«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Σάββατο 16 Αυγούστου 2025

 Νέα Εθνική Πλατφόρμα και Τηλεφωνικό Κέντρο για Άμεση Επικοινωνία με το Υπουργείο Παιδείας από το 2026


 

Το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνει τη δημιουργία μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής και τηλεφωνικής δομής άμεσης επικοινωνίας με την εκπαιδευτική κοινότητα, η οποία θα τεθεί σε λειτουργία εντός του 2026.

Με πρωτοβουλία της Υπουργού Παιδείας, κ. Σοφίας Ζαχαράκη, το νέο σύστημα θα εδρεύει στο Μαρούσι και θα περιλαμβάνει:

  • Κεντρικό τηλεφωνικό κέντρο με εξειδικευμένους συμβούλους.
  • Ηλεκτρονική πλατφόρμα για την υποβολή ερωτημάτων, προτάσεων και παρατηρήσεων από μαθητές, φοιτητές, γονείς και εκπαιδευτικούς.

Η επικοινωνία θα είναι οργανωμένη με σαφή κατηγοριοποίηση, ανά τομέα και βαθμίδα εκπαίδευσης:

  • Πρωτοβάθμια
  • Δευτεροβάθμια
  • Τριτοβάθμια
  • Ειδική Αγωγή
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση
  • Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
  • Κολλέγια και Φροντιστήρια

Διπλή λειτουργία του συστήματος

  1. Άμεση εξυπηρέτηση: Παροχή έγκυρων και επικαιροποιημένων απαντήσεων από εξειδικευμένα στελέχη.
  2. Καταγραφή και ανάλυση αναγκών: Συλλογή δεδομένων και προτάσεων από τους πολίτες για συνεχή βελτίωση του εκπαιδευτικού συστήματος.

Η Υπουργός Παιδείας δήλωσε:         
"Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας με όλους τους πολίτες, ώστε να μπορούμε να ανταποκρινόμαστε άμεσα στις ανάγκες τους, να λύνουμε προβλήματα και να χτίζουμε εμπιστοσύνη με την εκπαιδευτική κοινότητα."

Η νέα πλατφόρμα φιλοδοξεί να αποτελέσει τον κεντρικό μηχανισμό ανατροφοδότησης του Υπουργείου, ενισχύοντας τη διαφάνεια, την ταχύτητα επίλυσης θεμάτων και τη συμμετοχικότητα στον σχεδιασμό εκπαιδευτικών πολιτικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου