«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2022

Βουλευτής ζήτησε μονιμοποίηση 45.000 αναπληρωτών εκπαιδευτικών

Ζ. Μακρή: Έχουμε σπάσει κάθε ρεκόρ προσλήψεων αναπληρωτών στα εκπαιδευτικά χρονικά, αλλά και κάθε ρεκόρ διορισμών της τελευταίας δωδεκαετίας

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τη μονιμοποίηση των  45.000 αναπληρωτών εκπαιδευτικών που διδάσκουν σήμερα στα σχολεία ζήτησε ο Βουλευτής του ΜέΡΑ25  Κρ.  Αρσένης, κατά τη σημερινή συζήτηση επίκαιρης ερώτησης στη Βουλή για τις εκατοντάδες χαμένες ώρες ανά εβδομάδα σε Γυμνάσια και Λύκεια  της Δυτικής Αθήνας.

"Κυρία Υπουργέ, σαράντα πέντε χιλιάδες αναπληρωτές για ποιο λόγο δεν μονιμοποιούνται; Δεν καλύπτουν πάγιες ανάγκες; Και για ποιο λόγο προχωράτε με την αναπλήρωση, με την πρόσληψη αναπληρωτών σε κύματα; Προσλάβατε Σεπτέμβριο, τέλη Οκτώβρη, τώρα προσλάβατε αναπληρωτές με τρίμηνη διάρκεια", είπε χαρακτηριστικά ο Βουλευτής του ΜέΡΑ25  .

Η υφυπουργός Παιδείας απέφυγε να απαντήσει στα παραπάνω ερωτήματα του Κρ. Αρσένη, ενώ περί διορισμών και προσλήψεων εκπαιδευτικών ανέφερε τα εξής:

  • Στις τρεις σχολικές χρονιές κατά τη διάρκεια της θητείας μας έχουμε σπάσει κάθε ρεκόρ προσλήψεων αναπληρωτών στα εκπαιδευτικά χρονικά, αλλά και κάθε ρεκόρ διορισμών της τελευταίας δωδεκαετίας.
  • Τεσσεράμισι χιλιάδες μόνιμοι διορισμοί στην ειδική αγωγή,  το σχολικό έτος 2020-2021, οι πρώτοι στα χρονικά της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Και δεκαέξι χιλιάδες εκατό ογδόντα τέσσερις συνολικά μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών την τελευταία διετία, που ήταν οι πρώτοι που έγιναν την τελευταία δωδεκαετία. Σαράντα τρεις χιλιάδες δέκα προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών ειδικού βοηθητικού και επιστημονικού προσωπικού, για να καλυφθούν τα κενά. Γιατί αναρωτηθήκατε γιατί γίνονται. Για να καλυφθούν τα κενά και να υπάρχει απάντηση σε ερωτήσεις Βουλευτών που έχουν αγωνία και ανησυχία.
  • Η διαδικασία της πλήρωσης των λειτουργικών κενών του συνόλου των εκπαιδευτικών δομών είναι μια σύνθετη και δυναμική διαδικασία. Συγκεντρώνονται τα κενά από τις αποκεντρωμένες αρμόδιες υπηρεσίες. Γίνεται η κατανομή τους, σύμφωνα με τις υφιστάμενες πιστώσεις των προγραμμάτων του ΕΣΠΑ κυρίως, αλλά και του τακτικού προϋπολογισμού για τη διενέργεια των προσλήψεων.
  • Στις τοποθετήσεις των προσληφθέντων σημειώνεται ότι κάθε διεύθυνση εκπαίδευσης είναι αρμόδια να ιεαραρχεί τις ανάγκες και να προσδιορίζει τους αριθμούς των κενών. Ήδη, από τις 26.8.2021 , πολύ πριν από την έναρξη του σχολικού έτους είχαμε πραγματοποιήσει το μεγαλύτερο μέρος των προσλήψεων και ήδη από τότε είχαμε καλύψει το 85% των κενών που είχαν δηλωθεί από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου