«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2021

Βουλευτής π. τομεάρχης παιδείας της ΝΔ: Οι υποψήφιοι που εξετάστηκαν το 2021 στην Κοινωνιολογία να εξεταστούν στο ίδιο μάθημα στις πανελλαδικές του 2022


ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

«Αναστάτωση έχει προκαλέσει σε μαθητές και στις οικογένειές τους η απόφαση του υπουργείου Παιδείας οι υποψήφιοι της Θεωρητικής Κατεύθυνσης που θα ξανασυμμετάσχουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις του 2022 (ως απόφοιτοι του 2021), να εξεταστούν στα Λατινικά, αντί της Κοινωνιολογίας που διδάχθηκαν και εξετάστηκαν πέρυσι».

Τα παραπάνω τονίζει ο Βουλευτής και πρώην τομεάρχης παιδείας  της Νέας Δημοκρατίας   Μάξιμος Χαρακόπουλος σε ερώτησή , την οποία κατέθσε στη Βουλή, προς   την υπουργό Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως.

Ο πρώην τομεάρχης παιδείας  της Νέας Δημοκρατίας   σημειώνει ότι «πρόκειται για απόφαση η οποία, προφανώς, προκαλεί τεράστιο πρόβλημα σε σημαντικό αριθμό υποψηφίων. Κι αυτό διότι καλούνται να εξεταστούν σε ένα νέο μάθημα, το οποίο δεν έχουν διδαχθεί. Μάλιστα, πρόκειται για μάθημα που αφορά ένα απαιτητικό γνωστικό αντικείμενο, όπως είναι μια άγνωστη γι’ αυτούς Γλώσσα, η εκμάθηση της οποίας απαιτεί δύο διδακτικά χρόνια με συστηματική διδασκαλία. Την ίδια ώρα, οι υποψήφιοι αυτοί θα έχουν να συναγωνιστούν συνυποψηφίους οι οποίοι το διδάσκονται ήδη από πέρυσι.

Ως συνέπεια αυτού του προβλήματος προκύπτει η εξαναγκαστική καταφυγή σε φροντιστηριακά μαθήματα, των οποίων το κόστος θα κληθούν να αναλάβουν οι οικογένειές των υποψηφίων, σε μια έτσι κι αλλιώς δυσχερή οικονομική συγκυρία.

Η κατάσταση αυτή, όπως είναι φυσικό, έχει προκαλέσει αισθήματα αδικίας και απογοήτευσης στους συγκεκριμένους υποψηφίους. Υπενθυμίζεται ότι όταν γινόταν στη Βουλή η συζήτηση για την αντικατάσταση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας από τα Λατινικά (10.06.20) οι πανεπιστημιακές σχολές που θεραπεύουν την επιστήμη  της Κοινωνιολογίας είχαν εκφράσει την αντίρρησή τους. Τότε είχε προταθεί η εναλλακτική όσοι υποψήφιοι στοχεύουν στις φιλολογικές σχολές να έχουν ως τέταρτο εξεταζόμενο μάθημα τα Λατινικά και όσοι τις κοινωνικές επιστήμες  την Κοινωνιολογία, όπως ζητούσαν τα ίδια τα πανεπιστήμια.

Για αυτούς τους λόγους, είναι εύλογο το υπουργείο Παιδείας να επιδείξει την προσήκουσα ευαισθησία και να επανεξετάσει τα δεδομένα, επιτρέποντας τουλάχιστον για τις εξετάσεις του 2022 οι υποψήφιοι που είχαν εξεταστεί το 2021 στην Κοινωνιολογία να εξεταστούν και πάλι σε αυτό το μάθημα που διδάχθηκαν».

Κατόπιν τούτων ο Μάξιμος Χαρακόπουλος ρωτά την αρμόδια υπουργό αν προτίθεται να επανεξετάσει την απόφασή της «ώστε οι υποψήφιοι της Θεωρητικής Κατεύθυνσης που θα ξανασυμμετάσχουν στις Πανελλήνιες εξετάσεις του έτους 2022 (ως απόφοιτοι του έτους 2021) να μην εξεταστούν στα Λατινικά, που δεν έχουν διδαχθεί, αλλά στην Κοινωνιολογία που διδάχθηκαν και εξετάστηκαν πέρσι».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου