«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Κυριακή 27 Μαρτίου 2016

Mε 2.500 κενά εκπαιδευτικών τελειώνει το διδακτικό έτος 2015-2016

Δυσοίωνες οι προβλέψεις για το 2016-2017...

Παληγιάννης
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Του Αιρετού στο ΚΥΣΠΕ Β. Παληγιάννη

Ο υπουργός  Παιδείας κ. Φίλης δήλωσε στις 17-3-16 πως '' το ΥΠ.ΠΕ.Θ. καταβάλλει τη μέγιστη προσπάθεια, στο μέτρο του δυνατού, ούτως ώστε να μην παρουσιάζονται ελλείψεις σε διοικητικό προσωπικό ούτε στην αρχή αλλά ούτε και στη διάρκεια του σχολικού έτους''.

Δυστυχώς το διδακτικό έτος 2015-2016, λόγω έλλειψης προγραμματισμού και υπεύθυνης εκπαιδευτικής πολιτικής, ξεκίνησε με χιλιάδες κενά (15.500) και θα τελειώσει με τουλάχιστον 2.500.
Σήμερα 26-3-16, με βάση τα επίσημα στοιχεία του υπουργείου μας, στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, υπάρχουν 2.556 κενά. Στη διάθεση δε των αρμοδίων υπηρεσιών υπάρχουν περίπου 20 πιστώσεις, για την κάλυψη των παραπάνω κενών.
Πιστεύω, ο κ. Υπουργός να κατανοεί, πως καλός είναι ο ''διάλογος'', καλές και οι υποσχέσεις για 20.000 διορισμούς, αν και εφ' όσον, αλλά τι σημασία έχουν όλα αυτά, όταν τελειώνει η χρονιά και δεν είναι σε θέση να καλύψει τις τρέχουσες ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό;
Η δήλωση δε του κ. Αλεξιάδη σε μια στιγμή ειλικρίνειας,  ''Τα άσχημα πέρασαν, τα χειρότερα έρχονται'' δυστυχώς αφορά και την παιδεία κι ιδιαίτερα το θέμα των προσλήψεων εκπαιδευτικού προσωπικού.
Το πιθανότερο, αν όχι σίγουρο, είναι να μην πραγματοποιηθούν μόνιμοι διορισμοί και οι πιστώσεις πρόσληψης των αναπληρωτών να είναι περιορισμένες για την νέα σχολική χρονιά.
Η ανησυχία για την έναρξη της επόμενης χρονιάς είναι διάχυτη στο Υπουργείο Παιδείας, με αποτέλεσμα οι συζητήσεις να περιστρέφονται γύρω από τη λήψη μέτρων για τον περιορισμό του αριθμού των εκπαιδευτικών. Μέτρα που θα υποβαθμίσουν την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Αν στην Ελλάδα του 2016 συμφωνήσουμε, πως σχολεία χωρίς εκπαιδευτικούς δε λειτουργούν, πρέπει άμεσα να προχωρήσουμε σε μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των κενών στην εκπαίδευση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου