«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Τρίτη 15 Ιουλίου 2025

 ΙΕΠ για Πολλαπλό Βιβλίο: Νέες οδηγίες για ένταξη βιβλίων στο Μητρώο και στην Ψηφιακή Βιβλιοθήκη Διδακτικών Βιβλίων

ζαχαρακη
Σοφία Ζαχαράκη: 328,8 εκατ. ευρώ στα ΑΕΙ για έρευνα, εξωστρέφεια και εξοπλισμό - Επένδυση «μαμούθ» στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
«Δίνουμε στα ΑΕΙ τα εργαλεία που τους αξίζουν και στους φοιτητές μας τις προοπτικές που ονειρεύονται για το μέλλον», δήλωση η Υπουργός Παιδείας
Σοφία Ζαχαράκη: 328,8 εκατ. ευρώ στα ΑΕΙ για έρευνα, εξωστρέφεια και εξοπλισμό - Επένδυση «μαμούθ» στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ypaith2
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών 2025-2026: Από αύριο οι αιτήσεις για το Ψηφιακό Φροντιστήριο
Πρόσκληση μονίμων εκπαιδευτικών προς υποβολή αιτήσεων απόσπασης παροχής ψηφιακής εκπαίδευσης (Ψηφιακό Φροντιστήριο) για το σχολικό έτος 2025 -2026
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών 2025-2026: Από αύριο οι αιτήσεις για το Ψηφιακό Φροντιστήριο
VLASIS-VOULI
Υφυπουργός Παιδείας Κ. Βλάσης: Σε ποιον τομέα προβλέπεται αύξηση προσλήψεων εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής το νέο σχολικό έτος
Σχετικά με τη δημιουργία 477 οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11)
Υφυπουργός Παιδείας Κ. Βλάσης: Σε ποιον τομέα προβλέπεται αύξηση προσλήψεων εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής το νέο σχολικό έτος
Γιάννης Παπαδομαρκάκης
Ο νέος Γ.Γ. του υπουργείου Παιδείας Γιάννης Παπαδομαρκάκης αναλαμβάνει αύριο καθήκοντα
Ο νέος Γενικός Γραμματέας ενημερώθηκε εκτενώς από τον απερχόμενο και φέρνει στο ΥΠΑΙΘΑ σημαντική διοικητική εμπειρία και προτάσεις για τον...
Ο νέος Γ.Γ. του υπουργείου Παιδείας Γιάννης Παπαδομαρκάκης αναλαμβάνει αύριο καθήκοντα
ekpaideutikoi 2025
Νέος νόμος 5218/2025: Νέες οργανικές θέσεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, σύμβαση αναπληρωτών και πολλαπλό βιβλίο
Σημαντικές αλλαγές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με τον νέο νόμο: νέες οργανικές θέσεις, ρυθμίσεις για αναπληρωτές και ενίσχυση του Πολλαπλού Βιβλίου
Νέος νόμος 5218/2025: Νέες οργανικές θέσεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, σύμβαση αναπληρωτών και πολλαπλό βιβλίο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου