ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
Σύγκλητος Παν. Ιωαννίνων: Διαφωνούμε με την πρόταση της ΠΟΣΔΕΠ κα...
26 Απρ 2020 -
Η υπ. Παιδείας ποδηλατάδα με το γιο της
25 Απρ 2020 -
Παιδαγωγικοί προβληματισμοί σε επιλεγμένα σημεία του νομοσχεδίου...
25 Απρ 2020 -
Μην ανοίξετε τα σχολεία- Διασφαλίστε τις Πανελλαδικές
25 Απρ 2020 -
Γράμμα στην υπ. Παιδείας: Άμεση διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσ...
25 Απρ 2020 -
Έφυγε η Σχολική Σύμβουλος M. Διαμαντοπούλου
25 Απρ 2020 -
Ένα συντηρητικό σχέδιο νόμου γενικώς
25 Απρ 2020 -
Γιατί δεν πρέπει να ανοίξουν τα σχολεία και τα πανεπιστήμια – η ε...
25 Απρ 2020 -
Το νομοσχέδιο για την παιδεία οδηγεί στη συντήρηση και στο παρε...
25 Απρ 2020 -
Η ΠΕΚ για τα ηλικιακά όρια στις εγγραφές των ΕΠΑΛ
25 Απρ 2020 -
(Βίντεο-φωτό Αθήνα Θεσσαλονίκη ) Εκπαιδευτικοί διαδήλωσαν κατά το...
24 Απρ 2020 -
Επιστολή ιδιοκτητών ιδιωτικών ΙΕΚ στον πρωθυπουργό για την κατά...
24 Απρ 2020 -
Αμοιβαίες μεταθέσεις: Αιτήσεις- προϋποθέσεις
24 Απρ 2020 -
Μαύρη σελίδα στην εκπαίδευση ο «εξορθολογισμός» των ΕΠΑ.Λ.
24 Απρ 2020 -
ΟΛΤΕΕ: Ψαλίδι στα ΕΠΑ.Λ.
24 Απρ 2020 -
Η Ένωση Γονέων Μουσικών -Καλλιτεχνικών Σχολείων για το πολυνομοσχ...
24 Απρ 2020 -
Η Χ. Κεφαλίδου καλεί την υπ. Παιδείας να "παγώσει" το π...
24 Απρ 2020 -
Παρέμβαση ΚΚΕ για τον καθορισμό ημερομηνίας και τους όρους διεξ...
24 Απρ 2020 -
Σκληρή γλώσσα ΔΑΚΕ ΠΕ για το πολυνομοσχέδιο
24 Απρ 2020 -
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2020
24 Απρ 2020 -
Mετατάξεις εκπαιδευτικών από την Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Ε...
24 Απρ 2020 -
Μεταθέσεις Δ/θμιας Εκπ/σης 2020 - Πινακας Κενών/Πλεονασμάτων
24 Απρ 2020 -
ΕΛΜΕ Βαυαρίας: Παρέμβαση στο προσχέδιο νόμου όσον αφορά την...
24 Απρ 2020 -
Το ψηφιακό σχολείο: ώρα ευθύνης
24 Απρ 2020 -
Πανελλήνιες Εξετάσεις 2020: Τέλη Αυγούστου-Γιατί όχι;
24 Απρ 2020 -
Α. Λιάκος: Νομοσχέδιο άσχετο με τα υπαρκτά προβλήματα της εκπαίδε...
24 Απρ 2020 -
10+1 χτυπήματα στο δημόσιο σχολείο
24 Απρ 2020 -
ΔΟΕ: Οι «διαρροές» ήταν τελικά επίσημη ενημέρωση
24 Απρ 2020 -
Σχετικά με το νέο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία
24 Απρ 2020 -
Υποψήφιοι με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες: «Διαφορετικοί» μαθητές...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου