«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Τετάρτη 29 Ιουνίου 2016

Αποχαιρετιστήριο μήνυμα Κ. Κωνσταντόπουλου, Σχολικού Συμβούλου Μαθηματικών Ν.Ρεθύμνου & Ν. Ηρακλείου


Σχολεία
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Αγαπητοί/-τές Συνάδελφοι,
Ενόψει της συνταξιοδότησής μου, με τη λήξη του σχολικού έτους, αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω για την αγαστή συνεργασία που είχαμε στα χρόνια της θητείας μου ως Σχολικός Σύμβουλος των Μαθηματικών.
Από την αρχή της πορείας μου, ως μαχόμενος Καθηγητής Μαθηματικών στην Δ.Ε, ως Διευθυντής στη συνέχεια και μέχρι και σήμερα από τη θέση του Σχολικού Συμβούλου, πίστευα και συνεχίζω να πιστεύω ότι ως εκπαιδευτικοί, δεν αποκτούμε προνόμια, ούτε εξασφαλίζουμε κύρος, εκτίμηση, αποδοχή και αναγνώριση από τη θέση που κατέχουμε, αλλά από το έργο μας και τη δράση μας, τις ανθρώπινες σχέσεις, την αξιοποίηση των νέων ιδεών, την επιτυχή αντιμετώπιση των προβλημάτων και την αναγνώριση της προσφοράς του καθενός μας.
Έτσι πορεύτηκα και αυτά τα τρία χρόνια που είχα την τιμή και τη χαρά να είμαι ο Σχολικό σας Σύμβουλος, βάζοντας εκπαιδευτικές προτεραιότητες, επενδύοντας στην επιστημονική και παιδαγωγική συγκρότηση, τόσο στη δική σας, όσο και στη δική μου. Σας έβλεπα πάντα σαν Συνεργάτες, με ίδιους ή διαφορετικούς ρόλους, όλες και όλους σας για το καλό της εκπαίδευσης.
Θέλω να πιστεύω, όπως ήταν και χρέος μου, ότι σας φάνηκα χρήσιμος στον τομέα της επιστημονικής και παιδαγωγικής καθοδήγησης, υποστηρίζοντας τις καθημερινές διδακτικές σας ανάγκες. Ο τρόπος σχεδιασμού, οργάνωσης και πραγματοποίησης των δειγματικών διδασκαλιών, που έγιναν, με τις αναγκαίες παρατηρήσεις και υποδείξεις, είχαν σαν αποτέλεσμα την ανταλλαγή εμπειριών και την ενημέρωσή σας στις σύγχρονες απόψεις της ψυχοπαιδαγωγικής θεωρίας και διδακτικής πρακτικής. Βασικός σκοπός μου ήταν η βελτίωση της διδασκαλίας , ενθαρρύνοντάς σας για την εφαρμογή νέων αποτελεσματικότερων μεθόδων, καθώς και η χρήση σύγχρονων μέσων της εκπαιδευτικής τεχνολογίας.
Το ότι συνεργάστηκα με όλες και όλους σας, ήταν ιδιαίτερη τιμή για μένα. Ευελπιστώ στο μέλλον να ανακαλείτε στη μνήμη σας μια θετική εικόνα για το άτομό μου. Εύχομαι, να έχετε πάντα υγεία και δύναμη, να είστε υπερήφανοι για το έργο σας, αλληλέγγυοι στις προσπάθειές σας και να προσφέρετε όραμα και ελπίδα στους μαθητές σας.
Μπορεί η υπηρεσιακή συνεργασία μας να διακόπτεται, η ανθρώπινη όμως επικοινωνία μας ελπίζω να διατηρηθεί.
Σας ευχαριστώ όλες και όλους σας για την εποικοδομητική συνεργασία.
Με τιμή,
Κωνσταντίνος Λ. Κωνσταντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου