ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ
«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ
Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Χρονοδιάγραμμα ενεργειών για την επιλογή Προϊσταμένων Εκπαιδευτικών Θεμάτων
Μεταπτυχιακό: Επιστήμες της Αγωγής- Ειδική Αγωγή
12/06/2025
Το Σκάκι στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
12/06/2025
Μεταπτυχιακό:Πολιτική Ανταγωνισμού και Ρύθμιση Αγορών
12/06/2025
Μεταπτυχιακό: Ανάλυση και Διδασκαλία Πρώτης και Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας
12/06/2025
Επιστολή γονέων: Άδικη αξιολόγηση μαθητών που απάντησαν σωστά στο θέμα Γ1 της Χημείας Προσανατολισμού
12/06/2025
Μεταπτυχιακό στις Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες («MSc in Digital Humanities»)
12/06/2025
Μεταπτυχιακό στα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά– Applied Mathematics
Μεταπτυχιακό: Βιώσιμη Διαχείριση Περιβαλλοντικών Αλλαγών και Κυκλική Οικονομία
Μεταπτυχιακό στη Μηχατρονική
Μεταπτυχιακό στς Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίας
Η σημασία της βελτιστοποίησης σχολικών μεταφορών: Όταν η τεχνολογία κόβει… δρόμο και κόστος
Χρονοδιάγραμμα ενεργειών για τις αποσπάσεις - Λειτουργικά κενά
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών ως Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ)
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στην Κ.Υ. του υπ. Παιδείας
Εκκλησιαστικά Σχολεία: Προσωρινοί πίνακες υποψηφίων εκπαιδευτικών
Στην Κύπρο ο Γ.Γ. Θρησκευμάτων
Στην Κρήτη εκπρόσωπος του υπ. παιδείας για την επίλυση προβλημάτων της ΣΑΕΚ Ηρακλείου
Προσθήκη προσωνυμίας σχολικής μονάδας
Ανοικτή επιστολή Προέδρων Φοιτητικών Συλλόγων Αθήνας & Θεσσαλονίκης προς την υπουργό Παιδείας Σ. Ζαχαράκη
Δυο εκ. ευρώ για λαχανόκηπους σε 1.750 σχολεία
Σε κίνδυνο η διδασκαλία της λογοτεχνίας; Γιώργος Ιωάννου, Για ένα φιλότιμο
Ανακοίνωση Αποτελεσμάτων Συμμετοχής στο «SYNAPSES International Course 2025» (Μαραθώνας, 29 Ιουνίου - 4 Ιουλίου 2025)
Κυβερνητική Επιτροπή για την Στεγαστική Πολιτική με τη συμμετοχή της Σ. Ζαχαράκη
Ο ΔΔΕ Πειραιά καλεί σε απολογία εκπαιδευτικό επειδή συμμετείχε στη στάση εργασίας της ΑΔΕΔΥ για
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου