Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του νέου Γενικού Γραμματέα του υπ. Παιδείας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Την πρώτη δημόσια εμφάνιση (Φωτο)
, με τη νέα ιδιότητα, έκανε ο νέος Γενικός Γραμματέας του υπουργείου
Παιδείας Ηλείας Γεωργαντάς, που αντικατέστησε τον Γιώργο Αγγελόπουλο, ο
οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα προϊσταμένου στο Γραφείο Πρωθυπουργού στη
Βόρεια Ελλάδα.
Ο υπουργός Παιδείας παρουσίασε το νέο Γενικό Γραμματέα στη σημερινή συνάντησή του με τα ΔΣ της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, παρουσία και του απερχόμενου Γενικού Γραμματέα Γ. Αγγελόπουλου.
Ο κ. Γαβρόγλου στη συνέχεια ευχαρίστησε τον κ. Αγγελόπουλο για τις υπηρεσίες που προσέφερε στο υπουργείο Παιδείας.

Ο υπουργός Παιδείας παρουσίασε το νέο Γενικό Γραμματέα στη σημερινή συνάντησή του με τα ΔΣ της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, παρουσία και του απερχόμενου Γενικού Γραμματέα Γ. Αγγελόπουλου.
Ο κ. Γαβρόγλου στη συνέχεια ευχαρίστησε τον κ. Αγγελόπουλο για τις υπηρεσίες που προσέφερε στο υπουργείο Παιδείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου