ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ
«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ
Σάββατο 9 Απριλίου 2022
Εκπαιδευτικά Νέα
dictyo.gr
Λήξη μαθημάτων διδακτικού έτους 2021-2022 και πρόγραμμα πανελλαδικών εξετάσεων 2022
Ξεκινά η διαδικασία επιλογής συμβούλων εκπαίδευσης
Η Ζέττα Μακρή στο DELPHI FORUM για τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην εκπαίδευση
Σχολεία Ειδικής Αγωγής – Τμήματα Ένταξης: Καταγραφή ψηφιακού εξοπλισμού (εγκύκλιος)
Μυργιώτης Παναγιώτης Μαθηματικός: Αγία Μαρία Αιγύπτια: Παράδειγμα μετανοίας και υπερνικήσεως των πειρασμών. Ελπίδα για ό...
Απάντηση της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων στις καινοφανείς θέσεις του Σεβ. Μητροπολίτη Νέας Ιωνίας κ. Γαβριήλ, για το Μάθ...
Νέο έγγραφο Κόπτση για ολοκλήρωση της ύλης υπό την άμεση εποπτεία των Συντονιστών
Επίσημο: Στις 2 Μαΐου η αργία της Πρωτομαγιάς – Τρίτη 3 Μαΐου ξανανοίγουν τα σχολεία
Νίκη Κεραμέως: Η πρόσβαση παιδιών στην εκπαίδευση πρέπει να είναι αδιάλειπτη
Προγραμματισμός Εξετάσεων Πιστοποίησης Α’ επιπέδου ΤΠΕ (Βασικές Δεξιότητες ΤΠΕ)
Οι μισοί μαθητές πλέον προτιμούν γερμανικά
Νίκη Κεραμέως από Δελφούς: «Χαράσσουμε εκπαιδευτική πολιτική με το βλέμμα στραμμένο στο 2040»
Πώς κατανέμονται οι θέσεις των Συμβούλων Εκπαίδευσης στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης
Πανελλήνιες 2022: Πότε αναμένεται να ξεκινήσουν, όλες οι αλλαγές που θα ισχύουν φέτος
Υποβολή αιτήσεων των εκπαιδευτικών για αποσπάσεις σε υπηρεσίες και φορείς του Υπουργείου Παιδείας για το 2022-2023
Αξιολόγηση: Μειώθηκαν στους 34 από 114 οι ανυπάκουοι διευθυντές
Τέταρτη Κινητικότητα μαθητών και εκπαιδευτικών στην Τσεχία για το ΓΕΛ Θεσπρωτικού στα πλαίσια του Erasmus+
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΑΚΕ ΔΕ Α ΑΧΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΣ ΤΗΣ Α ΕΛΜΕ ΑΧΑΙΑΣ
6 Απριλίου 1941: Η Γερμανική εισβολή στην Ελλάδα και η Μάχη των Οχυρών (ΒΙΝΤΕΟ)
Ενημέρωση σχετικά με τις μετακινήσεις μαθητών/τριών
Πρόσκληση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε Π...
Παρασκευή 6 Απριλίου 1453 -- Σε θέση μάχης...
Κεραμέως στο Συμβούλιο Υπουργών Ε.Ε.: "Είναι απαραίτητο να συνεργαστούμε ακόμα πιο στενά για να αντιμετωπίζουμε κρίσεις ...
Λύσσαξαν οι Τούρκοι για τον εθνικό ύμνο από μαθητές στην Ρω παρουσία του Μητροπολίτη Ξάνθης (Βίντεο)
Voucher 200 ευρώ για τάμπλετ, λάπτοπ: Πότε ξεκινούν οι πληρωμές - Οι δικαιούχοι
ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΓΣ ΤΩΝ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΩΝ ΕΛΜΕ (2/4/22)
«Προκήρυξη πλήρωσης θέσης Γενικού Διευθυντή κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του ν.2158/1993 (Α’ 109) «Εκσυγχρονισμός του Ιδρ...
Ξεκίνησε ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος “Entrepreneurial University” από την Πρεσβεία της Ολλανδίας και το Orange Gr...
Ομιλία του Νίκου Παπαχρήστου στην Γ.Σ. των Προέδρων της 2-4-2022 video
Νίκη Κεραμέως: Νέες δυνατότητες σε φοιτητές και καθηγητές ΑΕΙ με το νέο νομοσχέδιο
Διευκρίνιση για τη μοριοδότηση των συνθηκών διαβίωσης για τις μεταθέσεις μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ
Σχετικά με το πλήθος των διαγνωστικών ελέγχων για Covid-19 στα σχολεία από την Δευτέρα 4 Απριλίου 2022
Εγγραφή εκπαιδευτικών ΠΕ79.01 στο Μητρώο για τις ειδικές εξετάσεις για τα Μουσικά Τμήματα
Ενημέρωση σχετικά με τις μετακινήσεις μαθητών/τριών
Πρόσκληση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ...
Αναμόρφωση του Ωρολογίου Προγράμματος ώστε να ολοκληρωθεί η διδασκαλία της εξεταστέας ύλης στην Α και Β ΕΠΑΛ και ΕΝΕΕΓΥ-...
Ομιλία του Νεκτάριου Κορδή στην Γ.Σ. των Προέδρων της 2-4-2022 video
Κατσαρός Κωνσταντίνος Πρόεδρος Α' ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας : Ενημέρωση για τη ΓΣ Προέδρων 2-4-2022
Ομιλία του Θεόδωρου Τσούχλου, Πρόεδρου της Ο.Λ.Μ.Ε. στην Γ.Σ. των Προέδρων της 2-4-2022 video
Γ.Σ. ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΟΛΜΕ 2-4-2022 (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)
Οι προσλήψεις εκπαιδευτικών
Ξεπέρασαν τις 17.000 οι αιτήσεις σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία
ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ERASMUS+ ΔΙΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΙΤΑΛΙΑ
Η ΔΑΚΕ Καθηγητών Ζακύνθου για τους συναδέλφους τρίμηνης απασχόλησης
Αιτίες για την χαμηλή επίδοση των μαθητών στα μαθήματα Φυσικών Επιστημών στο Λύκειο του Χαράλαμπου Παπαδόπουλου
Η Κεραμέως επιβεβαίωσε την επαναφορά των ΤΕΙ με άλλη μορφή και όνομα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου