στέκομαι σε δύο βασικές παρατηρήσεις. Αφενός, δεν χρειάζεται να υπάρχει καμία καχυποψία ως προς τον τρόπο ανταπόκρισης σε διαδικασίες νομιμότητας των στελεχών της εκπαίδευσης, γιατί όποιος έχει καταλάβει συγκεκριμένη θέση την έχει καταλάβει όχι απλώς μέσα από νόμιμες διαδικασίες, που έχουν επιβεβαιωθεί και επαληθευθεί και επομένως, εκεί δεν υπάρχει καμία αμφισβήτηση. Αφετέρου, όλη η διαδικασία της αξιολόγησης όχι μόνο δεν είναι τιμωρητική, αλλά έχει ως βασικό της άξονα την ανατροφοδότηση του συστήματος μέσα από προγράμματα επιμόρφωσης, ώστε να επιτευχθεί η βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου και του ίδιου του εκπαιδευτικού».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου