ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
esos.gr
- Το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) δικαίωσε τους Φυσικούς Ραδιοηλ...
- Στην Ολομέλεια του ΣτΕ η προσφυγή καθηγητών των ΤΕΙ για τις περ...
- Η θέση της ΔΑΚΕ ΔΕ για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης
- Tετρασέλιδο της ΔΑΚΕ για τις εκλογές για το 18ο Συνέδριο
- Η ανακοίνωση για το 32ο Συνέδριο της ΠΟΣΥΠ
- Διευρύνονται οι προϋποθέσεις για το Πρόγραμμα Ολοήμερου Σχολείου
- Διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
- Τι συζητήθηκε στο ΚΥΣΔΕ για τις Γενικές Μεταθέσεις 2017
- Ο Διευθυντής Σχολικής Μονάδας είναι πράγματι… “Διευθυντής;”
- Ο υπ. Ναυτιλίας για τους εκπαιδευτικούς που μετακινούνται στα νησ...
- ΣΥΜΠΟΣΙΟ Μαθηματικής Προτυποποίησης: Γιατί Μαθηματικά;
- Αναστολή εφαρμογής του προγράμματος ΕΥΖΗΝ ζητά η Ένωση Διευθυντών...
- Το ΕΑΠ ζητά επαγγελματικά δικαιώματα και δημιουργία κλάδου για...
- Τα 34 σημεία προβληματισμού επί των προτάσεων για το μάθημα της...
- 15.000 ευρώ ΕΥΔΑΠ σε σχολείο υπό κατάληψη
- Αλλαγές στη λειτουργία των Καλλιτεχνικών Γυμνασίων
- Λειτουργία Καλλιτεχνικών Γενικών Λυκείων
- Επισημάνσεις της ΕΟΔΕ για τις νέες κρίσεις Διευθυντών σχολείων
- Δεν συζητήθηκε επίκαιρη ερώτηση λόγω φόρτου εργασίας του υπ. Παιδ...
- Διευκρίνιση για τους διδάσκοντες των ΣΔΕ
- Από 2-31 Μαΐου οι αιτήσεις για τα Μουσικά σχολεία
- Προσλήψεις 26 εκπαιδευτικών κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ02.50, ΠΕ03 και...
- Προσλήψεις 68 αναπληρωτών εκπαιδευτικών των κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων...
- Στελέχη του Λιμενικού στα Γυμνάσια της χώρας
- Ομάδες μαθημάτων και αξιολόγηση μαθητών του Γυμνασίου στα Μο...
- Στατιστικά στοιχεία των ερευνητικών προτάσεων (Πίνακας)
- Η εισαγωγή της Υπολογιστικής Σκέψης και του STEM στην εκπαίδευση...
- Νέα διαγωνίσματα στο study4exams
- Ρυθμίστηκε ο "αποκλεισμός" πτυχίων Κοινωνικής Διοίκησης...
- Αλλάζουν τα Προγράμματα Σπουδών και στα Εκκλησιαστικά Γυμνάσια κ...
Το επόμενο δεκαήμερο ο νέος νόμος για την επιλογή Διευθυντών
Στο στάδιο επεξεργασίας οι νέες διατάξεις, από το επιτελείο του υπουργείο Παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Στο στάδιο επεξεργασίας, με βάση την ακυρωτική απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, βρίσκεται ο νέος νόμος για την επιλογή των Διευθυντών Σχολείων.
Μέσα στο επόμενο δεκαήμερο ο υπουργός Παιδείας θα είναι έτοιμος να ανακοινώσει και να καταθέσει, προς ψήφιση, στη Βουλή του νέου νόμου, στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ ή σε άσχετο με Σχέδιο Νόμου με το υπουργείο Παιδείας (σ.σ. αυτό θα εξαρτηθεί εάν το Σχέδιο Νόμου για τα ΑΕΙ κατατεθεί προς ψήφιση μέχρι τέλος Μαΐου).
Το σχέδιο νόμου για την επιλογή των Διευθυντών Σχολείων που επεξεργάζεται ο υπουργός Παιδείας έχει τους εξής “πυλώνες”:
Α. Μοριοδότηση τίτλων σπουδών
Β. Μοριοδότηση της προϋπηρεσίας
Γ. Μοριοδότηση της Συνέντευξης των υποψηφίων Διευθυντών
Δ. Το πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων για τους υποψηφίους Διευθυντές Σχολείων χωρίς μοριοδότηση. Το πρακτικό θα διαβιβαστεί στα μέλη του Συμβουλίων Επιλογής Διευθυντών το οποίο θα έχουν διαβάσει πριν τη Συνέντευξη.
Η μοριοδότηση της κάθε κατηγορίας δεν έχει ακόμη οριστεί, αλλά εξετάζεται από το επιτελείο του υπουργείου Παιδείας.
Η θητεία των νέων Διευθυντών θα είναι για τρία χρόνια.
Οσον αφορά τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, εάν και ακόμη δεν έχει ορσιτικοποιηθεί η απόφαση εάν οι κρίσεις θα γίνουν φέτος ή του χρόνου που λήγει η θητεία τους, στο υπουργείο Παιδείας εκτιμούν ότι δεν υπάρχει νομικό κώλυμα, λόγω της απόφασης του ΣτΕ.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ ΟΠΩΣ ΕΠΙΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Μέσα στο επόμενο δεκαήμερο ο υπουργός Παιδείας θα είναι έτοιμος να ανακοινώσει και να καταθέσει, προς ψήφιση, στη Βουλή του νέου νόμου, στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ ή σε άσχετο με Σχέδιο Νόμου με το υπουργείο Παιδείας (σ.σ. αυτό θα εξαρτηθεί εάν το Σχέδιο Νόμου για τα ΑΕΙ κατατεθεί προς ψήφιση μέχρι τέλος Μαΐου).
Το σχέδιο νόμου για την επιλογή των Διευθυντών Σχολείων που επεξεργάζεται ο υπουργός Παιδείας έχει τους εξής “πυλώνες”:
Α. Μοριοδότηση τίτλων σπουδών
Β. Μοριοδότηση της προϋπηρεσίας
Γ. Μοριοδότηση της Συνέντευξης των υποψηφίων Διευθυντών
Δ. Το πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων για τους υποψηφίους Διευθυντές Σχολείων χωρίς μοριοδότηση. Το πρακτικό θα διαβιβαστεί στα μέλη του Συμβουλίων Επιλογής Διευθυντών το οποίο θα έχουν διαβάσει πριν τη Συνέντευξη.
Η μοριοδότηση της κάθε κατηγορίας δεν έχει ακόμη οριστεί, αλλά εξετάζεται από το επιτελείο του υπουργείου Παιδείας.
Η θητεία των νέων Διευθυντών θα είναι για τρία χρόνια.
Οσον αφορά τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, εάν και ακόμη δεν έχει ορσιτικοποιηθεί η απόφαση εάν οι κρίσεις θα γίνουν φέτος ή του χρόνου που λήγει η θητεία τους, στο υπουργείο Παιδείας εκτιμούν ότι δεν υπάρχει νομικό κώλυμα, λόγω της απόφασης του ΣτΕ.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ ΟΠΩΣ ΕΠΙΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τι αλλαγές φέρνει η συμφωνία στο Δημόσιο Γαβρόγλου: Προχωράμε στην αξιολόγηση των 20.000 στελεχών
Δημοσιογράφος: Οι μάχιμοι καθηγητές δε θα αξιολογηθούν αλλά οι ίδιοι
θα αυτοαξιολογηθούν και θα αξιολογήσουν τα στελέχη της εκπαίδευσης.
Είμαστε βέβαιοι πώς οι εκπαιδευτικοί είναι επαρκείς για αυτό που κάνουν
και δε χρειάζονται αξιολόγηση;
Υπουργός Παιδείας: Η λέξη αξιολόγηση έχει ένα βάρος ιστορικό, έχει κακοπάθει, διότι εδώ δυστυχώς θα αναφερθώ σε προηγούμενες κυβερνήσεις και σε προηγούμενους υπουργούς παιδείας ότι ήταν ένα εκδικητικό όπλο στο χέρι τους. Εγώ δεν το καταλαβαίνω αυτό. Η αξιολόγηση είναι ένα πράγμα να βελτιωθούμε όλοι. Βεβαίως στη διάρκεια της αξιολόγησης άνθρωποι που έχουν αντιζηλίες μπορούν να πουν και κάτι κακό για τους άλλους..μέσα στο παιχνίδι είναι και αυτό, αλλά γενικά είναι ένα καλό πράγμα.
Δημοσιογράφος: Μπορούμε να αναιρέσουμε την αξιολόγηση επειδή κάποιος θα λειτουργήσει με βάση το κακό χαρακτήρα του;
Υπουργός Παιδείας: Χρησιμοποιήθηκε εκδικητικά, αυτό είναι το πιο σοβαρό. Εγώ στο τέλος του κάθε μαθήματος έδινα ανώνυμα και ζητούσα από τα παιδιά να γράψουν σε μια κόλα χαρτί τις εντυπώσεις τους από τα μάθημα τις αδυναμίες και τα λοιπά. Μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση πώς και στα πρώτα χρόνια και ακόμη μέχρι τώρα, πόσα πράγματα γράφανε για τις αδυναμίες μου και εγώ δεν τα είχα πάρει χαμπάρι, παρά την εμπειρία μου. Γράφανε και καλές κουβέντες αλλά γράφανε ότι αυτό πρέπει να το κάνετε πιο συστηματικά, το άλλο να το κάνετε αλλιώς.. Εμείς λέμε ναι στην αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, δηλαδή ο Σύλλογος Διδασκόντων στην αρχή του χρόνου βάζει κάποιους στόχους να δούμε από την πρακτική μας στη διάρκεια του χρόνου θα τα καταφέρουμε αυτά ,θα έχουμε λιγότερη διαρροή στο τέλος του χρόνου. Για τη διαρροή φταίει το γεγονός που οι γονείς παίρνουν τα παιδιά τους σε άλλες πόλεις ή φταίμε εμείς οι ίδιοι; Έχουμε 20.000 στελέχη που πρέπει να αξιολογηθούν γιατί είναι οι επικεφαλής της εκπαίδευσης και αυτό αν το κάνουμε με έναν τρόπο που στο τέλος δε θα είναι οι απολύσεις αλλά η βελτίωση, εγώ νομίζω μόνο καλό θα μας κάνει.
Υπουργός Παιδείας: Η λέξη αξιολόγηση έχει ένα βάρος ιστορικό, έχει κακοπάθει, διότι εδώ δυστυχώς θα αναφερθώ σε προηγούμενες κυβερνήσεις και σε προηγούμενους υπουργούς παιδείας ότι ήταν ένα εκδικητικό όπλο στο χέρι τους. Εγώ δεν το καταλαβαίνω αυτό. Η αξιολόγηση είναι ένα πράγμα να βελτιωθούμε όλοι. Βεβαίως στη διάρκεια της αξιολόγησης άνθρωποι που έχουν αντιζηλίες μπορούν να πουν και κάτι κακό για τους άλλους..μέσα στο παιχνίδι είναι και αυτό, αλλά γενικά είναι ένα καλό πράγμα.
Δημοσιογράφος: Μπορούμε να αναιρέσουμε την αξιολόγηση επειδή κάποιος θα λειτουργήσει με βάση το κακό χαρακτήρα του;
Υπουργός Παιδείας: Χρησιμοποιήθηκε εκδικητικά, αυτό είναι το πιο σοβαρό. Εγώ στο τέλος του κάθε μαθήματος έδινα ανώνυμα και ζητούσα από τα παιδιά να γράψουν σε μια κόλα χαρτί τις εντυπώσεις τους από τα μάθημα τις αδυναμίες και τα λοιπά. Μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση πώς και στα πρώτα χρόνια και ακόμη μέχρι τώρα, πόσα πράγματα γράφανε για τις αδυναμίες μου και εγώ δεν τα είχα πάρει χαμπάρι, παρά την εμπειρία μου. Γράφανε και καλές κουβέντες αλλά γράφανε ότι αυτό πρέπει να το κάνετε πιο συστηματικά, το άλλο να το κάνετε αλλιώς.. Εμείς λέμε ναι στην αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, δηλαδή ο Σύλλογος Διδασκόντων στην αρχή του χρόνου βάζει κάποιους στόχους να δούμε από την πρακτική μας στη διάρκεια του χρόνου θα τα καταφέρουμε αυτά ,θα έχουμε λιγότερη διαρροή στο τέλος του χρόνου. Για τη διαρροή φταίει το γεγονός που οι γονείς παίρνουν τα παιδιά τους σε άλλες πόλεις ή φταίμε εμείς οι ίδιοι; Έχουμε 20.000 στελέχη που πρέπει να αξιολογηθούν γιατί είναι οι επικεφαλής της εκπαίδευσης και αυτό αν το κάνουμε με έναν τρόπο που στο τέλος δε θα είναι οι απολύσεις αλλά η βελτίωση, εγώ νομίζω μόνο καλό θα μας κάνει.
Εκπαιδευτικά Νέα
dictyo.gr
Άρχισε η αξιολόγηση των προτάσεων νέων ερευνητών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου