Με το ισχύον σύστημα οι μετεγγραφές φοιτητών
Για τα αδέρφια θα ισχύσει η περσινή εγκύκλιος

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Με το ισχύον σύστημα (σ.σ. αυτό που ίσχυσε και πέρσι) θα γίνουν και φέτος οι μετεγγραφές φοιτητών από ΑΕΙ σε ΑΕΙ , ανακοίνωσε πριν ένα μήνα ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου.
Ο υπουργός Παιδείας διευκρίνισε ότι για τα αδέρφια θα ισχύσει η περσινή εγκύκλιος.
Δείτε εδώ τι ίσχυε πέρσι και τις αντιστοιχίες τμημάτων που θα ισχύσουν φέτος
Δείτε εδώ τις αντιστοιχίες τμημάτων που θα ισχύσουν στις επικείμενες μετεγγραφές
Δείτε εδώ τι θα ισχύσει για το νέο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Ο υπουργός Παιδείας διευκρίνισε ότι για τα αδέρφια θα ισχύσει η περσινή εγκύκλιος.
Δείτε εδώ τι ίσχυε πέρσι και τις αντιστοιχίες τμημάτων που θα ισχύσουν φέτος
Δείτε εδώ τις αντιστοιχίες τμημάτων που θα ισχύσουν στις επικείμενες μετεγγραφές
Δείτε εδώ τι θα ισχύσει για το νέο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου