«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Κυριακή 16 Απριλίου 2023

 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Με άριστα το 20 οι βαθμολογίες του ψηφοδελτίου της ΔΑΚΕ ξεκινάνε από 18,4 (με μέσο όρο 19,66!), ενώ των υπολοίπων υποψηφίων από 09,25!
Με άριστα το 20 οι βαθμολογίες του ψηφοδελτίου της ΔΑΚΕ ξεκινάνε από 18,4 (με μέσο όρο 19,66!), ενώ των υπολοίπων υποψηφίων από 09,25!
Μαγικά καλύπτονται ενίοτε διαφορές 9, 10 ή 13 βαθμών μέσω της συνέντευξης απέναντι σε υποψηφίους που «διεκδικούν» τα ίδια σχολεία ώστε να τους...
Με άριστα το 20 οι βαθμολογίες του ψηφοδελτίου της ΔΑΚΕ ξεκινάνε από 18,4 (με μέσο όρο 19,66!), ενώ των υπολοίπων υποψηφίων από 09,25!
«Σταυρώνουν» τους εκπαιδευτικούς και τη δημόσια εκπαίδευση με «αξιολόγηση» και μέσα στο Πάσχα!
«Σταυρώνουν» τους εκπαιδευτικούς και τη δημόσια εκπαίδευση με «αξιολόγηση» και μέσα στο Πάσχα!
Υπενθυμίζουμε ότι δεν έχουμε καμία απολύτως υπηρεσιακή υποχρέωση να απαντήσουμε σε email ή τηλέφωνα κλπ την περίοδο των διακοπών του Πάσχα.
«Σταυρώνουν» τους εκπαιδευτικούς και τη δημόσια εκπαίδευση με «αξιολόγηση» και μέσα στο Πάσχα!
Το διδακτικό και το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών με βάση τον κλάδο, τα έτη προϋπηρεσίας και τη διοικητική θέση

Το διδακτικό και το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών με βάση τον κλάδο, τα έτη προϋπηρεσίας και τη διοικητική θέση
Σχετικά με το ωράριο και την υπερωριακή διδασκαλία των εκπαιδευτικών
Το διδακτικό και το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών με βάση τον κλάδο, τα έτη προϋπηρεσίας και τη διοικητική θέση
πατατεσ

Η μάχη της πατάτας: Πληρώνουμε Μεσαράς τρώμε… Αιγύπτου! «Χρησιμοποιούν απαγορευμένα φυτοφάρμακα»
Μόνο το 30% της πατάτας που κυκλοφορεί σήμερα στην αγορά είναι ντόπιες - Στο φόρτε τους οι ελληνοποιήσεις!
Η μάχη της πατάτας: Πληρώνουμε Μεσαράς τρώμε… Αιγύπτου! «Χρησιμοποιούν απαγορευμένα φυτοφάρμακα»
amfitheatro-aei-foitites
ΑΕΙ: Η κατανομή εισακτέων σε αναντιστοιχία με τις πραγματικές ανάγκες της οικονομίας
Στον κλάδο της πληροφορικής, που έχει υψηλή ζήτηση, προσφέρονται περίπου όσες και στις επιστήμες με μεγάλη ανεργία
ΑΕΙ: Η κατανομή εισακτέων σε αναντιστοιχία με τις πραγματικές ανάγκες της οικονομίας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Προσοχή μην κλείνουμε τα μάτια! Όταν σπέρνουμε ατομικισμό στα παιδιά θερίζουμε «εαυτούληδες»
Αν θέλουμε να κατανοήσουμε, να παρέμβουμε και όχι απλά να στιγματίσουμε τους νέους μας οφείλουμε να αντικρύσουμε το πρόβλημα κατάματα και να ψάξουμε...
Προσοχή μην κλείνουμε τα μάτια! Όταν σπέρνουμε ατομικισμό στα παιδιά θερίζουμε «εαυτούληδες»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου