ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ
«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ
Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018
Εκπαίδευση
Νέα ενημέρωση για μόνιμους διορισμούς, σύστημα διορισμών, υποχρεωτικό 30ωρο, νέες προσλήψεις, προσχολική εκπαίδευση, δηλώσεις και άδειες αναπληρωτών
ΠΣΑΕΠ: Ενημέρωση από το Υπουργείο
Διδακτορικές υποτροφίες στο ΙΤΕ
Διδακτορικά στο Ινστιτούτο Ηλεκτρονικής δομής και Λέιζερ
Η αφίσα με τον Βέγγο της ΑΑΚ Αριστοτέλη: O δάσκαλος της καρδιάς σας! Τα κάνει όλα;
Η θεραπευτική αγωγή στην ελληνική εκπαίδευση κατά τον ΟΟΣΑ: Κλείστε τα μικρά σχολεία - Αυξήστε το φόρτο εργασίας στους πιο έμπειρους εκπαιδευτικούς
Νέα δραματική επιβάρυνση των εκπαιδευτικών
Μαθητής επιτέθηκε σε συμμαθητή του με κλειδί στις τουαλέτες του σχολείου
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Διευθυντές σχολείων της Αττικής είπαν στους καθηγητές να είναι στο σχολείο 8-2
Αυτό είναι το νέο Σύστημα Διορισμών Εκπαιδευτικών και οι νέοι Πίνακες (διαρροές, ανακοινώσεις, απαντήσεις)
ΠΣΑΕΠ: "Εκτροχιάζονται" τα επαγγελματικά προσόντα και ο χώρος εργασίας νηπιαγωγών-βρεφονηπιοκόμων με το νέο τμήμα του Παν. Δ. Αττικής
Με βιβλία παρουσίας ο έλεγχος για την παραμονή των εκπαιδευτικών στα σχολεία
"Έφυγε" ο Εκπαιδευτικός Μόσχος Βουλγαράκης - Τον αποχαιρετούν οι συνάδελφοί του
Ψήφισμα της Γ.Σ των Προέδρων των ΕΛΜΕ για το 30ωρο
Πρόσληψη επιστημονικού συνεργάτη στο ΕΚΕΦΕ Δημότριτος
Ωράριο Εκπαιδευτικών: Τι αποφάσισε η ΟΛΜΕ για την παραμονή στα σχολεία
ΟΙΕΛΕ: 50ωρο κάνουν οι Ιδιωτικοί Εκπαιδευτικοί! - Αδιαφορεί η Διεύθυνση Ιδ. Εκπαίδευσης του υπουργείου!
ΕΑΠ: Πρόσληψη αναπληρωτή καθηγητή
Κύρωση τελικού αξιολογικού πίνακα επιλογής υποψηφίων εκπαιδευτικών προς απόσπαση σε σχολικές μονάδες του εξωτερικού
ΔΟΕ: Κυβέρνηση και υπ. Παιδείας εξωθούν τους Εκπαιδευτικούς να εφαρμόσουν μόνοι τους το 30ωρο
Προσλήψεις στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
"Πόλεμος" της Φιλοσοφικής του ΑΠΘ για το Πιστοποιητικό παιδαγωγικής Επάρκειας και τα ΠΤΔΕ
http://www.alfavita.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου