H
πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας στη συνάντηση με το Δ.Σ. της
ΔΟΕ τόνισε: Ξεχάστε τον αριθμό των 24.000 προσλήψεων αναπληρωτών στην
εκπαίδευση . Το Υπουργείο φαίνεται ότι δε θέλει να χρησιμοποιήσει τις
πιστώσεις από τον Κρατικό Προϋπολογισμό για την πρόσληψη αναπληρωτών,
γιατί υπάρχει υστέρηση εσόδων. Η Κυβέρνηση, βλέποντας ότι καταρρέει
δημοσκοπικά, σκέφτεται να δώσει κοινωνικό μέρισμα στους συνταξιούχους
και λογικό είναι ότι θα μειώσει δραματικά τις προσλήψεις των
αναπληρωτών μέσω του Κρατικού Προϋπολογισμού. Έτσι εξηγούνται οι
παλινωδίες στη σημερινή συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ ! Δεν έχει ''διάθεση '' για
αποσπάσεις. Μακάρι να διαψευστώ !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου