«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021

Τηλεδιάσκεψη Υφυπουργού Παιδείας με διευθυντές σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Μαγνησίας Ιανουάριος 28, 2021 Εκπαιδευτικά νέα Γράψτε το σχόλιο σας Διάδωσέ το Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ζέττα Μ. Μακρή είχε σήμερα, Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021, προγραμματισμένη τηλεδιάσκεψη συνεργασίας με τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Μαγνησίας κ. Χαράλαμπο Σταχτέα και με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων του Νομού, προκειμένου να συζητηθούν ζητήματα που αφορούν στα εκπαιδευτικά αλλά και στα λειτουργικά θέματα των δομών. Συγκεκριμένα, κατά την συνάντηση, η οποία διήρκησε περίπου μιάμιση ώρα, τα διευθυντικά στελέχη εκπαίδευσης του νομού έθεσαν, με λόγο σοβαρό, αξιοπρεπή, υπεύθυνο αλλά και εύλογο τα προβλήματα της καθημερινότητας που αντιμετωπίζει η εκπαιδευτική κοινότητα, ιδίως εντός της περιόδου της υγειονομικής κρίσης, όπως είναι οι απουσίες, η στελέχωση των σχολικών μονάδων, η εκ περιτροπής διδασκαλία, η μεταφορά των μαθητών από και προς το σχολείο, οι βεβαιώσεις κίνησης των μαθητών και των εκπαιδευτικών, οι εμβολιασμοί και οι εθελοντικές εξετάσεις για τον COVID-19, oι βαθμολογίες, η μείωση της ύλης και η διασύνδεσή της με την Τράπεζα Θεμάτων. Ακόμη, οι διευθυντές των ιδιαίτερα ευαίσθητων δομών, όπως είναι των σχολικών μονάδων στις φυλακές Κασσαβέτειας αλλά και του Τμήματος Αγωγής Ανηλίκων στην Ν. Ιωνία Βόλου έθεσαν ζητήματα κτιριολογικού και χωροταξικού περιεχομένου αλλά και προβληματισμούς για την διαχείριση κάποιων ευαίσθητων ζητημάτων ενώ οι διευθυντές των μονάδων επαγγελματικής κατάρτισης έθεσαν, επίσης, ζητήματα χωροταξικά δεδομένου ότι το αντικείμενο των δομών τους περιλαμβάνει πολλά εργαστήρια επαγγελματικά και, συνεπώς, συγχρωτίζονται μαθητές από διαφορετικές τάξεις. Δεδομένου του γεγονότος ότι υπήρχε προγραμματισμένη τηλεδιάσκεψη της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, με τους περιφερειακούς διευθυντές και τους διευθυντές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των Νομών, η ως άνω τηλεδιάσκεψη ολοκληρώθηκε μετά από μιάμιση ώρα, παρόλο που υπήρχε εξαιρετικό ενδιαφέρον και δεν είχε συζητηθεί η ενότητα της ειδικής εκπαίδευσης και αγωγής. Για τον λόγο αυτό, η κ. Μακρή δεσμεύθηκε να οργανώσει εντός της επόμενης εβδομάδας μία ακόμη τηλεδιάσκεψη, στην οποία και θα συζητηθούν, διεξοδικά, τα ευαίσθητα θέματα της ειδικής αγωγής. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας: Αποτύπωση ζητά το ΥΠΑΙΘ Η κ. Μακρή, αφού ευχαρίστησε, θερμά, τους διευθυντές των σχολικών μονάδων του Ν. Μαγνησίας για την διαθεσιμότητά τους να συμμετέχουν σε μία εφ’ όλης της ύλης εποικοδομητική και αναλυτική συζήτηση ενημέρωσης και προβληματισμού για τα εκπαιδευτικά ζητήματα αλλά και για το υψηλό επίπεδο των τοποθετήσεών τους και δεσμεύθηκε ότι, από τούδε και στο εξής, όχι μόνο θα βρίσκεται δίπλα τους και θα προσπαθεί, εκ της θέσεώς της, για την προώθηση και επίλυση πολλών ζητημάτων, που ταλαιπωρούν την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και θα αναλάβει την πρωτοβουλία να διοργανώνει, σε τακτά χρονικά διαστήματα, τέτοιες συζητήσεις για την πληρέστερη και αποτελεσματικότερη συνεργασία τους.
Πηγή άρθρου: Τηλεδιάσκεψη Υφυπουργού Παιδείας με διευθυντές σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Μαγνησίας | fresh-education

 

Χαρά Κεφαλίδου: “Σωρεία προβλημάτων στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία” Ιανουάριος 28, 2021 Εκπαιδευτικά νέα Γράψτε το σχόλιο σας Διάδωσέ το Ερώτηση κατέθεσε η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας και υπεύθυνη Τομέα Παιδείας προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων σχετικά με τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν ακόμα και σήμερα στη στελέχωση των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων με το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό, τον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών εν μέσω πανδημίας, καθώς και την ανισοτιμία στην παρεχόμενη τηλεκπαίδευση χωρίς να έχει προηγηθεί αναπροσαρμογή της διδασκόμενης και της εξεταστέας ύλης. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης: ΕΡΩΤΗΣΗ Προς: Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως Θέμα: Σωρεία προβλημάτων στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία Με επιστολές και δημοσιεύσεις στον τύπο η Πανελλήνια Ομοσπονδία Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων και οι πρόεδροι των 15μελών Συμβουλίων των Σχολείων αυτών επισημαίνουν τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν ακόμα και σήμερα στη στελέχωση των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων με το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό. Μάλιστα, στη λήξη του πρώτου τετραμήνου, στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τα εκπαιδευτικά κενά εξακολουθούν να υφίστανται τόσο σε αντικείμενα γενικής παιδείας όσο και σε ειδικότητες οι οποίες διδάσκονται στα σχολεία. Καταγγέλλεται ότι η πρόσληψη εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία των μαθημάτων του θεάτρου, του χορού και του κινηματογράφου γίνεται πάντα με χαρακτηριστική καθυστέρηση, με αποτέλεσμα η διδασκαλία των αντικειμένων του χορού, του θεάτρου και του κινηματογράφου να ξεκινά τρεις ή και τέσσερις μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους. Αναφέρεται ότι για το σχολικό έτος 2020-2021, στο τέλος του ημερολογιακού έτους, η διαδικασία πρόσληψης εκπαιδευτικών σε πολλά μουσικά σχολεία δεν είχε ακόμα ολοκληρωθεί. Θεωρούν ως απαράδεκτη την πρακτική της κάλυψης των αναγκών των σχολείων, είτε αυτές αφορούν τα αντικείμενα της καλλιτεχνικής παιδείας είτε της γενικής, με την πρακτική της πρόσληψης ωρομισθίων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μάλιστα με χαρακτηριστική καθυστέρηση. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Εγκύκλιος: Ενέργειες και μέτρα για την επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων Δ/θμιας Εκπ/σης Επισημαίνουν ότι ειδικά στην περίπτωση των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων η εκπαιδευτική διαδικασία είναι πρακτικά αδύνατον να ακολουθηθεί με τη χρήση της συγκεκριμένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας στις περιπτώσεις των ατομικών μαθημάτων αλλά και των συνόλων. Διαμαρτύρονται επίσης τόσο για τον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών εν μέσω πανδημίας, όσο και για την ανισοτιμία στην παρεχόμενη τηλεκπαίδευση χωρίς να έχει προηγηθεί αναπροσαρμογή της διδασκόμενης και της εξεταστέας ύλης και οργάνωσή της ώστε να είναι προσπελάσιμη από το σύνολο των μαθητών. Σε συνέχεια των ανωτέρω ερωτάται η αρμόδια Υπουργός: 1. Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε ούτως ώστε να προσλαμβάνετε έγκαιρα το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό και να καλύπτονται άμεσα τα κενά στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία της χώρας και όχι μετά παρέλευση μηνών και το χάσιμο πολλών διδακτικών ωρών, καθώς επίσης να προβλέπεται και η ενίσχυση περαιτέρω των εκπαιδευτικών μονάδων λόγω έκτακτων αναγκών όπως η πανδημία του Covid-19; 2. Πότε προβλέπεται να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα και να παρασχεθούν τα αναγκαία μέσα για την δυνατότητα ισότιμης συμμετοχής των μαθητών των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων στην τηλεκπαίδευση, λαμβανομένου υπόψιν ότι έχει παρέλθει ήδη το πρώτο τετράμηνο του σχολικού έτους 2020-2021 και υπάρχουν ακόμα ελλείψεις και κενά; 3. Προβλέπεται από το υπουργείο σας η αναπροσαρμογή λόγω της πανδημίας του Covid-19 της διδασκόμενης και της εξεταστέας ύλης στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία όπως έχει ήδη γίνει στις υπόλοιπες κατευθύνσεις; 4. Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε για την παροχή Ενισχυτικής Διδασκαλίας σε όσες περιπτώσεις κρίνεται αυτή απαραίτητη, με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων; 5. Εξετάζετε τη δυνατότητα παράτασης του τετραμήνου και αξιολόγησης των μαθητών μετά την επιστροφή τους στην τάξη και στη διά ζώσης διδασκαλία; Η Ερωτώσα Βουλευτής Χαρά Κεφαλίδου
Πηγή άρθρου: Χαρά Κεφαλίδου: “Σωρεία προβλημάτων στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία” | fresh-education
Χαρά Κεφαλίδου: “Σωρεία προβλημάτων στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία” Ιανουάριος 28, 2021 Εκπαιδευτικά νέα Γράψτε το σχόλιο σας Διάδωσέ το Ερώτηση κατέθεσε η Χαρά Κεφαλίδου, βουλευτής Δράμας και υπεύθυνη Τομέα Παιδείας προς την Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων σχετικά με τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν ακόμα και σήμερα στη στελέχωση των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων με το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό, τον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών εν μέσω πανδημίας, καθώς και την ανισοτιμία στην παρεχόμενη τηλεκπαίδευση χωρίς να έχει προηγηθεί αναπροσαρμογή της διδασκόμενης και της εξεταστέας ύλης. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης: ΕΡΩΤΗΣΗ Προς: Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Νίκη Κεραμέως Θέμα: Σωρεία προβλημάτων στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία Με επιστολές και δημοσιεύσεις στον τύπο η Πανελλήνια Ομοσπονδία Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων και οι πρόεδροι των 15μελών Συμβουλίων των Σχολείων αυτών επισημαίνουν τα σοβαρά προβλήματα που υπάρχουν ακόμα και σήμερα στη στελέχωση των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων με το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό. Μάλιστα, στη λήξη του πρώτου τετραμήνου, στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, τα εκπαιδευτικά κενά εξακολουθούν να υφίστανται τόσο σε αντικείμενα γενικής παιδείας όσο και σε ειδικότητες οι οποίες διδάσκονται στα σχολεία. Καταγγέλλεται ότι η πρόσληψη εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία των μαθημάτων του θεάτρου, του χορού και του κινηματογράφου γίνεται πάντα με χαρακτηριστική καθυστέρηση, με αποτέλεσμα η διδασκαλία των αντικειμένων του χορού, του θεάτρου και του κινηματογράφου να ξεκινά τρεις ή και τέσσερις μήνες μετά την έναρξη του σχολικού έτους. Αναφέρεται ότι για το σχολικό έτος 2020-2021, στο τέλος του ημερολογιακού έτους, η διαδικασία πρόσληψης εκπαιδευτικών σε πολλά μουσικά σχολεία δεν είχε ακόμα ολοκληρωθεί. Θεωρούν ως απαράδεκτη την πρακτική της κάλυψης των αναγκών των σχολείων, είτε αυτές αφορούν τα αντικείμενα της καλλιτεχνικής παιδείας είτε της γενικής, με την πρακτική της πρόσληψης ωρομισθίων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μάλιστα με χαρακτηριστική καθυστέρηση. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Εγκύκλιος: Ενέργειες και μέτρα για την επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων Δ/θμιας Εκπ/σης Επισημαίνουν ότι ειδικά στην περίπτωση των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων η εκπαιδευτική διαδικασία είναι πρακτικά αδύνατον να ακολουθηθεί με τη χρήση της συγκεκριμένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας στις περιπτώσεις των ατομικών μαθημάτων αλλά και των συνόλων. Διαμαρτύρονται επίσης τόσο για τον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών εν μέσω πανδημίας, όσο και για την ανισοτιμία στην παρεχόμενη τηλεκπαίδευση χωρίς να έχει προηγηθεί αναπροσαρμογή της διδασκόμενης και της εξεταστέας ύλης και οργάνωσή της ώστε να είναι προσπελάσιμη από το σύνολο των μαθητών. Σε συνέχεια των ανωτέρω ερωτάται η αρμόδια Υπουργός: 1. Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε ούτως ώστε να προσλαμβάνετε έγκαιρα το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό και να καλύπτονται άμεσα τα κενά στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία της χώρας και όχι μετά παρέλευση μηνών και το χάσιμο πολλών διδακτικών ωρών, καθώς επίσης να προβλέπεται και η ενίσχυση περαιτέρω των εκπαιδευτικών μονάδων λόγω έκτακτων αναγκών όπως η πανδημία του Covid-19; 2. Πότε προβλέπεται να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα και να παρασχεθούν τα αναγκαία μέσα για την δυνατότητα ισότιμης συμμετοχής των μαθητών των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων στην τηλεκπαίδευση, λαμβανομένου υπόψιν ότι έχει παρέλθει ήδη το πρώτο τετράμηνο του σχολικού έτους 2020-2021 και υπάρχουν ακόμα ελλείψεις και κενά; 3. Προβλέπεται από το υπουργείο σας η αναπροσαρμογή λόγω της πανδημίας του Covid-19 της διδασκόμενης και της εξεταστέας ύλης στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία όπως έχει ήδη γίνει στις υπόλοιπες κατευθύνσεις; 4. Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε για την παροχή Ενισχυτικής Διδασκαλίας σε όσες περιπτώσεις κρίνεται αυτή απαραίτητη, με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων; 5. Εξετάζετε τη δυνατότητα παράτασης του τετραμήνου και αξιολόγησης των μαθητών μετά την επιστροφή τους στην τάξη και στη διά ζώσης διδασκαλία; Η Ερωτώσα Βουλευτής Χαρά Κεφαλίδου
Πηγή άρθρου: Χαρά Κεφαλίδου: “Σωρεία προβλημάτων στα Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία” | fresh-education
Τηλεδιάσκεψη Υφυπουργού Παιδείας με διευθυντές σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Μαγνησίας Ιανουάριος 28, 2021 Εκπαιδευτικά νέα Γράψτε το σχόλιο σας Διάδωσέ το Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ζέττα Μ. Μακρή είχε σήμερα, Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021, προγραμματισμένη τηλεδιάσκεψη συνεργασίας με τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Μαγνησίας κ. Χαράλαμπο Σταχτέα και με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων του Νομού, προκειμένου να συζητηθούν ζητήματα που αφορούν στα εκπαιδευτικά αλλά και στα λειτουργικά θέματα των δομών. Συγκεκριμένα, κατά την συνάντηση, η οποία διήρκησε περίπου μιάμιση ώρα, τα διευθυντικά στελέχη εκπαίδευσης του νομού έθεσαν, με λόγο σοβαρό, αξιοπρεπή, υπεύθυνο αλλά και εύλογο τα προβλήματα της καθημερινότητας που αντιμετωπίζει η εκπαιδευτική κοινότητα, ιδίως εντός της περιόδου της υγειονομικής κρίσης, όπως είναι οι απουσίες, η στελέχωση των σχολικών μονάδων, η εκ περιτροπής διδασκαλία, η μεταφορά των μαθητών από και προς το σχολείο, οι βεβαιώσεις κίνησης των μαθητών και των εκπαιδευτικών, οι εμβολιασμοί και οι εθελοντικές εξετάσεις για τον COVID-19, oι βαθμολογίες, η μείωση της ύλης και η διασύνδεσή της με την Τράπεζα Θεμάτων. Ακόμη, οι διευθυντές των ιδιαίτερα ευαίσθητων δομών, όπως είναι των σχολικών μονάδων στις φυλακές Κασσαβέτειας αλλά και του Τμήματος Αγωγής Ανηλίκων στην Ν. Ιωνία Βόλου έθεσαν ζητήματα κτιριολογικού και χωροταξικού περιεχομένου αλλά και προβληματισμούς για την διαχείριση κάποιων ευαίσθητων ζητημάτων ενώ οι διευθυντές των μονάδων επαγγελματικής κατάρτισης έθεσαν, επίσης, ζητήματα χωροταξικά δεδομένου ότι το αντικείμενο των δομών τους περιλαμβάνει πολλά εργαστήρια επαγγελματικά και, συνεπώς, συγχρωτίζονται μαθητές από διαφορετικές τάξεις. Δεδομένου του γεγονότος ότι υπήρχε προγραμματισμένη τηλεδιάσκεψη της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, με τους περιφερειακούς διευθυντές και τους διευθυντές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των Νομών, η ως άνω τηλεδιάσκεψη ολοκληρώθηκε μετά από μιάμιση ώρα, παρόλο που υπήρχε εξαιρετικό ενδιαφέρον και δεν είχε συζητηθεί η ενότητα της ειδικής εκπαίδευσης και αγωγής. Για τον λόγο αυτό, η κ. Μακρή δεσμεύθηκε να οργανώσει εντός της επόμενης εβδομάδας μία ακόμη τηλεδιάσκεψη, στην οποία και θα συζητηθούν, διεξοδικά, τα ευαίσθητα θέματα της ειδικής αγωγής. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας: Αποτύπωση ζητά το ΥΠΑΙΘ Η κ. Μακρή, αφού ευχαρίστησε, θερμά, τους διευθυντές των σχολικών μονάδων του Ν. Μαγνησίας για την διαθεσιμότητά τους να συμμετέχουν σε μία εφ’ όλης της ύλης εποικοδομητική και αναλυτική συζήτηση ενημέρωσης και προβληματισμού για τα εκπαιδευτικά ζητήματα αλλά και για το υψηλό επίπεδο των τοποθετήσεών τους και δεσμεύθηκε ότι, από τούδε και στο εξής, όχι μόνο θα βρίσκεται δίπλα τους και θα προσπαθεί, εκ της θέσεώς της, για την προώθηση και επίλυση πολλών ζητημάτων, που ταλαιπωρούν την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και θα αναλάβει την πρωτοβουλία να διοργανώνει, σε τακτά χρονικά διαστήματα, τέτοιες συζητήσεις για την πληρέστερη και αποτελεσματικότερη συνεργασία τους.
Πηγή άρθρου: Τηλεδιάσκεψη Υφυπουργού Παιδείας με διευθυντές σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Μαγνησίας | fresh-education
Τηλεδιάσκεψη Υφυπουργού Παιδείας με διευθυντές σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Μαγνησίας Ιανουάριος 28, 2021 Εκπαιδευτικά νέα Γράψτε το σχόλιο σας Διάδωσέ το Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ζέττα Μ. Μακρή είχε σήμερα, Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021, προγραμματισμένη τηλεδιάσκεψη συνεργασίας με τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Μαγνησίας κ. Χαράλαμπο Σταχτέα και με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων του Νομού, προκειμένου να συζητηθούν ζητήματα που αφορούν στα εκπαιδευτικά αλλά και στα λειτουργικά θέματα των δομών. Συγκεκριμένα, κατά την συνάντηση, η οποία διήρκησε περίπου μιάμιση ώρα, τα διευθυντικά στελέχη εκπαίδευσης του νομού έθεσαν, με λόγο σοβαρό, αξιοπρεπή, υπεύθυνο αλλά και εύλογο τα προβλήματα της καθημερινότητας που αντιμετωπίζει η εκπαιδευτική κοινότητα, ιδίως εντός της περιόδου της υγειονομικής κρίσης, όπως είναι οι απουσίες, η στελέχωση των σχολικών μονάδων, η εκ περιτροπής διδασκαλία, η μεταφορά των μαθητών από και προς το σχολείο, οι βεβαιώσεις κίνησης των μαθητών και των εκπαιδευτικών, οι εμβολιασμοί και οι εθελοντικές εξετάσεις για τον COVID-19, oι βαθμολογίες, η μείωση της ύλης και η διασύνδεσή της με την Τράπεζα Θεμάτων. Ακόμη, οι διευθυντές των ιδιαίτερα ευαίσθητων δομών, όπως είναι των σχολικών μονάδων στις φυλακές Κασσαβέτειας αλλά και του Τμήματος Αγωγής Ανηλίκων στην Ν. Ιωνία Βόλου έθεσαν ζητήματα κτιριολογικού και χωροταξικού περιεχομένου αλλά και προβληματισμούς για την διαχείριση κάποιων ευαίσθητων ζητημάτων ενώ οι διευθυντές των μονάδων επαγγελματικής κατάρτισης έθεσαν, επίσης, ζητήματα χωροταξικά δεδομένου ότι το αντικείμενο των δομών τους περιλαμβάνει πολλά εργαστήρια επαγγελματικά και, συνεπώς, συγχρωτίζονται μαθητές από διαφορετικές τάξεις. Δεδομένου του γεγονότος ότι υπήρχε προγραμματισμένη τηλεδιάσκεψη της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, με τους περιφερειακούς διευθυντές και τους διευθυντές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των Νομών, η ως άνω τηλεδιάσκεψη ολοκληρώθηκε μετά από μιάμιση ώρα, παρόλο που υπήρχε εξαιρετικό ενδιαφέρον και δεν είχε συζητηθεί η ενότητα της ειδικής εκπαίδευσης και αγωγής. Για τον λόγο αυτό, η κ. Μακρή δεσμεύθηκε να οργανώσει εντός της επόμενης εβδομάδας μία ακόμη τηλεδιάσκεψη, στην οποία και θα συζητηθούν, διεξοδικά, τα ευαίσθητα θέματα της ειδικής αγωγής. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας: Αποτύπωση ζητά το ΥΠΑΙΘ Η κ. Μακρή, αφού ευχαρίστησε, θερμά, τους διευθυντές των σχολικών μονάδων του Ν. Μαγνησίας για την διαθεσιμότητά τους να συμμετέχουν σε μία εφ’ όλης της ύλης εποικοδομητική και αναλυτική συζήτηση ενημέρωσης και προβληματισμού για τα εκπαιδευτικά ζητήματα αλλά και για το υψηλό επίπεδο των τοποθετήσεών τους και δεσμεύθηκε ότι, από τούδε και στο εξής, όχι μόνο θα βρίσκεται δίπλα τους και θα προσπαθεί, εκ της θέσεώς της, για την προώθηση και επίλυση πολλών ζητημάτων, που ταλαιπωρούν την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και θα αναλάβει την πρωτοβουλία να διοργανώνει, σε τακτά χρονικά διαστήματα, τέτοιες συζητήσεις για την πληρέστερη και αποτελεσματικότερη συνεργασία τους.
Πηγή άρθρου: Τηλεδιάσκεψη Υφυπουργού Παιδείας με διευθυντές σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Μαγνησίας | fresh-education
Τηλεδιάσκεψη Υφυπουργού Παιδείας με διευθυντές σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Μαγνησίας Ιανουάριος 28, 2021 Εκπαιδευτικά νέα Γράψτε το σχόλιο σας Διάδωσέ το Η Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ζέττα Μ. Μακρή είχε σήμερα, Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021, προγραμματισμένη τηλεδιάσκεψη συνεργασίας με τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Μαγνησίας κ. Χαράλαμπο Σταχτέα και με τους διευθυντές των σχολικών μονάδων του Νομού, προκειμένου να συζητηθούν ζητήματα που αφορούν στα εκπαιδευτικά αλλά και στα λειτουργικά θέματα των δομών. Συγκεκριμένα, κατά την συνάντηση, η οποία διήρκησε περίπου μιάμιση ώρα, τα διευθυντικά στελέχη εκπαίδευσης του νομού έθεσαν, με λόγο σοβαρό, αξιοπρεπή, υπεύθυνο αλλά και εύλογο τα προβλήματα της καθημερινότητας που αντιμετωπίζει η εκπαιδευτική κοινότητα, ιδίως εντός της περιόδου της υγειονομικής κρίσης, όπως είναι οι απουσίες, η στελέχωση των σχολικών μονάδων, η εκ περιτροπής διδασκαλία, η μεταφορά των μαθητών από και προς το σχολείο, οι βεβαιώσεις κίνησης των μαθητών και των εκπαιδευτικών, οι εμβολιασμοί και οι εθελοντικές εξετάσεις για τον COVID-19, oι βαθμολογίες, η μείωση της ύλης και η διασύνδεσή της με την Τράπεζα Θεμάτων. Ακόμη, οι διευθυντές των ιδιαίτερα ευαίσθητων δομών, όπως είναι των σχολικών μονάδων στις φυλακές Κασσαβέτειας αλλά και του Τμήματος Αγωγής Ανηλίκων στην Ν. Ιωνία Βόλου έθεσαν ζητήματα κτιριολογικού και χωροταξικού περιεχομένου αλλά και προβληματισμούς για την διαχείριση κάποιων ευαίσθητων ζητημάτων ενώ οι διευθυντές των μονάδων επαγγελματικής κατάρτισης έθεσαν, επίσης, ζητήματα χωροταξικά δεδομένου ότι το αντικείμενο των δομών τους περιλαμβάνει πολλά εργαστήρια επαγγελματικά και, συνεπώς, συγχρωτίζονται μαθητές από διαφορετικές τάξεις. Δεδομένου του γεγονότος ότι υπήρχε προγραμματισμένη τηλεδιάσκεψη της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, με τους περιφερειακούς διευθυντές και τους διευθυντές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης των Νομών, η ως άνω τηλεδιάσκεψη ολοκληρώθηκε μετά από μιάμιση ώρα, παρόλο που υπήρχε εξαιρετικό ενδιαφέρον και δεν είχε συζητηθεί η ενότητα της ειδικής εκπαίδευσης και αγωγής. Για τον λόγο αυτό, η κ. Μακρή δεσμεύθηκε να οργανώσει εντός της επόμενης εβδομάδας μία ακόμη τηλεδιάσκεψη, στην οποία και θα συζητηθούν, διεξοδικά, τα ευαίσθητα θέματα της ειδικής αγωγής. ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Α/θμιας: Αποτύπωση ζητά το ΥΠΑΙΘ Η κ. Μακρή, αφού ευχαρίστησε, θερμά, τους διευθυντές των σχολικών μονάδων του Ν. Μαγνησίας για την διαθεσιμότητά τους να συμμετέχουν σε μία εφ’ όλης της ύλης εποικοδομητική και αναλυτική συζήτηση ενημέρωσης και προβληματισμού για τα εκπαιδευτικά ζητήματα αλλά και για το υψηλό επίπεδο των τοποθετήσεών τους και δεσμεύθηκε ότι, από τούδε και στο εξής, όχι μόνο θα βρίσκεται δίπλα τους και θα προσπαθεί, εκ της θέσεώς της, για την προώθηση και επίλυση πολλών ζητημάτων, που ταλαιπωρούν την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και θα αναλάβει την πρωτοβουλία να διοργανώνει, σε τακτά χρονικά διαστήματα, τέτοιες συζητήσεις για την πληρέστερη και αποτελεσματικότερη συνεργασία τους.
Πηγή άρθρου: Τηλεδιάσκεψη Υφυπουργού Παιδείας με διευθυντές σχολείων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της Μαγνησίας | fresh-education

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου