«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2018

“Φρούριο” έγινε το υπουργείο Παιδείας- Κάγκελα παντού-“Κινδυνεύουμε” λένε οι υπάλληλοι

“Ο υπ. Παιδείας διπλοκλειδώνει τους συνεργάτες και τους υπαλλήλους και δεν του περνά από το μυαλό ότι τη μία εκείνη φορά που θα χρειαστεί η άμεση εκκένωση για οποιοδήποτε λόγο, ο εγκλωβισμός των ανθρώπων είναι βέβαιος”.

Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Εποχές “Αρβανιτόπουλου” και κάτι χειρότερο, στο θέμα της ασφάλειας, θυμίζει αυτές τις ημέρες το υπουργείο Παιδείας.
Με εντολή του υπουργού  Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου μπήκαν κάγκελα παντού, μετατρέποντας το υπουργείο σε "φρούριο" , όταν αυτά χρειαστεί να ενεργοποιηθούν.

“Ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου   χωρίς καμιά συνεννόηση διέταξε να μπουν ηλεκτρικά ρολά στις εισόδους και εξόδους έκτακτης ανάγκης του υπουργείου και σε παράθυρα του ισογείου”, καταγγέλλει με ανακοινωθέν ο Σύλλογος Υπαλλήλων του υπουργείου Παιδείας, και υπογραμίζει τα εξής:.
Το υπ. Παιδείας έγινε φυλακή: Δεν θα εστιάσουμε μόνον στη σπατάλη εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, ενώ οι κοινωνικές και εκπαιδευτικές ανάγκες είναι τεράστιες. Η επιλογή να γίνει το υπουργείο φυλακή για εργαζόμενους και επισκέπτες αντί να ενισχυθούν σχολεία και μαθητές εκφράζει εύγλωττα τις πολιτικές τους πρακτικές.
Ο υπουργός αδιαφορεί για τους κινδύνους: Ο υπουργός θέλει να μας έχει έγκλειστους, αδιαφορώντας για τους κινδύνους.
Ποιους φοβάται; Δεν ενδιαφέρεται- ο υπουργός-  για τη δική μας ασφάλεια αλλά τη δική του ησυχία. Δεν μας εξηγεί  ποιους φοβάται ότι θα επιτεθούν στο υπουργείο.
Δεν είναι εγκληματίες: Οι διαδηλωτές δεν είναι εγκληματίες ΑΛΛΑ κατά κύριο λόγο είναι μαθητές, φοιτητές, εκπαιδευτικοί και γονείς που αγωνίζονται για μια καλύτερη εκπαίδευση, και οι εργαζόμενοι του Υπουργείου Παιδείας δεν είμαστε απέναντί τους, όσο και αν προσπαθήσουν να προκαλέσουν κοινωνικό αυτοματισμό.
Πρακτικές Αρβανιτόπουλου: Ο υπουργός αντίθετα αναβιώνει πρακτικές της εποχής Αρβανιτόπουλου.
Διπλοκλειδώνει συνεργάτες και υπαλλήλους: Απαγορεύει- ο υπουργός-  σε όλους την πρόσβαση στην πτέρυγα με τα υπουργικά γραφεία και κλειδώνει μέχρι και τις πόρτες πυρασφάλειας, στις οποίες τοποθετήθηκαν και ειδικοί πύρροι για να ανοιγοκλείνουν επιλεκτικά. Διπλοκλειδώνει τους συνεργάτες και τους υπαλλήλους του ο υπουργός και δεν του περνά από το μυαλό ότι τη μία εκείνη φορά που θα χρειαστεί η άμεση εκκένωση για οποιοδήποτε λόγο, ο εγκλωβισμός των ανθρώπων είναι βέβαιος.
Κίνδυνος:  Τι θα συμβεί αν ο υπουργός μας κλειδώσει και γίνει μπλακ άουτ ρεύματος ή -ακόμη χειρότερα- ξεσπάσει πυρκαγιά ή γίνει σεισμός;
Το υπουργείο δεν είναι τσιφλίκι σας: Δεν κινδυνολογούμε.Τις ζωές μας θέλουμε να προστατέψουμε από τις αψυχολόγητες και παράνομες αποφάσεις σας.Το υπουργείο δεν είναι τσιφλίκι σας. Δεν επιτρέπεται να παρεμβαίνετε έτσι στον χώρο  χωρίς την έγκριση των αρμόδιων αρχών. Στο υπουργείο και εσείς όπως και όλοι οι υπουργοί είστε προσωρινοί. Για εμάς όμως το υπουργείο είναι το σπίτι μας και η ζωή μας . Ακυρώστε τώρα το σφράγισμα του υπουργείου προτού θρηνήσουμε θύματα. Μη παίζετε με τις ζωές μας.

ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡ. ΜΠΑΛΤΑ
Το 2015 όταν υπουργός ανέλαβε ο Αρ. Μπαλτάς  από τις πρώτες αποφάσεις που έλαβε  ήταν να ξηλώσει τις πόρτες ασφαλείας που είχε εγκαταστήσει ο Κ. Αρβανιτόπουλος.
Ακολουθεί το τότε σχετικό ρεπορτάζ  του esos
18/02/2015 «Ξηλώθηκαν» οι πόρτες ασφαλείας και άνοιξε η Κεντρική Πύλη του υπ. Παιδείας με εντολή του Αρ. Μπαλτά
Η ερμητικά μέχρι χθες κλειστή Κεντρική πύλη του υπουργείου Παιδείας είναι πλέον ανοικτή , ενώ το «φρουρούμενο» σαν τον αστακό γραφείο του υπουργού Παιδείας είναι πλέον ανοιχτό στους υπαλλήλους του υπουργείου και τους πολίτες.
Με εντολή του υπουργού Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά «ξηλώθηκαν» οι πόρτες ασφαλείας στον 3ο όροφο όπου στεγάζεται στο γραφείο του.
Στο χώρο αυτό προστατεύονταν εκτός από το γραφείο του υπουργού και όλων των συμβούλων και συνεργατών.
Ακόμη και οι δημοσιογράφοι για να έχουν πρόσβαση στο Γραφείο Τύπου , που κι αυτό προστατεύονταν,  έπρεπε να επιδείξουν στους άνδρες της ασφαλείας την δημοσιογραφική ταυτότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου