«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

"Πέρασε" το νομοσχέδιο για τους διευθυντές σχολείων



Σχέδιο νόμου για διευθυντες
Το βράδυ της Πέμπτης ολοκληρώθηκε στην Ολομέλεια της Βουλής η συζήτηση και η ψήφιση του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης, το οποίο έγινε δεκτό κατά πλειοψηφία.
Επί της αρχής του νομοσχεδίου, το οποίο ορίζει τον τρόπο επιλογής διευθυντών στα σχολεία, υπερψηφίστηκε μόνο από τον ΣΥΡΙΖΑ και τους ΑΝΕΛ, ενώ η Δημοκρατική Συμπαράταξη δήλωσε «παρών» και όλα τα υπόλοιπα κόμματα της αντιπολίτευσης καταψήφισαν.
Ευρεία διακομματική συναίνεση εξασφάλισε το επίμαχο άρθρο 5 για τη λειτουργία μουσουλμανικού τεμένους στην Αθήνα, το οποίο υπερψηφίστηκε από όλα τα κόμματα πλην των ΑΝΕΛ και της Χρυσής Αυγής.
Εδώ μπορείτε να δείτε τις Nομοτεχνικές  βελτιώσεις του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων  στο Σχέδιο Νόμου «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα εκπαίδευσης»
Οι τροπολογιες
Η τροπολογία των 28 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ που αφορούσε σε διευκρινιστικές προσθήκες σε διάταξη για τα πειθαρχικά παραπτώματα εκπαιδευτικών της ιδιωτικής εκπαίδευσης, δεν έγινε δεκτή στο νομοσχέδιο.
Στους 28 ήταν δύο πρώην αναπληρωτές υπουργοί παιδείας (Αναγνωστοπούλου, Κουράκης) και ο πρώην  υπουργός παιδείας Νίκος Φίλης.
Διαβάστε εδώ: 
Κατά τη συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής του Σχεδίου Νόμου «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου σε θέματα Εκπαίδευσης», ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, ανέφερε για την μοριοδότηση τα παρακάτω:
Για τη Μοριοδότηση:
«Πρώτα είναι το θέμα της επιστημονικής επάρκειας. Το θέμα της επιστημονικής επάρκειας πρέπει να το δούμε ώστε να καταλάβουμε ποιο είναι το κυρίαρχο στοιχείο. Το κυρίαρχο στοιχείο δεν είναι η πληθώρα διπλωμάτων αλλά μια συστηματικότητα στην επιστημονική ανέλιξη του υποψηφίου. Είναι κακό να υπάρχουν άτομα που να έχουν ένα δεύτερο πτυχίο από το πανεπιστήμιο; Ένα δεύτερο μεταπτυχιακό; Προφανώς και δεν είναι. Αυτό που πρέπει να ξεκαθαρίσουμε είναι ότι αυτό που ενδιαφέρει πάρα πολύ την εκπαίδευση είναι πώς κανείς με τα πτυχία του μπορεί να ενσωματώνει στην καθημερινότητά του αυτά που έχει μάθει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου