«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2018

Η πρώτη δημόσια εμφάνιση του νέου Γενικού Γραμματέα του υπ. Παιδείας


ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Την πρώτη δημόσια εμφάνιση (Φωτο) , με τη νέα ιδιότητα, έκανε ο νέος Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Ηλείας Γεωργαντάς, που αντικατέστησε τον Γιώργο Αγγελόπουλο, ο οποίος αναλαμβάνει καθήκοντα προϊσταμένου στο Γραφείο Πρωθυπουργού στη Βόρεια Ελλάδα.
Ο υπουργός Παιδείας παρουσίασε το νέο Γενικό Γραμματέα στη σημερινή συνάντησή του με τα ΔΣ της ΟΛΜΕ και ΔΟΕ, παρουσία και του απερχόμενου Γενικού Γραμματέα Γ. Αγγελόπουλου.
Ο κ. Γαβρόγλου στη συνέχεια ευχαρίστησε τον κ. Αγγελόπουλο για τις υπηρεσίες που προσέφερε στο υπουργείο Παιδείας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου