ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Κάθε
σχολική χρονιά είναι ένα νέο ξεκίνημα, ένα καινούργιο και μεγάλο ταξίδι
εμπειριών και μάθησης, με συνεπιβάτες τους συμμαθητές και συνοδοιπόρους
δασκάλους και γονείς. Επιτρέψτε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου