«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Δευτέρα 1 Μαΐου 2017

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

esos.gr

Το επόμενο δεκαήμερο ο νέος νόμος για την επιλογή Διευθυντών

 

Στο στάδιο επεξεργασίας οι νέες διατάξεις, από το επιτελείο του υπουργείο Παιδείας


ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS


Στο στάδιο επεξεργασίας, με βάση την ακυρωτική απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας, βρίσκεται ο νέος νόμος για την επιλογή των Διευθυντών Σχολείων.
Μέσα στο επόμενο δεκαήμερο ο υπουργός Παιδείας θα είναι έτοιμος να ανακοινώσει και να καταθέσει, προς ψήφιση, στη Βουλή του νέου νόμου, στο νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ ή σε άσχετο με   Σχέδιο  Νόμου με το υπουργείο Παιδείας (σ.σ. αυτό θα εξαρτηθεί εάν το Σχέδιο Νόμου για τα ΑΕΙ κατατεθεί προς ψήφιση μέχρι τέλος Μαΐου).
Το σχέδιο νόμου για την επιλογή των Διευθυντών Σχολείων που επεξεργάζεται ο υπουργός Παιδείας έχει τους εξής “πυλώνες”:
Α. Μοριοδότηση τίτλων σπουδών
Β. Μοριοδότηση της προϋπηρεσίας
Γ. Μοριοδότηση της Συνέντευξης των υποψηφίων Διευθυντών
Δ. Το πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων  για τους υποψηφίους Διευθυντές Σχολείων χωρίς μοριοδότηση. Το πρακτικό θα διαβιβαστεί στα μέλη του Συμβουλίων Επιλογής Διευθυντών το οποίο θα έχουν διαβάσει πριν τη Συνέντευξη.
Η μοριοδότηση της κάθε κατηγορίας δεν έχει ακόμη οριστεί, αλλά εξετάζεται από το επιτελείο  του υπουργείου Παιδείας.
Η θητεία των νέων Διευθυντών θα είναι για τρία χρόνια.
Οσον αφορά τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, εάν και ακόμη δεν έχει ορσιτικοποιηθεί η απόφαση εάν οι κρίσεις θα γίνουν φέτος ή του χρόνου που λήγει η θητεία  τους, στο υπουργείο Παιδείας εκτιμούν ότι δεν υπάρχει νομικό κώλυμα, λόγω  της απόφασης του ΣτΕ.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ ΟΠΩΣ ΕΠΙΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ






ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τι αλλαγές φέρνει η συμφωνία στο Δημόσιο 




Γαβρόγλου: Προχωράμε στην αξιολόγηση των 20.000 στελεχών



Δημοσιογράφος: Οι μάχιμοι καθηγητές δε θα αξιολογηθούν αλλά οι ίδιοι θα αυτοαξιολογηθούν και θα αξιολογήσουν τα στελέχη της εκπαίδευσης. Είμαστε βέβαιοι πώς οι εκπαιδευτικοί είναι επαρκείς για αυτό που κάνουν και δε χρειάζονται αξιολόγηση;
Υπουργός Παιδείας: Η λέξη αξιολόγηση έχει ένα βάρος ιστορικό, έχει κακοπάθει, διότι εδώ δυστυχώς θα αναφερθώ σε προηγούμενες κυβερνήσεις και σε προηγούμενους υπουργούς παιδείας ότι ήταν ένα εκδικητικό όπλο στο χέρι τους. Εγώ δεν το καταλαβαίνω αυτό. Η αξιολόγηση είναι ένα πράγμα να βελτιωθούμε όλοι. Βεβαίως στη διάρκεια της αξιολόγησης άνθρωποι που έχουν αντιζηλίες μπορούν να πουν και κάτι κακό για τους άλλους..μέσα στο παιχνίδι είναι και αυτό, αλλά γενικά είναι ένα καλό πράγμα.
Δημοσιογράφος: Μπορούμε να αναιρέσουμε την επειδή κάποιος θα λειτουργήσει με βάση το κακό χαρακτήρα του;
Υπουργός Παιδείας: Χρησιμοποιήθηκε εκδικητικά, αυτό είναι το πιο σοβαρό. Εγώ στο τέλος του κάθε μαθήματος έδινα ανώνυμα και ζητούσα από τα παιδιά να γράψουν σε μια κόλα χαρτί τις εντυπώσεις τους από τα μάθημα τις αδυναμίες και τα λοιπά. Μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση πώς και στα πρώτα χρόνια και ακόμη μέχρι τώρα, πόσα πράγματα γράφανε για τις αδυναμίες μου και εγώ δεν τα είχα πάρει χαμπάρι, παρά την εμπειρία μου. Γράφανε και καλές κουβέντες αλλά γράφανε ότι αυτό πρέπει να το κάνετε πιο συστηματικά, το άλλο να το κάνετε αλλιώς.. Εμείς λέμε ναι στην αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας, δηλαδή ο Σύλλογος Διδασκόντων στην αρχή του χρόνου βάζει κάποιους στόχους να δούμε από την πρακτική μας στη διάρκεια του χρόνου θα τα καταφέρουμε αυτά ,θα έχουμε λιγότερη διαρροή στο τέλος του χρόνου. Για τη διαρροή φταίει το γεγονός που οι γονείς παίρνουν τα παιδιά τους σε άλλες πόλεις ή φταίμε εμείς οι ίδιοι; Έχουμε 20.000 στελέχη που πρέπει να αξιολογηθούν γιατί είναι οι επικεφαλής της εκπαίδευσης και αυτό αν το κάνουμε με έναν τρόπο που στο τέλος δε θα είναι οι απολύσεις αλλά η βελτίωση, εγώ νομίζω μόνο καλό θα μας κάνει.
 iPaideia.gr




Εκπαιδευτικά Νέα


dictyo.gr












































Άρχισε η αξιολόγηση των προτάσεων νέων ερευνητών Άρχισε η αξιολόγηση των προτάσεων νέων ερευνητών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου