Δύο Λύκεια αποκτούν τα ονόματα του Γιάννη Ρίτσου και του Ιωάννη Καποδίστρια
Με απόφαση της υπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη, το 20ό ΓΕΛ Αθήνας μετονομάζεται σε «Γιάννης Ρίτσος» και το 5ο ΓΕΛ Χαλανδρίου σε «Ι. Καποδίστριας», ύστερα από εισηγήσεις τοπικών φορέων.
ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ESOS
Σε μετονομασία δύο σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προχώρησε το υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με απόφαση της υπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη.
Οι αλλαγές πραγματοποιούνται ύστερα από σχετικές εισηγήσεις τοπικών φορέων και αφορούν την απόδοση στις σχολικές μονάδες ονομάτων δύο σημαντικών προσωπικοτήτων της νεότερης ελληνικής ιστορίας και γραμματείας.
Ειδικότερα:
- Το20ό Γενικό Λύκειο Αθήνας μετονομάζεται σε «20ό Γενικό Λύκειο Αθήνας - Γιάννης Ρίτσος», προς τιμήν του σπουδαίου Έλληνα ποιητή Γιάννη Ρίτσο.
- Το5ο Γενικό Λύκειο Χαλανδρίου μετονομάζεται σε «5ο Γενικό Λύκειο Χαλανδρίου - Ι. Καποδίστριας», τιμώντας τον Ιωάννη Καποδίστρια, κορυφαία μορφή της ελληνικής πολιτικής και διπλωματικής ιστορίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου