Τα παράλογα του νόμου επιλογής στελεχών εκπαίδευσης
Διδακτορικοί και μεταπτυχιακοί τίτλοι, προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή και άλλα προσόντα θα καταλήξουν στον "κάλαθο των αχρήστων" λόγω του "κόφτη": "τετραετής θητεία σε ΚΕΔΑΣΥ".
Πρόκειται για τις επιλογές προϊσταμένων ΚΕΔΑΣΥ ,όπου οι προϋποθέσεις της παραγράφου 4 του άρθρου 31 του Ν. 4823/2021, ουσιαστικά αποκλείουν πολλούς από τους νυν προϊσταμένους, παρόλο που έχουν ήδη ολοκληρώσει τριετή θητεία.
Οι νυν Προϊστάμενοι των ΚΕΔΑΣΥ, οι οποίοι έχουν τη μέγιστη δυνατή διοικητική εμπειρία στον χώρο αυτό και τα μέγιστα τυπικά προσόντα, αποκλείονται από την επικείμενη επιλογή Προϊσταμένων ΚΕΔΑΣΥ λόγω της προϋπόθεσης που τέθηκε για προϋπηρεσία 4 ετών σε ΚΕΔΑΣΥ/ΚΕΣΥ/ΚΕΔΔΥ.
Θα κάλλιστα ο νομοθέτης να ορίσει ότι τα πρόσθετα έτη στους παραπάνω φορείς να μοριοδοτούνται αντί να αποτελούν "κόφτη".
Πέρα από την αδικία που εμπεριέχει η συγκεκριμένη διάταξη, τα στοιχεία δείχνουν ότι σε πολλές περιοχές δε θα υπάρχουν καν υποψήφιοι για τη θέση αυτή, λόγω ακριβώς των παραπάνω περιορισμών.
Η συγκεκριμένη διάταξη πρέπει να αλλάξει πριν την επιλογή των συγκεκριμένων στελεχών και να ληφθεί υπόψη η προϋπηρεσία σε όλες τις δομές ειδικής αγωγής.
Επειδή, όπως φαίνονται τα πράγματα, σε πολλά ΚΕΔΑΣΥ δε θα βρεθεί κανένας υποψήφιος κι επειδή σε πολλά από τα υπόλοιπα ΚΕΔΑΣΥ θα δούμε Προϊσταμένους με μόνο προσόν τη 15ετή εκπαιδευτική υπηρεσία από την οποία 4 έτη σε ΚΕΔΑΣΥ/ΚΕΣΥ/ΚΕΔΔΥ, χωρίς κανένα άλλο τυπικό προσόν, 21 Προϊστάμενοι ΚΕΔΑΣΥ με υπόμνημα προς την υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως ζήτσαν την επανεξέταση και έγκαιρη τροποποίηση των σχετικών διατάξεων προκειμένου να διασφαλιστεί η περαιτέρω αναβάθμιση και όχι η υποβάθμιση της διοίκησης των φορέων αυτών.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τη διαβούλευση αναγράφονταν "τριετής θητεία σε ΚΕΔΑΣΥ" και αυτό αναδιατυπώθηκε κατά τη δημοσίευση του Νόμου. Συνεπώς, δεν υπήρξαν εγκαίρως σχετικά σχόλια - αντιδράσεις στη διαβούλευση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου