«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

Οι κόκκινες γραμμές στην Εκπαίδευση


ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Θ.Τσούχλος: Έφορος Δ.Σ. ΚΕΜΕΤΕ-ΟΛΜΕ, Ε.Ε. ΔΑΚΕ Καθηγητών
Σε λίγες ημέρες ξεκινά το 17ο Συνέδριο της Ο.Λ.Μ.Ε. και οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι των Ε.Λ.Μ.Ε. καλούνται να δώσουν συγκεκριμένες απαντήσεις και να χαράξουν μια νέα διεκδικητική πορεία του κλάδου μας σε στιγμές πολύ δύσκολες για την πατρίδα, το λαό και την παιδεία. Φυσικά υπάρχουν διάφορες ιδεολογικές, πολιτικές, κομματικές και συνδικαλιστικές προσεγγίσεις, οι οποίες θα απασχολήσουν το Συνέδριό μας, αυτό όμως που προέχει είναι ο κοινός μας στόχος, δημόσια εκπαίδευση ουσιαστική και αναβαθμισμένη με ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ αξιοπρεπείς, δημιουργικούς και ελεύθερους.
Αυτό που επιβάλλεται είναι να τεθούν επιτακτικά και με αγωνιστικό τρόπο οι κόκκινες γραμμές, από τις οποίες δεν θα πρέπει να υποχωρήσει βήμα το επόμενο Δ.Σ. της Ομοσπονδίας μας, αλλά και το συνδικαλιστικό κίνημα των καθηγητών στο σύνολό του. Ποιες θα μπορούσαν να είναι οι ανυποχώρητες αυτές θέσεις; Θα επιχειρήσουμε να θέσουμε ένα πλαίσιο διεκδικήσεων συνεισφέροντας σε ένα γόνιμο και δημιουργικό διάλογο που οφείλει να αναπτυχθεί.
Συγκεκριμένα προτείνουμε:
-ακώλυτη βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη.
-σταδιακή επαναφορά των μισθών μας στα πριν του «ενιαίου μισθολογίου» επίπεδα.
-διεκδίκηση επαναχορήγησης των δώρων και του επιδόματος αδείας μας.
-καμία σύνδεση του μισθού μας με οποιαδήποτε μορφή αποδοτικότητας.
-αποτίμηση, προγραμματισμό και βελτίωση του εκπαιδευτικού μας έργου, αποκλειστικά μέσα από συλλογικές διαδικασίες.
-εξαμηνιαία επιμορφωτικά προγράμματα με πλήρη απαλλαγή από τα διδακτικά μας καθήκοντα.
-παροχή εκπαιδευτικών αδειών.
-επαναφορά του διδακτικού μας ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα.
-αναβαθμισμένη Τεχνική Εκπαίδευση ισότιμη της Γενικής.
-κάλυψη των υπαρχόντων κενών με μόνιμους διορισμούς από τους πίνακες αναπληρωτών, ωρομισθίων και των επιτυχόντων του 2008, εφόσον έχουν δημόσια προϋπηρεσία.
-καμία αύξηση των ορίων συνταξιοδότησης μας. Εργαζόμαστε σκληρά, καθώς μία διδακτική ώρα αντιστοιχεί σε τρεις τουλάχιστον ώρες γραφείου. Είναι απάνθρωπο να μας αναγκάσουν να διδάσκουμε σε ηλικίες απαγορευτικές για εμάς.
-επαναλειτουργία του ΟΠΑΔ με στόχο να βελτιωθεί η ιατροφαρμακευτική μας περίθαλψη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου