ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ
«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ
Κυριακή 2 Ιουνίου 2024
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Παρατηρήσεις για τα ερωτήματα Γ2 και Γ3 των θεμάτων στα Μαθηματικά των ΕΠΑ.Λ.
Σχολιασμός θεμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων στα Μαθηματικά των ΕΠΑ.Λ.-Λάθος στο ερώτημα Γ3.
Πανελλαδικές: Τα θέματα στα Μαθηματικά (Άλγεβρα)
Ο τρόπος εξέτασης των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων
Προσθήκη προσωνυμίας σχολικής μονάδας
Πανελλαδικές: Στα Μαθηματικά (Άλγεβρα) διαγωνίζονται σήμερα οι υποψήφιοι ων ΕΠΑΛ
Πρωτοποριακό Επαγγελματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών ιδρύεται με τη συνεργασία και τη χρηματοδότηση της Deloitte στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Πρόσκληση για τη συγκρότηση νέου εθελοντικού σώματος Ελλήνων και Ελληνίδων εκπαιδευτικών - πρεσβευτών «eTwinning»
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών
Υποψήφιος πήγε στο Εξεταστικό Κέντρο με ένα μεγάλο σταυρό στο στήθος του
Αξιολόγηση:Παράταση για τα Σχέδια Δράσης
Πανελλαδικές: Επέμβαση αστυνομίας μετά από καταγγελία για όχληση εξεταζομένων σε Εξεταστικό Κέντρο
Οι απαντήσεις του ChatGPT στα θέματα Γ και Δ1 των Πανελλαδικών Εξετάσεων Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
Πανελλαδικές: Πότε ξεκινά η βαθμολόγηση των γραπτών των υποψηφίων
ΚΥΣΠΕ: Αποσπάσεις εκπαιδευτικών θα συζητηθούν στις 4 και 5 Ιουνίου
Πρυτανικές εκλογές Παν. Πατρών:Ποιοι εξελέγησαν ως εξωτερικά μέλη του Συμβουλίου Διοίκησης
Αναδρομική μονιμοποίηση 85 εκπαιδευτικών της ΔΔΕ Πειραιά
Αναδρομική μονιμοποίηση 24 εκπαιδευτικών της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ηρακλείου
Τα θέματα στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
Στήριξη Κ. Πιερρακάκη για ίδρυση Πολυτεχνικής Σχολής στο ΕΛΜΕΠΑ
Οι τίτλοι σπουδών των Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων
Πανελλαδικές 2025: Συντελεστές Βαρύτητας της ΣΜΥΑ
Ολοκλήρωση Μεταλυκειακού έτους - Τάξης μαθητείας περιόδου 2023-2024
Πανελλαδικές: "Πρεμιέρα" για τους μαθητές των ΓΕΛ με το μάθημα Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
Επικαιροποίηση άδειας Κέντρων Δια Βίου Μάθησης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου