«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Σε 6 σχολεία η προκαταρκτική εξέταση για τα κενά στα σχολεία




ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS


Σε 6 σχολικές μονάδες διατάχθηκε η προκαταρκτική εξέταση για να διαπιστωθεί εάν δόθηκαν λανθασμένα στοιχεία για τα κενά εκπαιδευτικών, δήλωσε στη σημερινή Συνέντευξη Τύπου ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου και υπογράμμισε τα εξής:
  • Το θέμα των κενών έχει σχέση με μια παθογένεια του εκπαιδευτικού μας συστήματος για το πώς διαπιστώνονται πολλές φορές οι ανάγκες των σχολείων.
  • Συχνά δεν έχουμε ακριβή στοιχεία ή συχνά έχουμε συγκρουόμενα στοιχεία ανάμεσα σε αυτά που μας λένε οι διευθυντές των σχολείων και αυτά που μας λένε άλλοι διευθυντές, εννοούμε Διευθυντές Εκπαίδευσης ή Περιφερειακοί Διευθυντές.
  • Αυτό δημιουργεί σοβαρές καθυστερήσεις στο θέμα του διορισμού εκπαιδευτικών. Δεν μπορούμε όμως και θα είμαστε κάθετοι και μάλιστα αν δεν κάνω λάθος κ. Γενικέ έχουμε προχωρήσει είναι μια προκαταρτική… σε έξι σχολεία -και αυτό είναι είδηση- προχωρήσαμε σε προκαταρτική  εξέταση επειδή έχουμε βάσιμες υποψίες ότι δεν μας έρχονται ακριβή στοιχεία.
  • Ελπίζουμε οι βάσιμες υποψίες να μη μετατραπούν σε βάσιμα στοιχεία. Αλλά υπάρχει προκαταρτική εξέταση.
  • Κοιτάξτε να δείτε, μέρη όπου θα διαπιστώσουμε ότι υπάρχουν πλεονάζουσες ώρες διδακτικού προσωπικού και ζητάνε ταυτόχρονα περισσότερο προσωπικό δημιουργώντας πλασματικά κενά, θα βρουν μπροστά τους την πολιτεία με τον αυστηρότερο δυνατό τρόπο.
  • Δεν έχουμε λεφτά για να ξοδέψουμε σε παιχνιδάκια που μπορεί ελάχιστοι μεν να παίζουν, και οι οποίοι δημιουργούν πολλές φορές και μια εντύπωση που δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα.
  • Υπάρχουν όμως κενά, δεν θέλω να το αμφισβητήσω αυτό. Και τα κενά αυτά, όπως είδατε και στη διάρκεια των τελευταίων εβδομάδων, έχουν μειωθεί πάρα πολύ, αλλά δεν στέλνουμε ούτε ένα άτομο αν δεν ελέγξουμε ακριβώς ότι αυτό το άτομο πρέπει να πάει εκεί και καλώς πάει εκεί γιατί όπως σας είπα όλα αυτά είναι από το υστέρημα του ελληνικού λαού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου