ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ σε συνέντευξη τύπου Τετάρτη 6-9-2017

| Αρ. Πρωτ. 108 |
Αθήνα 4/9/2017
Προς
Μ.Μ.Ε.
Συντάκτες εκπ/κού ρεπορτάζ
ΚΟΙΝ: Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε.
|
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
σε συνέντευξη τύπου Τετάρτη 6-9-2017
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. σας καλεί στη συνέντευξη τύπου που θα δώσει την Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου 2017, ώρα 13:00 στα γραφεία της, (Ξενοφώντος 15α, 3ος όροφος) με θέματα:
- Λειτουργία των σχολείων κατά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς
- Επιπτώσεις της εφαρμογής του Π.Δ. 79/2017 (Ενσωμάτωση των Υ.Α. διάλυσης του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Δημοτικού Σχολείου, 3μελείς επιτροπές εγγραφών, διαγραφή μαθητών από το Ολοήμερο…)
- Προσχολική Αγωγή
- Αδιοριστία εκπαιδευτικών. Αναγκαιότητα μόνιμων διορισμών
- Ειδική Αγωγή – Παράλληλη στήριξη
Από τη Δ.Ο.Ε.
Δαπάνες για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων

| Αρ. Πρωτ. 111 |
Αθήνα 5/9/2017
Προς
1. Τον Υπουργό Παιδείας
κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου
2. Τον Υπουργό Εσωτερικών
κ. Πάνο Σκουρλέτη
3. Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
|
Θέμα: Δαπάνες για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων
Όλη η εκπαιδευτική κοινότητα γνωρίζει πολύ καλά ότι τα
τελευταία χρόνια το ποσό που διαθέτει το Υπουργείο Εσωτερικών μέσω των
Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων (Κ.Α.Π.) προς τους Δήμους της χώρας για τις
λειτουργικές δαπάνες του συνόλου των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παραμένει σταθερό στα 100.000.000€,
ανεξάρτητα από το αν οι ανάγκες των σχολείων αυξάνονται.
Για παράδειγμα, από το γεγονός ότι ακόμα και τα ολιγοθέσια δημοτικά θα
γίνουν, με τον όποιο τρόπο, ολοήμερα ή από το γεγονός ότι η παλαιότητα
των σχολείων (μιας και για δαπάνες για νέες κτηριακές υποδομές ούτε
λόγος) είναι η αιτία για αυξημένες λειτουργικές δαπάνες.
Στην
επιλογή της κυβέρνησης για διατήρηση του ποσού σταθερού προστίθεται
άλλο ένα πρόβλημα που επιβαρύνει τη λειτουργία των σχολείων.
Στις 27 Απριλίου 2017 έγινε η β’ κατανομή ποσού
25.000.000,00 ευρώ από τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους σε όλους τους
Δήμους της Χώρας, για την κάλυψη λειτουργικών δαπανών των σχολείων τους.
Σχεδόν
4,5 μήνες μετά και μόλις μία εβδομάδα πριν από την έναρξη των
μαθημάτων, η γ’ δόση για το 2017 είναι άγνωστο πότε θα καταβληθεί στους
Ο.Τ.Α..
Αν σε αυτή την καθυστέρηση συνυπολογίσουμε και τη χρονική υστέρηση στην
απόδοση προς τις Σχολικές Επιτροπές που προκύπτει από τις χρονοβόρες
διαδικασίες των ίδιων των Ο.Τ.Α. είναι βέβαιο ότι στην καλύτερη
περίπτωση τα χρήματα θα είναι στη διάθεση των Σχολικών Μονάδων μετά τα
μέσα Οκτωβρίου 2017. Αλήθεια μέχρι τότε πώς θα καλυφθούν οι ανάγκες των
σχολείων;
Και σαν να μη φτάνουν όλα αυτά εκκρεμεί και η υπογραφή των Κ.Υ.Α. που αφορούν στην καθαριότητα των σχολικών μονάδων,
χωρίς τις οποίες οι Σχολικές Επιτροπές δεν μπορούν να προχωρήσουν στη
σύναψη των σχετικών συμβάσεων με αποτέλεσμα να μπαίνει ζήτημα τόσο της
στοιχειώδους καθαριότητας των σχολικών μονάδων όσο και κινδύνων για την
υγεία των μαθητών.
Καλούμε την κυβέρνηση:
- να εκταμιεύσει άμεσα τα χρήματα της γ’ δόσης και να προχωρήσει και σε έκτακτη επιχορήγηση για τις λειτουργικές και τις επισκευαστικές δαπάνες, στηρίζοντας έμπρακτα τη δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση.
- ·Να προχωρήσει στην έκδοση του συνόλου των υπουργικών αποφάσεων που αφορούν στις συμβάσεις καθαριότητας.
Η
σωστή λειτουργία των σχολείων, μα πάνω απ’ όλα η υγεία των μαθητών
απαιτούν υπεύθυνη πολιτική στάση, κάτι που η κυβέρνηση οφείλει επιτέλους
να επιδείξει.
Για να διαβάσετε την ανακοίνωση σε μορφή PDF πατήστε ΕΔΩ
Συνδικαλιστικές άδειες των μελών των Δ.Σ. των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. και περικοπή αποδοχών

| Αρ. Πρωτ. 110 |
Αθήνα 5/9/2017
Προς
1. Τον Υπουργό Παιδείας
κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου
2. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
|
Θέμα: Συνδικαλιστικές άδειες των μελών των Δ.Σ. των Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. και περικοπή αποδοχών
Κύριε Υπουργέ,
σύγχυση έχει δημιουργηθεί
έπειτα από έγγραφο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης το οποίο
εστάλη και στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της χώρας, σχετικά με το αν, με
βάση τις διατάξεις του Ν.4472/2017 αναφορικά με τις συνδικαλιστικές άδειες
των εργαζομένων στο δημόσιο τομέα, τα μέλη των Πρωτοβάθμιων
συνδικαλιστικών οργανώσεων δικαιούνται τις διευκολύνσεις που παρέχονται
από τον νόμο για τη δράση τους (άδειες ή μείωση ωραρίου) με ή χωρίς
αποδοχές.
Με
βάση τα όσα αναφέρει το παραπάνω έγγραφο
(ΔΙΔΑΔ/Φ.69/93/18258-21/8/2017) σε συνδυασμό με επικοινωνία Διευθύνσεων
με αρμόδιους διοικητικούς υπαλλήλους του Υπουργείου Παιδείας
(Διευθύνσεις Π.Ε. Αρκαδίας και Πέλλας με βάση τη μέχρι τώρα ενημέρωσή
μας) έχει ανακοινωθεί στα μέλη των Δ.Σ. των Συλλόγων Π.Ε. των
παραπάνω περιοχών ότι η όποια άδεια ή μείωση ωραρίου θα είναι δίχως
αποδοχές.
Αγνοείται
με αυτόν τον τρόπο εντελώς η σχετική εγκύκλιος με
αρ.οικ.24135/458/25.05.2017 (ΑΔΑ:7ΓΥΩ465Θ1Ω-ΚΒΓ) του Υπουργείου Εργασίας
παρά το γεγονός ότι αναφέρεται ως ΣΧΕΤΙΚΗ στο προαναφερθέν έγγραφο
στην οποία ορίζεται ότι « Αναφορικά με τις αποδοχές των συνδικαλιστικών
αδειών των υπαγομένων στο άρθρο 30 του Ν.1264/1982 υπαλλήλων, εφαρμογή
έχει η παρ. 5 του άρθρου 22 του Ν.1400/1983 (Α΄156), η οποία παραμένει
σε ισχύ.». Η συγκεκριμένη παράγραφος ξεκάθαρα αναφέρει ότι οι άδειες αυτές είναι με αποδοχές.
Επειδή ως Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε.
στην επικοινωνία μας με την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με
το ζήτημα των συνδικαλιστικών αδειών μετά την ψήφιση του Ν.4472/2017, λάβαμε τη διαβεβαίωση ότι δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή του καθεστώτος που τις διέπει (προς το δυσμενέστερο), παρακαλούμε
να δοθούν άμεσα οι ανάλογες οδηγίες προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης
Π.Ε. όλης της χώρας, ώστε να λυθεί το ζήτημα και όλες οι συνδικαλιστικές
άδειες να είναι με αποδοχές.
Για να διαβάσετε την ανακοίνωση σε μορφή PDF πατήστε ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου