«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

12ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ της ΠΟΣΔΕΠ


Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΕΚΠΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

H Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Διδακτικού και Ερευνητικού Προσωπικού διοργανώνει φέτος το 12ο Συνέδριό της που θα λάβει χώρα από 27Φεβρουαρίου -1 Μαρτίου 2015 στην Αθήνα, στην Πανεπιστημιούπολη του ΕΚΠΑ, στην AULA της Φιλοσοφικής Σχολής.

Η έναρξη εργασιών θα γίνει την Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου ώρα 15:00. Την Κυριακή 1 Μαρτίου θα γίνει η εκλογή της νέας διοικούσης επιτροπής.

 

 

 

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Σοβαρούς βανδαλισμούς υπέστη το τμήμα Αρχιτεκτόνων της Πολυτεχνικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στη διάρκεια πάρτι που διοργάνωσαν άτομα εκτός της πανεπιστημιακής κοινότητας την περασμένη Παρασκευή. «Έσπασαν τις κλειδαριές, κατέστρεψαν ολοσχερώς ένα αμφιθέατρο, όλα τα σχεδιαστήρια, χρησιμοποίησαν τους διαδρόμους ως τουαλέ...

Με τη σύμπραξη εταιρειών και του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών δίνεται η δυνατότητα πρακτικής άσκησης και απασχόλησης σε 600 πτυχιούχους. Δύο νέα προγράμματα προώθησης στην απασχόληση έχει σχεδιάσει το Ιδρυμα Κρατικών Υποτροφιών για 300 πτυχιούχους που κάνουν μεταπτυχιακό με υποτροφία και για 300 που το έχουν ήδη αποκτήσει.

ΔΩΡΕΑΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΝΕΡΓΩΝ ΑΠΟ ΤΟ E-LEARNING ΤΟΥ ΚΕΚ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ if(window.location.href.indexOf("alfavita") > -1) { $('#arthroad2').append(''); }; (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Το E-Learning του Κέντρου Συνεχιζόμενης Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης (Κ.Ε.Κ.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης του οργανισμού, θα δώσει τη δυνατότητα σε 100 ανέργους να παρακολουθήσουν εν...

Το Ευρωπαϊκό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο της Φλωρεντίας (Ε.Π.Ι. Φλωρεντίας), ιδρύθηκε το 1976 από τα Κράτη-Μέλη των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, ως ανεξάρτητο πανεπιστημιακό ίδρυμα για μεταπτυχιακές σπουδές στην ιστορία και πολιτισμό, τις οικονομικές επιστήμες, και τις νομικές, πολιτικές και κοινωνικές επιστήμες.  Το Ευρωπαϊκό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο της Φλωρεντίας (Ε.Π.Ι. Φλ...

Με τη σύμπραξη εταιρειών και του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών δίνεται η δυνατότητα πρακτικής άσκησης και απασχόλησης σε 600 πτυχιούχους. Δύο νέα προγράμματα προώθησης στην απασχόληση έχει σχεδιάσει το Ιδρυμα Κρατικών Υποτροφιών για 300 πτυχιούχους που κάνουν μεταπτυχιακό με υποτροφία και για 300 που το έχουν ήδη αποκτήσει.

Υποτροφίες της κυβέρνησης του Χονγκ Κονγκ σε Έλληνες υπηκόους κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016

 

 

 

 

Πώς να διδάξεις παιδιά που πεινάνε; της Μαρίας Λυκούρα








Σχολικό έτος 2014-2015. Κοινωνική κρίση. Νοικοκυριά χρεοκοπημένα. Οικογένειες σε ανέχεια. Παιδιά υποσιτιζόμενα στα θρανία. Εκπαιδευτικοί ανήσυχοι και οργισμένοι. Σκόρπια δημοσιεύματα για το θέμα. Μνήμες Κατοχής... Κάθε δημοσίευμα για λιποθυμίες παιδιών φέρνει στο νου διηγήσεις από αυτούς που έζησαν την πείνα κάποτε. Διηγήσεις δραματικές για τις ουρές στα συσσίτια και τα βλέμματα των πεινασμένων, με μόνιμη επωδό το «εσείς ευτυχώς δεν θα τα ζήσετε αυτά». Κι όμως... Τα ζούμε αυτά, σε μια κοινωνία τραυματισμένη από μνημονιακές πολιτικές, στραγγαλισμένη από μέτρα λιτότητας...Οι πληγές αυτές εμφανείς και στις σχολικές αίθουσες. Εκεί που η λαϊκή θυμοσοφία δεν επιβεβαιώνεται, καθώς όσα ξέρει ο νοικοκύρης τα αντιλαμβάνεται και ο δάσκαλος, τα νιώθει και η καθηγήτρια.

«Πώς να ζητήσεις από το γονιό χρήματα για τις εκπαιδευτικές επισκέψεις, όταν ξέρεις -γιατί είναι μικρή η κοινωνία του σχολείου- ότι είναι άνεργος; Καθημερινά αντιμετωπίζουμε καταστάσεις στα σχολεία μας όπου μαθητές έρχονται στο σχολείο με ένα κρουασάν για πρωινό (το πιο φτηνό είδος, το βρίσκεις με 30 λεπτά) και στο ολοήμερο με ρύζι και μακαρόνια 3 φορές την εβδομάδα» αναφέρουν εκπαιδευτικοί. Τονίζουν, επίσης, ότι πάγια θέση των συλλόγων τους, διατυπωμένη σε πλήθος ανακοινώσεων, είναι ότι «το ίδιο το κράτος με δικά του έξοδα θα έπρεπε να έχει φροντίσει και να παρέχει σε όλους τους μαθητές των σχολείων ένα γεύμα χωρίς αποκλεισμούς και περιορισμούς. Το κράτος, όμως, που ασκεί την πολιτική που οδήγησε χιλιάδες οικογένειες σε αυτή την κατάσταση, παραμένει απόν, κάνει πως δεν βλέπει τίποτα, ακόμα και σήμερα που η κατάσταση στα σχολεία είναι αφόρητη, προωθώντας επαγγελματίες της φιλανθρωπίας μέσω των χορηγών και των ΕΣΠΑ, ακόμα και για το μέγιστο αυτό ζήτημα». Τα παραπάνω αιτήματά τους έχουν κατατεθεί μέσω των συλλόγων τους και στο υπουργείο Παιδείας, με την απαίτηση να συμβάλει οικονομικά σε αυτή την υπόθεση.
Το πρόβλημα ήρθε και πάλι στη δημοσιότητα με αφορμή τα σχολεία της Αθήνας και τους μαθητές που υποσιτίζονται. Έφτασε στο δημοτικό συμβούλιο, την Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου, με παρεμβάσεις των συλλόγων εκπαιδευτικών «Παρθενώνας» και «Αμπελόκηποι», που ζήτησαν και γραπτά την άμεση παρέμβαση του δημοτικού συμβουλίου Αθηναίων, ώστε να ξεκινήσει άμεσα συσσίτιο στα σχολεία. Οι εκπαιδευτικοί, εκπρόσωποι των συλλόγων, ενώπιον του δημοτικού συμβουλίου χαρακτήρισαν την κατάσταση «δραματική» και σημείωσαν ότι καλούνται «να διδάξουν σε παιδιά που πεινάνε».
Όπως κατήγγειλαν στο αίτημά τους προς τον δήμο Αθηναίων «για την αντιμετώπιση της τραγωδίας αυτής που βιώνουν χιλιάδες οικογένειες μαθητών μας, που στερούνται ακόμα και τα απαραίτητα είδη διατροφής, το Δημοτικό Βρεφοκομείο Αθηνών παρείχε έως πέρυσι (για τρίτη συνεχόμενη χρονιά) γύρω στις 1.300 μερίδες φαγητού (δωρεάν) σε οικογένειες που είχαν ανάγκη. Δυστυχώς, ενώ τα προβλήματα της φτώχειας και της ανέχειας παραμένουν και φουντώνουν καθημερινά, εξαιτίας γραφειοκρατικού χαρακτήρα προβλημάτων (κήρυξη άγονων διαγωνισμών), το Δημοτικό Βρεφοκομείο αδυνατεί να παράσχει μέχρι στιγμής τις μερίδες δωρεάν φαγητού που έως τον Ιούνιο του 2014 παρείχε».
Οι εκπαιδευτικοί έκαναν λόγο για «ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες που καλούνται πολλές οικογένειες να αντιμετωπίσουν καθημερινά. Αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των οικογενειών που στερούνται -μέσα σε αυτό το ζοφερό τοπίο- τις βασικές συνθήκες διατροφής».
Γονείς, εκπαιδευτικοί, ομάδες αλληλεγγύης, σύλλογοι γονέων αυτοοργανώνονται και προσπαθούν με κάθε τρόπο να δώσουν λύσεις εκεί που το κράτος απουσιάζει. «Μέσα στα σχολεία έχει αναπτυχθεί ένα κίνημα αλληλεγγύης, σαν να ήταν έτοιμο από καιρό. Σχολεία μοιράζουν ρούχα, παιχνίδια, φαγητό σε μαθητές και οικογένειες που έχουν ανάγκη. Από στόμα σε στόμα φτάνει η πληροφορία για το ποιος έχει ανάγκη και αμέσως η ανταπόκριση είναι μεγάλη. Οργανώνονται παζάρια και τα χρήματα τα δίνουν σε σχολεία που τα χρειάζονται περισσότερο» μας ανέφεραν οι σύλλογοι εκπαιδευτικών.
Εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών συναντήθηκαν από τον Δεκέμβριο κιόλας για το θέμα με την πρόεδρο του διοικητικού συμβουλίου του Δημοτικού Βρεφοκομείου Αθηνών, Κ. Γιαννοπούλου, η οποία εξήγησε ότι το πρόβλημα ξεκίνησε από την αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου σχετικά με τη διενέργεια των διαγωνισμών που αφορούν τις προμήθειες και στη συγκεκριμένη περίπτωση για την τροφοδοσία του Δημοτικού Βρεφοκομείου. Ενώ τα προηγούμενα χρόνια το Βρεφοκομείο είχε τη δυνατότητα να διενεργεί από μόνο του τους διαγωνισμούς, τώρα ήταν υποχρεωμένο να προβεί σε διεθνή διαγωνισμό και μάλιστα με δίμηνη διάρκεια. Αναφέρθηκε στις καθυστερήσεις που είχαν ως αποτέλεσμα το Δημοτικό Βρεφοκομείο να έχει τρόφιμα μόνο για τη σίτιση των παιδιών των παιδικών σταθμών μέχρι και τον Οκτώβρη και να στηρίζεται στη συνέχεια αποκλειστικά σε... δωρεές. 

Γραφειοκρατία και ολιγωρία

Όπως μας ανέφερε η κ. Στέλλα Πρωτονοταρίου, μέλος του Δ.Σ. του Δημοτικού Βρεφοκομείου και της Ανοιχτής Πόλης, τα χρήματα για την τροφοδοσία υπάρχουν, είναι δεσμευμένα μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες του διαγωνισμού. Οι δαιδαλώδεις γραφειοκρατικές διαδικασίες, όμως, οδήγησαν το Βρεφοκομείο όχι μόνο να μην ανταποκρίνεται στη σίτιση των παιδιών των σχολείων, αλλά να αδυνατεί να παίξει και το ρόλο του στην επαρκή τροφοδοσία των βρεφονηπιακών σταθμών, που είναι και στην αποκλειστική του ευθύνη. Τα εγκεκριμένα από γιατρό και διαιτολόγο προγράμματα γευμάτων στους σταθμούς δεν τηρούνταν. Γίνονταν συνεχώς διορθώσεις της τελευταίας στιγμής, λόγω ελλείψεων, καθώς οι διαγωνισμοί ήταν ξεχωριστοί για καθένα από τα είδη διατροφής που χρειαζόταν το Βρεφομοκείο (κρέας, ψάρι, λαχανικά, φρούτα κ.λπ.).
Η δημοτική σύμβουλος της Ανοιχτής Πόλης, Ελθήνα Αγγελοπούλου, μας εξήγησε ότι η γραφειοκρατική διαδικασία που απαιτείται είναι απόρροια της καλλικρατικής νομοθεσίας. Όπως είπε, αυτή την αλλαγή του νόμου και τις σύνθετες γραφειοκρατικές διαδικασίες των διεθνών διαγωνισμών επικαλέστηκε ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Καμίνης στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου ως αιτίες της αδυναμίας του δήμου να ανταποκριθεί μέσω του Δημοτικού Βρεφοκομείου στις ανάγκες σίτισης τόσο των βρεφονηπιακών σταθμών όσο και των σχολείων. Επίσης, όπως μετέφερε η Ελ. Αγγελοπούλου, ο δήμαρχος ανέφερε ως δικαιολογία και την αδυναμία ανταπόκρισης των ηλεκτρονικών συστημάτων του δήμου. Η δημοτική σύμβουλος της Ανοιχτής Πόλης μάς ενημέρωσε, επίσης, για την κατάληξη της υπόθεσης: το επείγον του ζητήματος και η επίγνωση της κατάστασης στην κοινωνία οδήγησαν τελικώς σε ομόφωνη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου να γίνει ο διαγωνισμός με απευθείας ανάθεση, ώστε να ικανοποιηθούν άμεσα οι ανάγκες, που αυτή τη στιγμή καλύπτονται από χορηγίες. Τόνισε, ωστόσο, ότι ήταν υποχρέωση του κ. Καμίνη να έχει ξεκινήσει τη διενέργεια του διαγωνισμού από το τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς, εφόσον ήταν προφανές ότι με την έναρξη της νέας χρονιάς θα προέκυπταν οι ανάλογες ανάγκες και κατήγγειλε τη δημοτική αρχή για ολιγωρία σε αυτό το τόσο ευαίσθητο κοινωνικό θέμα.
Η Αμάντα Κατερίνη, εκπαιδευτικός και μέλος της Ομάδας Παιδείας της Ανοιχτής Πόλης, μας αναφέρει ότι «με δεδομένη την οικονομική κρίση που οδηγεί στην απόλυτη φτώχεια όλο και μεγαλύτερα τμήματα του πληθυσμού, δεν είναι δυνατόν να συμπληρώνονται πέντε μήνες που η παροχή συσσιτίου δεν κατέστη δυνατή. Η γραφειοκρατία των προμηθειών δεν μπορεί να αποτελεί δικαιολογία για την αβελτηρία της δημοτικής αρχής».

Μαρία Λυκούρα


Μαρία Λυκούρα


Διαβάστε όλο το άρθρο...

 

 

 

 

Αντισυνταγματική έκρινε το ΣτΕ την αναλογία 60-40 στις προσλήψεις των εκπαιδευτικών!






Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας με την υπ' αριθμ. 527/2105 απόφασή της έκρινε ότι είναι αντισυνταγματική η κατανομή των προσλήψεων των εκπαιδευτικών (σε αναλογία 60%-40%) που έγινε με το νόμο 3848/2010. Ειδικότερα, στα Διοικητικά Δικαστήρια της Αθήνας είχαν προσφύγει 85 εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων οι οποίοι προσεληφθήκαν κατά τον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ το 2008 και υποστήριζαν ότι θα έπρεπε να διοριστούν τη σχολική περίοδο 2010 – 2011, αλλά κατ' εφαρμογή των νόμων 3833/2010 και 3848/2010, αυτό δεν έγινε. Το Διοικητικό Εφετείο Αθηνών με τη διαδικασία της πρότυπης δίκης (νόμος 3900/2010) έστειλε στο ΣτΕ προδικαστικά ερωτήματα σχετικά με τη Συνταγματικότητα ή όχι του νομοθετικού πλαισίου που διαμορφώθηκε το 2010 για τους διορισμούς των εκπαιδευτικών. Με το νομοθετικό αυτό πλαίσιο καθορίστηκε, μεταξύ των άλλων, ότι οι διορισμοί των μονίμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα γίνουν κατά 60% από τους πίνακες διοριστέων εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ και σε ποσοστό 40% από τους πίνακες προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών με πραγματική υπηρεσία. Το Γ΄ Τμήμα του ΣτΕ με την υπ΄ αριθμ. 1175/2014 απόφασή του έκρινε ότι ο αναλογικός διορισμός (60%-40%) των εκπαιδευτικών που προβλέπει το άρθρο 9 του νόμου 3848/2010 είναι αντίθετος στις Συνταγματικές αρχές της ισότητας και της αξιοκρατίας (άρθρα 4 και 103… Συνέχεια του άρθρου...

Πηγή: Newsroom XenesGlwsse

 

 

 

 

 

 

4η Απολογιστική Εκδήλωση Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης Φοιτητών ΑΠΘ





4η Απολογιστική Εκδήλωση Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης Φοιτητών ΑΠΘ...
Το Γραφείο Πρακτικής Άσκησης Α.Π.Θ. διοργανώνει εκδήλωση, με τίτλο: «4η Απολογιστική Εκδήλωση Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης Φοιτητών Α.Π.Θ., για το έτος 2014». Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015 και ώρα 18.00, στο Κ.Ε.Δ.Ε.Α. του Α.Π.Θ.
Στην εκδήλωση θα βραβευτούν φοιτητές/ τριες και επόπτες Φορέων Υποδοχής με τις καλύτερες πρακτικές, για το έτος 2014.
Την εκδήλωση θα χαιρετήσουν οι Πρυτανικές Αρχές του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ο Ιδρυματικά Υπεύθυνος, Καθηγητής του Τμήματος Γεωλογίας του Α.Π.Θ., Αντώνιος Κορωναίος θα παρουσιάσει τον Απολογισμό του Προγράμματος, για το έτος 2014, Τέλος, θα υπάρξουν τοποθετήσεις φοιτητών, εποπτών Φορέων Υποδοχής και Επιστημονικά Υπευθύνων Τμημάτων, οι οποίοι θα αποτυπώσουν τις εμπειρίες τους από τη συμμετοχή τους στο Πρόγραμμα.
Η επιλογή των φοιτητών και των εποπτών πραγματοποιήθηκε από τους Επιστημονικά Υπεύθυνους των Τμημάτων σε συνεργασία με τους Επόπτες Μέλη ΔΕΠ, που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα, με βάση τις αξιολογήσεις του Προγράμματος.
Τα 23 Τμήματα του Πανεπιστημίου που συμμετέχουν στο Πρόγραμμα είναι: Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών, Βιολογίας, Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Γεωλογίας, Γεωπονίας, Δασολογίας και Φυσικού Περιβάλλοντος, Δημοσιογραφίας και Μ.Μ.Ε., Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Θεολογίας, Ιστορίας και Αρχαιολογίας, Κτηνιατρικής, Μηχανικών Χωροταξίας και Ανάπτυξης, Μηχανολόγων Μηχανικών, Οικονομικών Επιστημών, Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας, Πολιτικών Επιστημών, Πολιτικών Μηχανικών, Φυσικής, Χημείας, Χημικών Μηχανικών και Ψυχολογίας.
Το Πρόγραμμα «Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Α.Π.Θ.» στοχεύει, σύμφωνα με τους διοργανωτές, στην ουσιαστική επαφή των φοιτητών με τους εν δυνάμει χώρους απασχόλησης, στην ενημέρωση τους για τις τάσεις της αγοράς και τις δεξιότητες που απαιτούνται, στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των πτυχιούχων, στη διοχέτευση στην αγορά εργασίας πτυχιούχων με επαγγελματική πείρα καθώς και στη δημιουργία ενός σταθερού δεσμού μεταξύ του Πανεπιστημίου και του φοιτητικού δυναμικού με την αγορά εργασίας.
Οι φοιτητές/τριες ασκούνται για διάστημα από 1 έως 4 μήνες ανάλογα με το Τμήμα, σε δημόσιους και ιδιωτικούς Φορείς. Το Πρόγραμμα αναλαμβάνει εξ’ ολοκλήρου την αμοιβή των φοιτητών και την ασφάλισή τους.
Το Πρόγραμμα «Πρακτική Άσκηση Φοιτητών Α.Π.Θ.» συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από Εθνικούς Πόρους και έχει διάρκεια μέχρι τον Οκτώβριο του 2015.
Η εκδήλωση δεν είναι ανοιχτή για το κοινό και απαιτείται πρόσκληση για την είσοδο σε αυτή.

Διαβάστε Περισσότερα ...

Διαβάστε όλο το άρθρο...

 

 

 

 

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων σε τάξεις υποδοχής Ζ.Ε.Π. ...




ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ypdvmth main foto 2015Πρόσληψη Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία - ΑΠ1, ΑΠ2 και ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» για το διδακτικό έτος 2014-2015.

Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το διδακτικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 14 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων. Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί θα απασχοληθούν σε Tάξεις Yποδοχής Ζ.Ε.Π. των Δημοτικών Σχολείων που έχουν οριστεί με σχετικές Αποφάσεις των Περιφερειακών Δ/ντών Π.Ε. & Δ.Ε, στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Ένταξη ευάλωτων κοινωνικών ομάδων (ΕΚΟ) στα Δημοτικά Σχολεία - ΑΠ1, ΑΠ2 και ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» για το διδακτικό έτος 2014-2015.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015 έως την Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2014.
Οι πίνακες των ονομάτων είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα του Υπουργείου www.minedu.gov.gr
Για το δελτίο τύπου πατήστε εδώ.
Για τον πίνακα των ονομάτων πατήστε εδώ.

Διαβάστε όλο το άρθρο...

 

 

 

 

ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ


Σοβαρούς βανδαλισμούς υπέστη το τμήμα Αρχιτεκτόνων της Πολυτεχνικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στη διάρκεια πάρτι που διοργάνωσαν άτομα εκτός της πανεπιστημιακής κοινότητας την περασμένη Παρασκευή. «Έσπασαν τις κλειδαριές, κατέστρεψαν ο...

Προνομιακές εξουσίες σπουδαστών Κύριε διευθυντά Μεταξύ των άλλων προβλημάτων που βασανίζουν τις πανεπιστημιακές κοινότητες της χώρας είναι και δύο προνομιακές εξουσίες που παραχωρούνται στους σπουδαστές. Η δημιουργία των «αιωνίων σπουδαστών» όπως λέγονται και η...

Η έλλειψη διδασκόντων στα ΑΕΙ Κύριε διευθυντά Σε πρόσφατο ρεπορτάζ του, ο συντάκτης σας κ. Λακασάς καλώς παρουσίασε στατιστικές διδασκόντων στα ελληνικά ΑΕΙ για να τονίσει το πρόβλημα που δημιουργεί στην ομαλή λειτουργία των ιδρυμάτων η  ελλιπής αναπλήρωση αυτών πο...

The post 13 ΑΕΙ και ΤΕΙ με αντικείμενο τα τρόφιμα appeared first on sep4u.gr.

Νέο χτύπημα της αριστείας από το Υπουργείο Παιδείας! Δεν βρίσκει σύμφωνη τη σημερινή ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να προηγούνται όσοι έχουν μεγαλύτερο βαθμό πτυχίου! Σε δελτίο τύπου του Υπουργείου αναφέρεται Η ρύθμιση της προηγούμενης κυβέρνησης που περιγράφετ...


ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΕΣ









 


 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου