«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

Απαντήσεις σε ερωτήσεις για διορισμούς εκπαιδευτικών

Τι αναφέρεται από τους κκ Μπαλτά και Κουράκη


Απαντήσεις σε ερωτήσεις για διορισμούς εκπαιδευτικών
Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας με την αριθ.527/2015 Απόφαση έκρινε ως αντισυνταγματικές τις διατάξεις του άρθρου 9, παρ. 1,8 και 9 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71 Α/19-5-2010). Στο πλαίσιο αυτό, η νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, λαμβάνοντας υπόψιν όλους τους απαραίτητους παράγοντες επεξεργάζεται με δέουσα προσοχή το νέο σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών, το οποίο θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα. 
Τα παραπάνω αναφέρει ο αναπληρωτής υπουργός Παιδείας σε απάντηση επιστολή πολίτη, την οποία κατέθεσε ως αναφορά ο Βουλευτής κ. Νικολόπουλος με θέμα «Αίτημα για αποκατάσταση των αδιόριστων εκπαιδευτικών της προκήρυξης ΑΣΕΠ 2008». 
Δεν είναι η πρώτη φορά που κατατίθεται ερώτηση για το φλέγον θέμα των διορισμών στην εκπαίδευση. Οι γραπτές απαντήσεις που δίνονται κάθε φορά είναι σχεδόν πανομοιότυπες. Το καινούργιο στοιχείο που έχει η εν λόγω γραπτή απάντηση είναι το γεγονός ότι γίνεται αναφορά στην απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ για την αντισυνταγματικότητα διατάξεων του άρθρου 9 του Ν.3848 που αφορούν διορισμούς με προϋπηρεσία, 30μηνό και 24μηνό και ΑΣΕΠ. 
Σε άλλη απάντηση που δίνεται από τον υπουργό Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά σε επιστολή του Συλλόγου Πολυτέκνων Λαρίσης και Περιχώρων αλλά και η Ανώτατη συνομοσπονδία Πολυτέκνων  αναφέρεται ότι ο τρόπος διορισμού των εκπαιδευτικών είναι ένα πολύ σοβαρό ζήτημα και γι΄ αυτόν τον λόγο προτεραιότητα της νέας πολιτικής ηγεσίας είναι η επεξεργασία ενός συστήματος διορισμού που θα αντιστοιχεί στις προσδοκίες και στους κόπους των εκπαιδευτικών. Το ζήτημα είναι αρκετά περίπλοκο. Το Υπουργείο λαμβάνοντας υπόψιν όλους τους απαραίτητους παράγοντες επεξεργάζεται με δέουσα προσοχή το νέο σύστημα διορισμού των εκπαιδευτικών, το οποίο θα ανακοινωθεί το προσεχές διάστημα. 
Καλόγηρος Βασίλειος
news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου