«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Σάββατο 7 Αυγούστου 2021

ΑΠΟΨΕΙΣ

Τι σημαίνει να μην έχεις τσίπα

Τι σημαίνει να μην έχεις τσίπα
«Να μην έχεις τσίπα σημαίνει να συντελείται  μπροστά στα μάτια όλης της κοινωνίας το έγκλημα της εμπορευματοποίησης της δασικής γης, να είσαι ο...
Τι σημαίνει να μην έχεις τσίπα

Η γενιά του Covid-19 στη δίνη της «ημιτελούς μάθησης»: Συνέπειες – προτάσεις άμβλυνσής τους
Ο όρος «ημιτελής μάθηση» (unfinished learning) έχει ενταχθεί, δυστυχώς, στο λεξιλόγιο της εκπαιδευτικής κοινότητας, προσδιορίζοντας το εκπαιδευτικό...
Η γενιά του Covid-19 στη δίνη της «ημιτελούς μάθησης»: Συνέπειες – προτάσεις άμβλυνσής τους

Η αξιολόγηση είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να την χειριστεί μια αυταρχική ηγεσία
«Η διαμόρφωση στρατοπέδων και η πολωτικού περιεχομένου πολιτική αντιπαράθεση και κυρίως το εχθρικό κλίμα, που έχει δημιουργήσει η ηγεσία του...
Η αξιολόγηση είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να την χειριστεί μια αυταρχική ηγεσία

Το νέο νομοσχέδιο περί Παιδείας
«Ο κάθε υπουργός αποφασίζει και η κάθε αντιπολίτευση αντιδρά στα πάντα, υπονομεύοντας το ίδιο το πολιτικό σύστημα της χώρας» - Γράφει ο Νικήτας...
Το νέο νομοσχέδιο περί Παιδείας

«Ανα…πλήρωσα αδρά»
«Ως μόνιμος, πλέον, εκπαιδευτικός, που δεν καταδέχτηκα να ζητήσω την παραμικρή εκδούλευση για να κατακτήσω τη συγκεκριμένη θέση, ένα πράγμα κυρίως...
«Ανα…πλήρωσα αδρά»

Η νεοσυντηρητική στροφή στα θέματα της διοίκησης της εκπαίδευσης: Η περίπτωση του πρόσφατου νόμου για την εκπαίδευση
«Πρόκειται για μια νεοσυντηρητική εκπαιδευτική πολιτική συρρίκνωσης του κοινωνικού και παιδαγωγικού ρόλου του σχολείου και μετασχηματισμού του...
Η νεοσυντηρητική στροφή στα θέματα της διοίκησης της εκπαίδευσης: Η περίπτωση του πρόσφατου νόμου για την εκπαίδευση
φατσούλες αξιολόγηση

Μια πολιτική θεώρηση της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου
«Η δική μας – μεταρρυθμιστικής αντίληψης – πρόταση αποσκοπεί: Στη διαμόρφωση μιας κουλτούρας αξιολόγησης σε όλους τους συντελεστές της εκπαίδευσης με...
Μια πολιτική θεώρηση της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου