«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Ενημέρωση για την υποβολή αιτήσεων μετάθεσης- οριστικής τοποθέτησης, του αιρετού Χρήστου Φιρτινίδη


Φιρτινίδης Χρήστος              
Αιρετός ΠΥΣΔΕ Ν. Κυκλάδων
Tης «Αυτόνομης Κυκλαδικής Συνεργασίας»                  
Γενικό Λύκειο Θήρας 22860 22252- 22933
6974488454
ΘΗΡΑ 28 Απριλίου 2014
Προς τους καθηγητές Ν. Κυκλάδων
ΘΕΜΑ : Ενημέρωση για την υποβολή αιτήσεων μετάθεσης- οριστικής τοποθέτησης
Συνάδελφοι,
‘Όπως ήδη γνωρίζετε κοινοποιήθηκε η εγκύκλιος των μεταθέσεων με καθυστέρηση 5-6 μηνών!! Βλέπετε οι προτεραιότητες της πολιτικής ηγεσίας ήταν και είναι η υλοποίηση των επιταγών των μνημονίων για διαθεσιμότητες και απολύσεις, συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων, η θεσμοθέτηση των υποχρεωτικών μεταθέσεων-μετακινήσεων, η καθολική ανατροπή του εργασιακού καθεστώτος των εκπαιδευτικών, η απαξίωση-υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης και η με κάθε τρόπο στήριξη-προώθηση των συμφερόντων των «ημετέρων» σχολαρχών της ιδιωτικής εκπαίδευσης.
Συγχρόνως έχουν δρομολογήσει την ανατροπή των διαδικασιών των υπηρεσιακών μεταβολών( μη ξεχνάμε το ΠΔ 28/2014 ), την αλλαγή του καθεστώτος της οργανικότητας, την άρση της μονιμότητας και την βαθμολογική και μισθολογική καθήλωση μέσω της «αξιολόγησης», την περιθωριοποίηση-παράκαμψη των υπηρεσιακών συμβουλίων και του ουσιαστικού ρόλου τους, με συνέπεια την αδιαφάνεια και τη δυνατότητα αυθαίρετων αποφάσεων της κεντρικής διοίκησης στις υπηρεσιακές μεταβολές - όλοι γνωρίζουν το μέγεθος της αυθαιρεσίας και αδιαφάνειας στις φετινές μετατάξεις- οι οποίες «ολοκληρώθηκαν» στα υπουργικά γραφεία.
Στη συγκυρία αυτή λοιπόν, αποφασίστηκε να γίνουν οι μεταθέσεις με τα μέχρι τώρα ισχύοντα, ομολογώντας ουσιαστικά και την αδυναμία τους για την εφαρμογή του ΠΔ για τους πίνακες υπεραρίθμων και τις υποχρεωτικές μεταθέσεις, αν λάβουμε υπόψη και την περιθωριοποίηση-«διάλυση» των διοικητικών υπηρεσιών του υπουργείου.
Αν τέλος υπολογίσουμε τις προθεσμίες για την ολοκλήρωση της εξέτασης των αιτήσεων μετάθεσης, την υποχρέωση αποστολής εγκυκλίου για τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων από τα ΠΥΣΔΕ ώστε να γίνει ο έλεγχος και καταγραφή για να ξεκινήσουν οι διαδικασίες από το ΚΥΣΔΕ, θεωρώ ότι πριν από τα μέσα Ιουλίου δεν πρόκειται να γίνουν μεταθέσεις. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, την καθυστέρηση και στο σύνολο των επόμενων διαδικασιών ( τοποθετήσεις σε οργανικές θέσεις, αποσπάσεις, πρόσληψη αναπληρωτών κλπ).
Στο ενημερωτικό που ακολουθεί καταγράφονται τα στοιχεία που είναι απαραίτητο να γνωρίζετε για την υποβολή αίτησης μετάθεσης και οριστικής τοποθέτησης.
Σημειώνω επίσης τις ιδιαίτερα χρήσιμες οδηγίες που είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα της ΔΔΕ Αιτωλοακαρνανίας.

  Μετά την έκδοση της εγκυκλίου «Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 2013-2014» καλούνται οι εκπαιδευτικοί στο πλαίσιο της διαδικασίας διενέργειας των μεταθέσεων κατά το σχολικό έτος 2013-2014 να υποβάλουν αιτήσεις μετάθεσης μέχρι 02/05/2014 με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τις ακόλουθες κατηγορίες μεταθέσεων :
Α. γενικές από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ
Β. στα Μουσικά Σχολεία
Γ. στα Καλλιτεχνικά Σχολεία
Δ. στα Διαπολιτισμικά Σχολεία
Ε. σε ΣΜΕΑΕ/ ΚΕΔΔΥ
καθώς επίσης και
1.      δήλωση για οριστική τοποθέτηση για όσους βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ
2.      βελτίωση θέσης για όσους κατέχουν οργανική θέση και επιθυμούν να μετατεθούν εντός του ίδιου ΠΥΣΔΕ.
Υπενθυμίζεται πως αιτήσεις  για αμοιβαίες μεταθέσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ ή εντός της ίδιας περιοχής μετάθεσης  υποβάλλονται 15 ημέρες μετά την ανακοίνωση των γενικών μεταθέσεων και όχι στην παρούσα φάση.
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ
Οι αιτήσεις για Μεταθέσεις από  ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ ,για οριστική τοποθέτηση, για Βελτίωση Θέσης  ή για μετάθεση σε Μουσικά, Καλλιτεχνικά, Διαπολιτισμικά σχολεία και ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ θα υποβληθούν χειρόγραφα, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες στην εγκύκλιο διαδικασίες και θα κατατεθούν είτε ιδιοχείρως, είτε υπηρεσιακά είτε μέσω ταχυδρομείου ως 02/05/2014 (σφραγίδα ταχυδρομείου)
Σημειώνω ότι, από την  ΔΔΕ Κυκλάδων για την ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδικασίας δίνεται η δυνατότητα υποβολής και ηλεκτρονικά της αίτησης μετάθεσης, σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση που παραθέτω:
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ: http://dide.kyk.sch.gr/met/
(Διαβάστε τα παρακάτω πριν υποβάλετε την αίτηση).
Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να αποστείλετε e-mail στην Αν. Προϊσταμένη του Τμήματος Διοικητικών Θεμάτων Μάινα Μαρία: maina@sch.gr Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Δίνεται η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς της ΔΔΕ Κυκλάδων που επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση μετάθεσης να καταχωρίσουν την αίτησή τους ηλεκτρονικά. Η διαδικασία αυτή γίνεται για να εξοικονομηθεί χρόνος καθώς είναι λίγες οι ημέρες υποβολής και αποθήκευσης των αιτήσεων στο σύστημα μεταθέσεων (e-datacenter). Η ιστοσελίδα θα δέχεται αιτήσεις έως και 30-04-2014. Υπενθυμίζουμε ότι η προθεσμία υποβολής αιτήσεων μετάθεσης λήγει στις 2-5-2014.
Αφού γίνει η υποβολή της αίτησης στην παραπάνω ιστοσελίδα ο εκπαιδευτικός λαμβάνει στο e-mail του αρχείο .pdf στο οποίο αποτυπώνεται η προσωρινά αποθηκευμένη αίτηση στο e-datacenter. Αν συμφωνεί με όλα (σύνολο μορίων, προτιμήσεις) αποστέλει ηλεκτρονικό μήνυμα στη ΔΔΕ Κυκλάδων. Στη συνέχεια λαμβάνει στο e-mail του την οριστικά καταχωρισμένη αίτηση την οποία πρέπει να εκτυπώσει, να υπογράψει και να αποστείλει μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά (π.χ. πιστοποιητικά Δήμου) μέσω του σχολείου ή ταχυδρομικά στη ΔΔΕ Κυκλάδων. Αν υπάρχει διαφωνία επικοινωνεί αν είναι δυνατό μέσω e-mail.
Η επικοινωνία μέσω τηλεφώνου καθυστερεί τη διαδικασία ελέγχου και καταχώρισης των αιτήσεων. Ζητούμε την κατανόησή σας.
Όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν μπορούν να υποβάλουν την αίτησή τους αυτοπροσώπως στη ΔΔΕ Κυκλάδων ή αποστέλλοντάς την μέσω του σχολείου τοποθέτησης (χωρίς δηλαδή να υπάρχει καταχώριση στην ανωτέρω ιστοσελίδα). Η παραπάνω διαδικασία όμως θα βοηθήσει τους υπάλληλους της ΔΔΕ Κυκλάδων να ολοκληρώσουν νωρίτερα την προβλεπόμενη διαδικασία.
Για τις υπόλοιπες αιτήσεις μετάθεσης (μουσικά, διαπολιτισμικά, καλλιτεχνικά, μειονοτικά, αμοιβαίες, ΣΜΕΑΕ) δεν χρησιμοποιείται η παραπάνω ιστοσελίδα. Οι αιτήσεις γίνονται αυτοπροσώπως στη ΔΔΕ Κυκλάδων ή αποστέλλονται μέσω των σχολείων τοποθέτησης.
 ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί λοιπόν,  που θα ζητήσουν οποιουδήποτε είδους μετάθεση πρέπει να δηλώνουν απαραίτητα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (είτε προσωπικού είτε υπηρεσιακού) ώστε να τους αποστέλλεται η καταχωρισμένη ηλεκτρονικά αίτησή τους προκειμένου να την ελέγξουν και να την υπογράψουν. Καταχωρισμένες αιτήσεις ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΣΤΑΛΟΥΝ ταχυδρομικά από τη ΔΔΕ προς τους ενδιαφερόμενους.
Αν ο εκπαιδευτικός υποβάλει αίτηση μετάθεσης και οριστικής τοποθέτησης ή βελτίωσης θέσης θα πρέπει να υποβάλει ένα έντυπο αίτησης και να αποστείλει τα δικαιολογητικά μια φορά- ωστόσο θα πρέπει να αναγράψει στο επάνω μέρος της χειρόγραφης αίτησής του «ΚΑΙ ΓΙΑ Ο.Τ.» ή «ΚΑΙ ΓΙΑ ΒΛΤ» αν επιθυμεί οριστική τοποθέτηση και βελτίωση θέσης αντίστοιχα.
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ η 02/05/2014. Ο εκπαιδευτικός δεν θα δύναται να υποβάλει ή τροποποιήσει την αίτησή του με κανέναν τρόπο μετά από την ημερομηνία αυτή.
Σε σύντομο χρονικό διάστημα από την παραλαβή της αίτησής του ο εκπαιδευτικός θα λάβει στην διεύθυνση email που δήλωσε, προκειμένου να την ελέγξει,  αντίγραφο της ηλεκτρονικά καταχωρισμένης αίτησής του στην οποία θα αναγράφονται και τα μόριά του.
Σε περίπτωση που ο εκπαιδευτικός διαφωνεί με κάποια από τα καταχωρηθέντα στοιχεία πρέπει να επικοινωνήσει με την ΔΔΕ ώστε να γίνει η διόρθωση.
Ο εκπαιδευτικός, αφού έχει ελέγξει προσεκτικά τις καταχωρήσεις της υπηρεσίας και συμφωνεί με αυτές, εκτυπώνει ΕΙΣ ΔΙΠΛΟΥΝ (καλύτερα) την κάθε  αίτηση ( και την αίτηση για μετάθεση και για οριστική τοποθέτηση), την υπογράφει και την αποστέλλει  στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας το αργότερο μέχρι τις 09/05/2014  προκειμένου να θεωρηθεί έγκυρη.
Υπενθυμίζω επίσης ότι υπηρετήσεις  μικρότερες των δεκαπέντε (15) ημερών δεν μοριοδοτούνται. Σε περίπτωση πολλαπλών αποσπάσεων μέχρι την τελική τοποθέτηση, εάν οι εκπαιδευτικοί κατοχυρώνουν διάστημα μεγαλύτερο ή ίσο των δεκαπέντε ημερών σε κάποια σχολική μονάδα, θα λάβουν τα μόρια αυτής. Σε περίπτωση που δεν συμβαίνει αυτό, θα λάβουν τα μόρια της σχολικής μονάδας στην οποία τοποθετήθηκαν τελευταία.
Σημειώνω ότι, από την  ΔΔΕ Κυκλάδων για την ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδικασίας δίνεται η δυνατότητα υποβολής και ηλεκτρονικά της αίτησης μετάθεσης, σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση που παραθέτω:
Για την ηλεκτρονική καταχώριση και διόρθωση της ηλεκτρονικής αίτησης, την ανακοίνωση των πινάκων καθώς και την προθεσμία υποβολής ενστάσεων, ισχύουν τα εξής:
α) Η ηλεκτρονική καταχώριση θα ξεκινήσει μαζί με την ημερομηνία έναρξης κατάθεσης των αιτήσεων, δηλ. από 23-04-2014 μέχρι και 09-05-2014.
β) Στις 12-05-2014 θα γίνει ανακοίνωση των πινάκων από τις αρμόδιες Διευθύνσεις με τα στοιχεία (ονοματεπώνυμο, κλάδο, ειδικότητα και μονάδες μετάθεσης κατά κριτήριο και στο σύνολό τους) των αιτουμένων μετάθεση εκπαιδευτικών.
γ) Από 12-05-2014 μέχρι και 16-05-2014 θα υποβάλλονται ενστάσεις και θα μπορεί στο διάστημα αυτό να γίνει διόρθωση των ηλεκτρονικών αιτήσεων στην περίπτωση δικαίωσης από τα αρμόδια ΠΥΣΔΕ τυχόν υποβληθεισών  ενστάσεων από τους ενδιαφερόμενους.
δ) Από 19-05-2014 και μετά δεν θα υπάρχει δυνατότητα στις Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπαίδευσης να διορθώνουν στοιχεία στις καταχωρισμένες αιτήσεις των ενδιαφερόμενων εκπαιδευτικών.
Από την ημερομηνία αυτή και μετά οποιεσδήποτε αλλαγές επιβάλλεται να γίνουν, θα γίνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις της Κ.Υ. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
ΠΟΙΟΙ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ (  ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ)
Α. ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ
-          Όσοι βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ ( είτε υποβάλλουν αίτηση μετάθεσης σε άλλο ΠΥΣΔΕ, είτε όχι ) καθώς και οι νεοδιόριστοι του έτους 2013- 2014.
Β. ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΟΥΝ:
1. ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ (ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ):
-          Δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης έχουν οι εκπαιδευτικοί που:
-          μετατέθηκαν από περιοχή σε περιοχή ή
-          από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής μετάθεσης (βελτιώσεις) ή
-          τοποθετήθηκαν οριστικά εντός των ΠΥΣΔΕ ενώ ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και δεν είχαν υπηρετήσει με δική τους ευθύνη την οφειλόμενη οργανική τους θέση, με την προϋπόθεση ότι θα έχουν υπηρετήσει πραγματικά μέχρι 31-8-2014 την οργανική τους θέση στο σχολείο στο οποίο έχουν μετατεθεί ή έχουν τοποθετηθεί, άλλως δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης θα έχουν οποτεδήποτε υπηρετήσουν για ένα (1) έτος την οργανική τους θέση.
-          Όσοι ανήκουν σε ειδική κατηγορία, όπως αυτή ορίζεται στο Π.Δ. 50/1996, αρ.13, στο Π.Δ. 100/1997, αρθρ. 7 παρ.4,  στο Ν.3194/2003, αρθρ.1,  στο Ν.3454/2006, αρθρ. 6 παρ.1, 2 & 3  και στο Ν.3402/2005, αρθρ. 17,    ανεξάρτητα από το πότε διορίστηκαν.
-          Όσοι επιθυμούν να μετατεθούν σε ΣΜΕΑΕ/ΚΕΔΔΥ, εφόσον πληρούν τα απαιτούμενα από το Νόμο προσόντα, ανεξάρτητα από τον χρόνο διορισμού τους.
2.ΑΙΤΗΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΘΕΣΗΣ (ΕΝΤΟΣ  ΠΥΣΔΕ )
Όσοι έχουν οργανική θέση σε σχολική μονάδα και επιθυμούν να λάβουν οργανική θέση σε άλλη σχολική μονάδα της Περιοχής στην οποία ανήκουν.
    Δεν έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν αίτηση μετάθεσης / βελτίωσης:
-          Όσοι δεν έχουν υπηρετήσει την οργανική τους θέση καθώς και οι νεοδιόριστοι έτους 2014.
Γ. ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΒΑΛΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠ/ΚΟΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ( ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΥΠΕΒΑΛΑΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-2013) :
·         Πρόσφατο Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης (και αυτεπάγγελτη αναζήτηση)
·         Πρόσφατη Βεβαίωση Σπουδών τέκνου/τέκνων από  ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΕΙ/ΤΕΙ φοίτησης της ημεδαπής (και αυτεπάγγελτη αναζήτηση)
Πρέπει να γνωρίζετε ότι ως ανήλικα θεωρούνται τα παιδιά που δεν έχουν υπερβεί το 18ο έτος της ηλικίας τους και ως σπουδάζοντα όσα φοιτούν σε ανώτερες ή ανώτατες δημόσιες σχολές του εσωτερικού ή ισότιμες του εξωτερικού, εφόσον δεν έχουν υπερβεί το 25ο έτος της ηλικίας τους, δεν βρίσκονται στο τελευταίο εξάμηνο ή έτος σπουδών ή δεν φοιτούν για απόκτηση δεύτερου πτυχίου ή μεταπτυχιακού τίτλου. Για την απόδειξη αυτών απαιτείται πιστοποιητικό Δήμου ή του οικείου εκπαιδευτικού ιδρύματος κατά περίπτωση. Ως ημερομηνία συμπλήρωσης του 18ου ή του 25ου έτους της ηλικίας θεωρείται η 31 η Δεκεμβρίου του έτους κατά το οποίο πραγματοποιούνται οι μεταθέσεις.
Τονίζεται ότι οι άγαμοι ή διαζευγμένοι εκπαιδευτικοί λαμβάνουν μονάδες για γάμο και τέκνα μόνο αν έχουν την επιμέλεια των τέκνων, διαφορετικά μόνο μονάδες τέκνων.
Επικυρωμένο αντίγραφο του συμφωνητικού που αποδίδει την επιμέλεια τέκνων στους διαζευγμένους γονείς και βεβαίωση από το αρμόδιο Πρωτοδικείο περί ισχύος της απόφασης ( ότι δηλαδή η απόφαση αυτή ισχύει ακόμα και δεν εκκρεμεί αναστολή της ή εκ νέου εκδίκασή της).
Επίσης για τέκνα που σπουδάζουν στο Εξωτερικό υποβάλλεται ξενόγλωσση αλλά και επίσημα μεταφρασμένη ( από το ΥΠΕΞ ή εξουσιοδοτημένο προς τούτο δικηγόρο ) βεβαίωση, που αναφέρει το Δημόσιο Πανεπιστήμιο της αλλοδαπής, την ημερομηνία εγγραφής στη Σχολή, τα έτη ( και όχι εξάμηνα)  σπουδών καθώς και το έτος ( όχι εξάμηνο) φοίτησης του τέκνου. Το πιστοποιητικό αυτό πρέπει να προσκομίσουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί διότι είναι σαφές ότι δεν αναζητείται αυτεπάγγελτα όπως το αντίστοιχο σχολών της ημεδαπής.
·         Πρόσφατο Πιστοποιητικό Εντοπιότητας
Υπενθυμίζεται ότι πλέον  τα μόρια εντοπιότητας θα υπολογίζονται με βάση τους Διευρυμένους Δήμους ( Καλλικρατικούς).
Διευκρινίσεις
1. Η μόνιμη διαμονή του εκπαιδευτικού σ' έναν τόπο δεν αρκεί για τον υπολογισμό των μονάδων εντοπιότητας, αλλά ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι δημότης από διετίας του δήμου της περιοχής στην οποία ζητείται μετάθεση.
2. Η βεβαίωση του δημάρχου πρέπει να είναι πρόσφατη και να αναγράφει υποχρεωτικά από πότε ο εκπαιδευτικός είναι δημότης του δήμου.
3. Μονάδες μετάθεσης για εντοπιότητα υπολογίζονται επίσης και στην περίπτωση κατά την οποία ο ενδιαφερόμενος διετέλεσε αθροιστικά για δύο χρόνια δημότης διαφόρων δήμων της περιοχής στην οποία ζητείται η μετάθεση. Δεν είναι δηλαδή απαραίτητο η διετία να συμπληρώνεται στον ίδιο δήμο. Ο αθροιστικός αυτός υπολογισμός του χρόνου δε νοείται για τις μεταθέσεις από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής, διότι στην περίπτωση αυτή η εντοπιότητα συνδέεται με το δήμο όπου λειτουργούν τα σχολεία στα οποία ζητούν να μετατεθούν οι εκπαιδευτικοί, οπότε θα συντρέχει το στοιχείο της εγγραφής τα δύο τελευταία χρόνια στο συγκεκριμένο δήμο.
4. Σε περίπτωση αναμεταδημότευσης, για να χορηγηθούν μονάδες εντοπιότητας, πρέπει μετά την αναμεταδημότευση να διανυθεί στον τελευταίο δήμο ο νόμιμος χρόνος της διετίας. Δεν μπορεί δηλαδή να συνυπολογιστεί ο χρόνος που ο εκπαιδευτικός ήταν κατά το παρελθόν δημότης του Δήμου από την οποία διεγράφη και πάλι επέστρεψε κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης μετάθεσης (αρ. 244/1989 γνωμοδότηση Ν.Υ.Δ./Κ.Υ. ΥΠ.Ε.Π.Θ.).
5. Κατά τις μεταθέσεις από σχολείο σε σχολείο της ίδιας περιοχής και κατά τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών η εντοπιότητα δε «μεταφέρεται» όταν στην περιοχή του δήμου της οποίας ο εκπαιδευτικός είναι δημότης, δε λειτουργεί σχολείο__
·         Πρόσφατο Πιστοποιητικό Συνυπηρέτησης (δεν αναζητείται αυτεπάγγελτα)
Α. Όσοι έχουν σύζυγο εκπαιδευτικό
Βεβαίωση από την υπηρεσία του συζύγου ότι κατέχει ΟΡΓΑΝΙΚΗ θέση (για όσους έχουν οργανική) ή ότι είναι μόνιμα διορισμένος εκπαιδευτικός σε συγκεκριμένη περιοχή μετάθεσης –να αναφέρεται σε ποια περιοχή (για όσους βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ). Μόρια συνυπηρέτησης δικαιούνται οι εκπαιδευτικοί των οποίων οι σύζυγοι δεν έχουν οργανική αλλά βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ  μόνον για τις αιτήσεις μετάθεσης. Για αιτήσεις οριστικής τοποθέτησης και βελτίωσης θέσης, αν ο/η σύζυγος είναι εκπαιδευτικός χωρίς οργανική θέση (βρίσκεται δηλαδή στη διάθεση ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ) ο εκπαιδευτικός δεν δικαιούται μόρια συνυπηρέτησης.
Β. Όσοι έχουν σύζυγο Δημόσιο Υπάλληλο (όχι εκπαιδευτικό)
Βεβαίωση από την υπηρεσία τους ότι ανήκουν ΟΡΓΑΝΙΚΑ σε αυτήν και είναι μόνιμοι, διορισμένοι δημόσιοι υπάλληλοι ( όχι με σύμβαση). Στη βεβαίωση να αναφέρεται ο Δήμος Εργασίας του/της συζύγου.
Γ. Όσοι έχουν σύζυγο που δεν είναι εκπαιδευτικός ή Δημόσιος Υπάλληλος
Βεβαίωση από τον οικείο ασφαλιστικό φορέα του/της συζύγου που να αποδεικνύει ότι εργάζονται τουλάχιστον επί διετίας στην ίδια επιχείρηση ή είναι ασφαλισμένοι τουλάχιστον επί διετίας στον ίδιο ασφαλιστικό φορέα . Τα ενδιάμεσα διαστήματα για τα οποία ο/η σύζυγος μπορεί να επιδοτείτο με επίδομα ταμείου ανεργίας λογίζονται και αυτά στον χρόνο της διετίας, εφόσον προκύπτουν από επίσημα πιστοποιητικά και εφόσον κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης μετάθεσης υπάρχει ενεργή σύμβαση εργασίας.
Για τις περιπτώσεις που το ΙΚΑ δεν χορηγεί τέτοιες βεβαιώσεις, προσκομίζονται τα ένσημα της τελευταίας διετίας και για τα ενδιάμεσα διαστήματα ανεργίας, βεβαίωση του ΟΑΕΔ γι επιδοτούμενη ανεργία. 
Δ. ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΟΥ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ/ΒΕΛΤΊΩΣΗΣ ΘΕΣΗΣ/ΟΡΙΣΤΙΚΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ:
‘Ολοι οι εκπαιδευτικοί υποβάλλουν:
  Πράξη ανάληψης υπηρεσίας των εκπ/κών της 29/06/2013 και 02/09/2013 καθώς και     πράξη ανάληψης υπηρεσίας στη σχολική μονάδα στην οποία τοποθετήθηκαν αργότερα ή αποσπάστηκαν ή διατέθηκαν.
Οι αποσπασμένοι σε άλλα ΠΥΣΔΕ εκπ/κοι
Οι εκπ/κοί που είναι αποσπασμένοι σε άλλα ΠΥΣΔΕ οφείλουν να συνυποβάλουν
α. την απόφαση τοποθέτησής τους σε σχολική μονάδα του ΠΥΣΔΕ απόσπασης και
 β. την πράξη ανάληψης στη σχολική αυτή μονάδα ή τις πράξεις ανάληψης για καθένα από τα σχολεία υπηρέτησης καθώς και βεβαίωση των διευθυντών των σχολείων αυτών, σε περίπτωση που οι αποσπασμένοι σε άλλα ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικοί υπηρετούν σε περισσότερα του ενός σχολεία, που να αναφέρει: 1) πόσες και ποιές ημέρες της εβδομάδας υπηρετούν σε κάθε σχολείο, 2) σε ποια κατηγορία μοριοδότησης ανήκει το κάθε σχολείο και 3) την πλησιέστερη προς αυτά μονάδα Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, σε περίπτωση που τα σχολεία απόσπασης είναι Δημοτικά ( ανήκουν στην α/θμια εκπ/ση)
Οι εκπαιδευτικοί που έχουν αποσπαστεί σε φορείς του ΥΠΑΙΘ
Οφείλουν να προσκομίσουν την πράξη ανάληψης στον φορέα αυτό.
Οι εκπαιδευτικοί που διατίθενται μερικά ή ολικά εντός του ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ
οφείλουν να υποβάλλουν:
α. την πράξη ανάληψης σε καθένα από τα σχολεία διάθεσής τους, ΕΦΟΣΟΝ λαμβάνουν περισσότερα μόρια από το σχολείο οργανικής ή αρχικής τοποθέτησης καθώς και
β. βεβαίωση του Δ/ντή του Σχολείου τοποθέτησης  που να αναφέρει πόσες και ποιες ημέρες διατίθεται ο εκπ/κός σε άλλη/ άλλες  σχολική μονάδα.
ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ
Όσοι εκπαιδευτικοί ανήκουν (οι ίδιοι ή τα παιδιά τους) στις ειδικές κατηγορίες μετάθεσης του Π.Δ. 50/1996, αρθρ.13 παρ, α΄ και γ΄, του Π.Δ. 100/1997, αρθρ. 7 παρ.4,  του Ν.3194/2003, αρθρ.1,  του Ν.3454/2006, αρθρ. 6 παρ.1, 2 & 3  και του Ν.3402/2005, αρθρ. 17,  που αφορούν σε λόγους υγείας οφείλουν να προσκομίσουν: 
Πρόσφατη βεβαίωση του ΚΕ.ΠΑ. στην οποία θα αναφέρεται η ασθένεια και το ιστορικό της.
Σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος έχει απευθυνθεί στο ΚΕΠΑ αλλά δεν έχει την σχετική βεβαίωση μπορεί να υποβάλλει υπεύθυνη δήλωση ότι θα προσκομίσει τη βεβαίωση του ΚΕΠΑ μόλις αυτή εκδοθεί και πάντως πριν την εξέταση της αίτησής του από το αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο.
Εναλλακτικά θα γίνει δεκτή βεβαίωση της ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ Υγειονομικής Επιτροπής εφόσον αυτή είναι ακόμη σε ισχύ.
Πιστοποιητικά των οποίων η ισχύς έχει λήξει και πιστοποιητικά από ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ Υγειονομική Επιτροπή δε θα γίνονται δεκτά.
Οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στην ειδική κατηγορία «πολυτέκνων» (αρθρ. 13  περ .β του ΠΔ50/1996)οφείλουν να προσκομίσουν  πρόσφατη Βεβαίωση της ΑΣΠΕ για τη βεβαίωση της Πολυτεκνίας.
Συνάδελφοι,
            Θεωρώ τέλος, απαραίτητο να διαβάσετε προσεκτικά την σχετική εγκύκλιο των μεταθέσεων (59747/Δ2 /15-04-2014 εγκύκλιος μεταθέσεων του ΥΠΑΙΘ).
Τις επόμενες μέρες θα ακολουθήσουν ενημερωτικά με διευκρινίσεις για τη μοριοδότηση                        και τις τοποθετήσεις, για τη ρύθμιση των υπεραριθμιών και γενικότερα την εξέλιξη των υπηρεσιακών μεταβολών.
Καλή δύναμη!
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Φιρτινίδης Χρήστος
Αιρετός ΠΥΣΔΕ Κυκλάδων
Της «Αυτόνομης Κυκλαδικής Συνεργασίας»


Πηγή: Ανακοινώσεις AlfaVita

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου