ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
Ψηφιακή τεχνολογία, κοινωνική ανισότητα και σχολείο: σκέψεις με... -
ΦΕΚ: Επιδότηση της Μαθητείας/Πρακτικής Άσκησης -
Κυβερνητικός εκπρόσωπος: Συζητάμε το άνοιγμα των σχολείων -
ΦΕΚ: Νέα παράταση περιοριστικών μέτρων στις εκκλησίες -
Εγκύκλιος: Εκκρεμείς μετατάξεις εκπαιδευτικών Ν. 1824/88 -
Υπόμνημα Συλλόγου Ελλήνων Κοινωνιολόγων προς την υπ. Παιδείας γι... -
Θέσεις του Συλλόγου Κοινωνιολόγων Θεσσαλονίκης -
Υποψήφιοι Εσπερινών Λυκείων: Παιδιά ενός κατώτερου Θεού; -
«Σπουδαία λάθη» -
Ευχές από την υπ. Παιδείας -
Πανελλαδικές:Προσόντα- προϋποθέσεις εισαγωγής στις Σχολές Λιμενι... -
Εκπαίδευση από απόσταση: ένα πρωτόγνωρο δεκανίκι για τη βασική πα... -
Η Επιστημονική-Παιδαγωγική Καθοδήγηση και Εποπτεία στο Ελληνικό Σ... -
Πρόταση ΚΙΠΑΝ για την έγκαιρη επαναπροκήρυξη της θέσης των αφυπη... -
Νέα πλατφόρμα για την πανδημία -
Σ.Τσιόδρας-Ν. Χαρδαλιάς:Τι θα γίνει με τις Πανελλαδικές και με το... -
Δωρεάν παραχώρηση επεισοδίων της εκπαιδευτικής τηλεόρασης στην Κυ... -
Προκήρυξη 5ΕΑ/2019:Τελικοί πίνακες κατάταξης -
Πρώτο "κύμα" δωρεάς άνω του 1 εκατομμυρίου ευρώ σε tab... -
Κυβερνητικός Εκπρόσωπος:Σταδιακό άνοιγμα των σχολείων -
Εμβληματική δράση για την επιδημιολογική μελέτη του SARS-CoV-2 -
Σε αναζήτηση πολιτικής για τα στελέχη της εκπαίδευσης -
Εγκύκλιος: Κριτήρια επιλογής και όροι υποβολής διδακτικών σειρών... -
Οι παρεμβάσεις του ΚΚΕ για τα θέματα Παιδείας μέσα στην πανδημί... -
Παν. Πελοποννήσου: Διάλεξη με Ηλ. Μόσιαλο -
“Βολές” ΣΥΡΙΖΑ κατά υπ. Παιδείας για την τηλεκπαίδευση -
Η Χ. Κεφαλίδου για το πολυνομοσχέδιο του υπ. Παιδείας -
Διάταξη για τις αποδοχές εκπαιδευτικών και υπαλλήλων με σύμβασ... -
Αμοιβαίες μεταθέσεις, μετατάξεις και αποσπάσεις εκπαιδευτικών Π... -
“Ευχαριστώ” στη Ν. Κεραμέως από την προεδρία του Συμβουλίου Υπου...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου