ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
esos.gr
-
Το μετέωρο βήμα της Ερευνας και της Καινοτομίας προς την εφαρμογή... -
Ομάδα Εργασίας για την επιμορφωτική δράση "RELANG" -
Διαφωνεί η ΑΣΓΜΕ με την μετάθεση των ενδοσχολικών εξετάσεων στη Γ... -
Παν. Λευκωσίας: Τελευταία εβδομάδα υποβολής αιτήσεων για Μεταπτυχ... -
ΟΛΤΕΕ : Χαρακτηρισμός μαθητή/τριας ως μη παρακολουθών/ούσα -
Δεν συζητήθηκε επίκαιρη ερώτηση λόγω κωλύματος του υπ. Παιδείας -
Αυξάνεται η διεθνής απήχηση των ελληνικών επιστημονικών δημοσιεύσ... -
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: προσπάθεια, συλλογική δράση, επιτυχία, χαμό... -
Επικαιροποίηση στοιχείων μητρώου εκπαιδευτικού -
Το νομοσχέδιο με τη διάταξη για τη διπλή εξεταστική των φοιτητών -
Προκήρυξη θέσης μέλους του Συμβουλίου της Α.ΔΙ.Π. -
Με το βραβείο Waldenström τιμήθηκε ο Πρύτανης του ΕΚΠΑ, καθηγητής... -
ΠΕΚ: Προτάσεις για την επαγγελματική εκπαίδευση -
Άραγε ο σκοπός της πολιτικής ηγεσίας είναι η κατάργηση του ΚΥΣΕΕΠ... -
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ στο Λύκειο: Πώς μπορείς να ευτελίσεις μια ε... -
Οδηγίες για τον εορτασμό της θρησκευτικής εορτής των Τριών Ιεραρχ... -
Ενημερωτικό μετατάξεων εκπαιδευτικών σε διοικητική θέση -
Το υπ. Παιδείας βάζει 30 ευρώ παράβολο για ισοτιμίες τίτλων σπουδ... -
ΓΛΚ: Αναγνώριση Μεταπτυχιακών Τίτλων Σπουδών -
Το έγγραφο του υπ. Παιδείας στους Πρυτάνεις και προέδρους ΤΕΙ για... -
Η καταγγελία και η απάντηση του προέδρου του ΕΑΠ περί "βασαν... -
Αιχμές Μ. Χαρακόπουλου για τη τομεάρχη παιδείας της ΝΔ Ν. Κεραμ... -
Έκθεση “καταπέλτης” για τις 3.559 μετατάξεις εκπαιδευτικών στην Π... -
Την Τετάρτη αρχίζει στη Βουλή η συζήτηση για Λύκειο και Πανελλαδι... -
Παράταση μίας (1) εβδομάδας για την επικαιροποίηση των στοιχείων,... -
Έγκριση πραγματοποίησης επιμορφωτικού προγράμματος του Ιωάννη Κ... -
ΝΔ: Ο υφ. Παιδείας παραποίησε την αλήθεια για την Ειδική Αγωγή -
Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης ερευνητικών έργων στη... -
Η ανακοίνωση της Συνόδου Προέδρων Τ.Ε.Ι. -
Εθνική Βιβλιοθήκη: Πλαίσιο λειτουργίας εν όψει μετεγκατάστασης στ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου