ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ
«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ
Τρίτη 30 Μαΐου 2017
Εκπαίδευση
Κατάλογοι συμμετεχόντων στα σεμινάρια βραχείας εκπαίδευσης του Προγράμματος "Τριπτόλεμος"
Υπουργείο Παιδείας
Από την παραδοσιακή σβούρα... στο fidget spinner
Γράφει η Μαρία Ν. Αγγέλη
Διευκρινίσεις σχετικά με την αποστολή πρακτικού συλλόγου διδασκόντων για την δικαιολόγηση απουσιών μαθητών
Υπουργείο Παιδείας: Εγγραφές μαθητών/τριών και δημιουργία τμημάτων
Αίρεται το κώλυμα απόσπασης εκπαιδευτικών σε φορείς, σε Νομικά Πρόσωπα και Ανεξάρτητες Αρχές που εποπτεύονται από το Υπ. Παιδείας
Έως 23 Ιουνίου θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αξιολόγησης των διοικητικών υπαλλήλων
Μαθητοδικείο στο Ρέθυμνο: Τη διαγραφή του διευθυντή που κατήγγειλε τρεις μαθητές ζητά η ΕΛΜΕ
Την Τετάρτη οι πίνακες αναπληρωτών για δασκάλους και νηπιαγωγούς
Ο Αγώνας κατά του Φασισμού είναι Καθήκον- Κάλεσμα σε συγκέντρωση και πορεία Πέμπτη 1/6
Έκθεση "Βόμβα" για τις 3.559 μετατάξεις εκπαιδευτικών στην ΠΕ. Να ανακληθούν ζητούν οι επιθεωρητές
Μια πρώτη ανάλυση των εκλογικών διεργασιών για το 18ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ
"Μοιραίοι" και "άβουλοι", δημιουργούν σκηνικό σύγκρουσης και διάλυσης στην προσχολική εκπαίδευση
Ένα σχόλιο για την κριτική της ΠΕΦ στο Σχέδιο του νέου Προγράμματος Σπουδών Ιστορίας
Σκέψεις για το Συνέδριο της ΔΟΕ
Πρόεδρος της Κεντρικής Επιτροπής Εξετάσεων: Η διαδικασία επιλογής των θεμάτων
Σύλλογος ΠΕ "Η Αθηνά": Ψήφισμα συμπαράστασης και αλληλεγγύης στην ΠΟΣΠΕΡΤ για την αγωγή της Χρυσής Αυγής
Σχετικά με το πανελλαδικό συλλαλητήριο διαμαρτυρίας ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών
Αναστάτωση των εκπαιδευτικών Στερεάς Ελλάδας με τις αυθαιρεσίες του Διευθυντή Εκπαίδευσης Λουκά Δημητρίου
Αναπληρωτές: Υπολογισμός και καταβολή αποζημίωσης μη ληφθείσας άδειας
ΕΛΜΕ Πειραιά: Προτείνει κινητοποιήσεις για να ανοίξει το ηλεκτρονικό σύστημα υποβολής αιτήσεων των αναπληρωτών
http://www.alfavita.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου