«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Πέμπτη 30 Αυγούστου 2018

Μήνυμα αποχαιρετισμού Σχολικού Συμβούλου Φυσικής Αγωγής κ. Νικολάου Χρήστου Τριπόδη

 Αγαπητέ μου συνάδελφε,
Με τη συμπλήρωση τριάντα οκτώ χρόνων δημόσιας εκπαιδευτικής σταδιοδρομίας αποχωρώ από την υπηρεσία και αισθάνομαι την ανάγκη να επικοινωνήσω για τελευταία φορά μαζί σου ως Σχολικός Σύμβουλος.
Εσύ που νοιάζεσαι για τη παιδεία και μοχθείς καθημερινά με ήθος και συνέπεια, αντιλαμβάνεσαι πως έχεις αναλάβει έργο βαρύ. Οι κυβερνήσεις συχνά διάκεινται «εχθρικά» απέναντί σου και γιατί διαμορφώνεις τις ψυχές των μαθητών σου, τις μελλοντικές γενιές, ενώ η κοινωνία μας απαιτεί πολλά από σένα.

Ως δάσκαλος εμπνεύστηκα από τους ιδεώδεις στίχους του μεγάλου ποιητή μας Κωστή Παλαμά: «Σμίλεψε πάλι, δάσκαλε, ψυχές! Κι ό,τι σ’ απόμεινε ακόμη στη ζωή σου. Μην τ’ αρνηθείς! Θυσίασέ το ως τη στερνή πνοή σου! Τα βάρη που κρατάς σαν Άτλαντας στην πλάτη. Υπομονή! Χτίζε, σοφέ, της κοινωνίας το παλάτι!»
Χαιρετίσματα, αγαπητέ μου δάσκαλε και διοικητικέ υπάλληλε. Με βοήθησες να κάνω όσο μπορούσα καλύτερα το έργο μου και μού έμαθες πολλά. «Η καταγωγή της αγάπης βρίσκεται μέσα σου, η αποστολή της έξω από σένα».
Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία, που φορώντας το προσωπείο του Ιανού, δεν παύει να σε βλέπει σαν αριθμό, ενώ την ίδια στιγμή σε ονομάζει λειτουργό.
Χαιρετίσματα στoν συνδικαλισμό, που εγκλωβισμένος στις αδυναμίες και τα πάθη του, δυσκολεύεται να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του σήμερα και του αύριο.
Εγώ κρατάω την ουσία, την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη που έδειξες στο πρόσωπό μου. Και ονειρεύομαι την αξιοκρατία, την αξιοπρέπεια και την κοινωνική καταξίωσή σου.
«Ιδανικός δάσκαλος είναι εκείνος που γίνεται γέφυρα για να περάσει αντίπερα ο μαθητής του. Κι όταν πια του διευκολύνει το πέρασμα, αφήνεται χαρούμενα να γκρεμιστεί, ενθαρρύνοντας το μαθητή του να φτιάξει δικές του γέφυρες», έγραφε ο Νίκος Καζαντζάκης.
Αγαπητέ συνάδελφε, σου δηλώνω κατηγορηματικά ότι από τα 200 και πλέον προγράμματα – σεμινάρια - ημερίδες που έχω πραγματοποιήσει ως Σχολικός Σύμβουλος, κανένα δεν έχει ενταχτεί σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα και δεν έχει επιδοτηθεί από δημόσιο φορέα. Αντιθέτως, οι συνδιοργανωτές των προγραμμάτων-σεμιναρίων-ημερίδων προσέφεραν τη φιλοξενία τους, την τεχνική υποδομή, κατά περίπτωση το επιστημονικό προσωπικό τους και τα ροφήματα (σε ορισμένες μάλιστα περιπτώσεις ήταν δική μου προσφορά).
Συνάδελφε, σου εύχομαι υγεία, ευημερία και καλή επιτυχία στο μεγάλο έργο σου, την παιδεία και την εκπαίδευση των παιδιών μας.
Ολοκληρώνω με τα ειλικρινή λόγια του Μεγάλου Αλεξάνδρου: «Εις τον πατέρα μου οφείλω το ζην, εις δε τον διδάσκαλό μου το ευ ζην».


Με εκτίμηση

Νικόλαος Χρ. Τριπόδης 
 
Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Φυσικής Αγωγής

Νέο Ψυχικό 30-8-2018
Νικόλαος Χρ. Τριπόδης 
Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής 
Χρυσοστόμου Σμύρνης 48
Ν. Ψυχικό 15451 Αττικής 
Κινητό 6972356658

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου