«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Το ωράριο των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Το ΥΠ.ΠΕ.Θ. στο πλαίσιο του Εθνικού και Κοινωνικού διαλόγου θα εξετάσει όλες τις προτάσεις που αφορούν το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.

ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Αναλυτικά στοιχεία για τη νομοθεσία που διέπει το  διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών καθώς και τη μείωσή του τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση δίνονται σε γραπτή απάντηση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκου Φίλη μετά από ερώτηση Βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για το   ωράριο διδασκαλίας και εξωδιδακτικές υποχρεώσεις εκπαιδευτικών ΑμεΑ . Στην ίδια απάντηση αναφέρεται για τους νηπιαγωγούς ότι εκκρεμεί η έκδοση υπουργικής απόφασης, σχετικά με τον καθορισμό του ημερήσιου και εβδομαδιαίου ωραρίου εργασίας τους κατά όμοιο τρόπο με αυτό των εκπαιδευτικών στα δημοτικά σχολεία, σύμφωνα με την παρ.8 του άρθρου 13 του Ν.1566/1985, καθώς και το διδακτικό τους ωράριο, κατά ανάλογο τρόπο με αυτό των δασκάλων.
Αναλυτικότερα αναφέρονται τα εξής:
Διδακτικό ωράριο εκπαιδευτικών Β/θμιας:
Σύμφωνα με την υποπαράγραφο Θ2, παρ.2 του Ν.4152/2013 (Φ.Ε.Κ.107 τ.Α΄/09-05-2013) που αντικατέστησε την παρ. 13 του άρθρου 14 του Ν. 1566/1985, το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών, καθώς και η μείωσή του στην Δ/θμια Εκπαίδευση καθορίζεται  με βάση τον κλάδο, τα έτη υπηρεσίας και τη διοικητική θέση του εκπαιδευτικού, όπως αναφέρονται στην αριθμ.123948/Δ2/06-09-2013 εγκύκλιο του ΥΠ.ΠΕΘ.
Διδακτικό ωράριο εκπαιδευτικών Α/θμιας:
Σύμφωνα με την παρ.3 του άρθρου 9 του Ν. 2517/97 (ΦΕΚ 160/τ.Α΄/ 11-8-1997), που αντικατέστησε την παρ. 7 του άρθρου 13 του Ν. 1566/1985, το διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών, καθώς και η μείωση του στην Α/θμια Εκπαίδευση καθορίζεται  λαμβάνοντας υπόψη την ιδιότητα του εκπαιδευτικού (π.χ. ως διευθυντή σχολικής μονάδας), την οργανικότητα των σχολικών μονάδων και τα έτη υπηρεσίας τους. ΄Ετσι, το εβδομαδιαίο υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας καθορίζεται ως εξής:
-Για Διευθυντές 4θέσιων και 5θέσιων δημοτικών σχολείων, 20 ώρες.
-Για Διευθυντές 6θέσιων μέχρι και 9θέσιων δημοτικών σχολείων, 12 ώρες.
-Για Διευθυντές 10θέσιων και 11θέσιων δημοτικών σχολείων, 10 ώρες.
-Για Διευθυντές 12θέσιων και πάνω δημοτικών σχολείων, 8 ώρες.
-Για εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε 1θέσια, 2θέσια και 3θέσια δημοτικά σχολεία,
ανεξάρτητα από το βαθμό και το χρόνο υπηρεσίας τους, 25 ώρες.
-Για εκπαιδευτικούς 4θέσιων και πάνω δημοτικών σχολείων:
  • 0-10 έτη υπηρεσίας     24 ώρες
  • 10-15 έτη υπηρεσίας     23 ώρες
  • 15-20 έτη υπηρεσίας     22 ώρες
  • 20- …     21 ώρες
Τα ανωτέρω ισχύουν και για τους αναπληρωτές, σύμφωνα με την παρ.45γ του άρθρου 13 του  Ν. 3149/2003.
Διδακτικό ωράριο νηπιαγωγών:
 Όσον αφορά στο διδακτικό ωράριο των νηπιαγωγών, αυτό διέπεται από την αριθμ.Φ.32/190/81670/Γ1/20-7-2007 (ΦΕΚ 1420 τ.Β΄/8-8-2007) Υ.Α., στην οποία προβλέπεται το πρόγραμμα σπουδών των νηπιαγωγείων, ενώ θεσμοθετήθηκε μεν με τις διατάξεις των παρ.5 (α) και (β) του άρθρου 39 του Ν. 4115/2013 (Φ.Ε.Κ. 2426/ τ.Α’ /30-1-2013), εκκρεμεί η έκδοση υπουργικής απόφασης, σχετικά με τον καθορισμό του ημερήσιου και εβδομαδιαίου ωραρίου εργασίας τους κατά όμοιο τρόπο με αυτό των εκπαιδευτικών στα δημοτικά σχολεία, σύμφωνα με την παρ.8 του άρθρου 13 του Ν.1566/1985, καθώς και το διδακτικό τους ωράριο, κατά ανάλογο τρόπο με αυτό των δασκάλων.
Εργασιακό ωράριο εκπαιδευτικών:
Αναφορικά με το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών, όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την  προσφορά και άλλων υπηρεσιών που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, τήρηση βιβλίων του σχολείου και εκτέλεση διοικητικών εργασιών.
Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείων, δηλαδή από τον Διευθυντή, όπως προκύπτει από το καθηκοντολόγιο (αρ.Φ.350/2/52091-ΦΕΚ 472 τ.Β΄/20-5-1978 Υ.Α.)  και τον Σύλλογο Διδασκόντων και όχι πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις της παραγράφου 8 του άρθρου 13, καθώς και της παραγράφου 20 του άρθρου 14 τουΝ.1566/1985.  Από τις πρόσθετες υπηρεσίες απαλλάσσονται μόνο οι μητέρες παιδιών μέχρι δύο ετών,  με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 της περίπτωσης ΣΤ΄ του άρθρου 11, σύμφωνα με το άρθρο 13, παράγραφος 8 του Ν.1566/85.
Γνωμοδότηση ΝΣΚ:
Επί των σχετικών διατάξεων εκδόθηκε: 1) η με αριθ. 204/2005 γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, από την οποία προκύπτει ότι για τη μείωση των ετών υπηρεσίας λογίζεται μόνο η αναγνωρισμένη εκπαιδευτική υπηρεσία, μετά τον διορισμό, λαμβάνοντας υπόψη συγκεκριμένες εκπαιδευτικές υπηρεσίες και φορείς, βάσει της οποίας εκδόθηκε 2) η με αριθ.Φ.361.23/12/123995/Δ1/20-12-2010 σχετική εγκύκλιος με ΑΔΑ: 4ΙΙ49-Ο9, η οποία κοινοποιήθηκε σε όλες τις αρμόδιες Δ/νσεις Π.Ε. και Δ.Ε.
Μείωση ωραρίου εργασίας κατά 1 ώρα:
Τέλος, όσον αφορά ειδικότερα την εφαρμογή και στους εκπαιδευτικούς των διατάξεων του άρθρου 16 παρ. 4 και 5 του Ν.2527/1997 που προβλέπουν μείωση ωραρίου εργασίας κατά μία (1) ώρα την ημέρα σε υπαλλήλους του δημοσίου που έχουν παιδιά με πνευματική, ψυχική ή σωματική αναπηρία άνω του 67% ή σύζυγο με αναπηρία 100% τον οποίο συντηρούν, όπως συμπληρώθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 8 παρ. 3 του Ν.2880/2001 που επεκτείνουν την μείωση ωραρίου σε δημοσίους υπαλλήλους που έχουν με δικαστική απόφαση την επιμέλεια ατόμου με ειδικές ανάγκες, καθώς και για ανάδοχους γονείς, ατόμου με ειδικές ανάγκες, για όσο χρόνο διαρκεί η αναδοχή και όπως τροποποιήθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 31 παρ. 8 του Ν. 3731/2008 που επεκτείνουν τη μείωση ωραρίου σε δημοσίους υπαλλήλους που είναι τυφλοί ή παραπληγικοί-τετραπληγικοί, νεφροπαθείς τελικού σταδίου καθώς και οι έχοντες αναπηρία 67% και άνω, εκδόθηκαν οι με αρ.πρωτ.Φ.351.5/52/62727/Δ1/14-5-2008 και Φ.351.5/23/51715/Δ1/8-5-2009 εγκύκλιοι-οδηγίες προς τους Δ/ντές των σχολικών μονάδων, ώστε στα άτομα αυτά να εξασφαλίζεται συνεχές ωράριο διδασκαλίας και να τους παρέχεται κάθε άλλη διευκόλυνση, όπως απαλλαγή από την υποχρέωσή τους για προσφορά εξωδιδακτικής εργασίας, εφόσον το μέτρο αυτό δεν παρακωλύει την ομαλή λειτουργία του σχολείου, με την προϋπόθεση της προσκόμισης σχετικής γνωμάτευσης της υγειονομικής επιτροπής του Ν.1648/1996 από την οποία να προκύπτει ότι εμπίπτουν στις κατηγορίες που προβλέπονται από τις ανωτέρω διατάξεις.
Η μείωση αφορά το εργασιακό και όχι το διδακτικό ωράριο:
Ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκος Φίλης αναφέρει ότι ενόψει των παραπάνω εκτεθέντων, εκδόθηκε η αριθμ.268/2012 γνωμοδότηση του ΣΤ΄ Τμήματος του Ν.Σ.Κ., καθώς και οι με αριθμ.πρωτ. ΔΙΑΔΠ/Φ.Β.3/9763/5-4-2013 και ΔΙΑΔΠ/Φ.Β.3/25079/16-9-2013 εγκύκλιοι του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, που αφορούν τους μόνιμους και τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, αντίστοιχα, σύμφωνα με τις οποίες η μείωση κατά μία (1) ώρα εργασίας την ημέρα, αφορά το εργασιακό τους ωράριο και όχι το διδακτικό.
Τέλος, το ΥΠ.ΠΕ.Θ. , όπως  τονίζεται στην απάντηση, στο πλαίσιο του Εθνικού και Κοινωνικού διαλόγου θα εξετάσει όλες τις προτάσεις που αφορούν το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.
Η ΕΡΩΤΗΣΗ
 Προς τους κ.κ. Υπουργούς:
• Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
• Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης
Το ωράριο διδασκαλίας και διεξαγωγής πρακτικών ασκήσεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ορίζεται με τις ειδικές διατάξεις του ν.1566/1985, όπως ισχύει. Η πιο πρόσφατη τροποποίηση των σχετικών άρθρων με τον ν.4152/2013 οδήγησε στην αύξηση του ωραρίου διδασκαλίας κατά δυο (2) ώρες την εβδομάδα στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ο ίδιος νόμος ορίζει ότι κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες μέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για τηνεκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα. Ως εξωδιδακτικό έργο αναφέρονται ενδεικτικά ως η συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, η ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, η τήρηση βιβλίων του σχολείου και η εκτέλεση διοικητικών εργασιών. Από τις πρόσθετες αυτές υπηρεσίες ορίζεται ότι απαλλάσσονται οι μητέρες παιδιών μέχρι δύο ετών.
Στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης η Πολιτεία έχει μεριμνήσει, σύμφωνα και με το Σύνταγμα (ενδεικτικά αναφέρονται τα Άρθρα 21, 25), να προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί με αναπηρίες. Ωστόσο, οι υποχρεώσεις στις οποίες καλούνται να αντεπεξέλθουν οι εκπαιδευτικοί εν γένει, λόγω της φύσης των απαιτήσεων του εν λόγω λειτουργήματος, καθώς και της έλλειψης γραμματειακής υποστήριξης από διοικητικούς υπαλλήλους στα σχολεία, οδηγούν πολλές φορές σε φαινόμενα εργασιακής κόπωσης. Το φαινόμενο αυτό παρατηρείται σε ακόμα μεγαλύτερη ένταση και συχνότητα στους εκπαιδευτικούς με αναπηρίες. Επιπλέον, έχει καταγραφεί πλήθος περιστατικών όπου εκπαιδευτικοί με αναπηρίες αδυνατούν να αντεπεξέλθουν σωματικά, πνευματικά και ψυχικά σε ασυνεχή διδακτικά ωράρια σε συνδυασμό με το εξωδιδακτικό έργο που τους ανατίθεται.
Εκ των παραπάνω προκύπτει ότι οι εκπαιδευτικοί με αναπηρίες, δυσκολεύονται σε βάρος της κατάστασης υγείας τους να αντεπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους σύμφωνα με τα ισχύοντα ωράρια διδασκαλίας, ιδίως κατά τα πρώτα χρόνια υπηρεσίας όπου το πλήρες ωράριο τόσο για μόνιμους, όσο και για αναπληρωτές είναι είκοσι τρεις (23) ή είκοσι τέσσερις (24) ώρες εβδομαδιαία. Οι αρνητικές επιπτώσεις που προκύπτουν από τη δυσκολία αυτή, επηρεάζουν και την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης προς τους μαθητές. Σε συνδυασμό με εξωδιδακτικό έργο που τους ανατίθεται και τυχόν ασυνεχή ωράρια διδασκαλίας, εκπαιδευτικοί με αναπηρίες οδηγούνται πολλές φορές σε οριακές καταστάσεις όσον αφορά την κατάσταση υγείας τους και αναγκάζονται να απουσιάζουν με συνέπεια την μη ομαλή λειτουργία του σχολείου.
Για ανάλογους λόγους, με τις διατάξεις του ν.2527/1997 (άρ.16, παρ.4 και 5), όπως ισχύει, προβλέφθηκε η μείωση του ωραρίου εργασίας κατά μία (1) ώρα την ημέρα, χωρίς ανάλογη περικοπή των αποδοχών τους, για τους υπαλλήλους του Δημοσίου, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α. που έχουν αναπηρία 67% και άνω ή είναι τυφλοί (κατά δυο (2) ώρες αν είναι τηλεφωνητές) ή παραπληγικοί−τετραπληγικοί ή νεφροπαθείς τελικού σταδίου. Η ανωτέρω μείωση ωραρίου προβλέπεται και για υπαλλήλους που έχουν παιδιά με πνευματική, ψυχική ή σωματική αναπηρία σε ποσοστό 67% και άνω ή παιδιά έως 15 ετών που πάσχουν από σακχαρώδη διαβήτη ινσουλινοεξαρτώμενο ή τύπου 1 με ποσοστό αναπηρίας 50% και άνω ή σύζυγο με αναπηρία 80% και άνω τον οποίο συντηρεί.
Ωστόσο, σύμφωνα με την αριθμ. 268/2012 Γνωμοδότηση του ΣΤ΄ Τμήματος του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους, η οποία είχε γίνει αποδεκτή από τον τότε Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, η ανωτέρω μείωση ωραρίου εργασίας δεν αφορά το ωράριο διδασκαλίας των εκπαιδευτικών, αλλά μόνο το εξωδιδακτικό έργο που τους ανατίθεται. Στο ίδιο πνεύμα, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων διαχρονικά δίνει οδηγίες στους Διευθυντές σχολικών μονάδων ώστε να εξασφαλίζεται στους εκπαιδευτικούς που ανήκουν στις κατηγορίες που προβλέπει ο ν.2527/1997, συνεχές ωράριο διδασκαλίας και να τους παρέχεται κάθε άλλη διευκόλυνση, όπως απαλλαγή από την υποχρέωσή τους για προσφορά εξωδιδακτικής εργασίας, εφόσον το μέτρο αυτό δεν παρακωλύει την ομαλή λειτουργία του σχολείου. Επίσης, το Υπουργείο έχει δώσει και οδηγία για συνεχές ωράριο διδασκαλίας και σε άτομα που πάσχουν από Μεσογειακή ή Δρεπανοκυτταρική Αναιμία (θαλασσαιμία). Έχουν όμως αναφερθεί περιπτώσεις όπου ορισμένοι Διευθυντές σχολικών μονάδων, επικαλούμενοι τη φράση «εφόσον το μέτρο αυτό δεν παρακωλύει την ομαλή λειτουργία του σχολείου», αρνούνται να ακολουθήσουν τις ανωτέρω οδηγίες του Υπουργείου και δεν παρέχουν τις δέουσες και αναγκαίες διευκολύνσεις σε εκπαιδευτικούς που ανήκουν στις κατηγορίες που προβλέπει ο ν.2527/1997. Το αποτέλεσμα είναι εκπαιδευτικοί με αναπηρίες να εξουθενώνονται λόγω των υποχρεώσεων που τους ανατίθενται και στις οποίες καλούνται να αντεπεξέλθουν, γεγονός που ταυτόχρονα επηρεάζει αρνητικά και την ομαλή λειτουργία του σχολείου (χαμηλή ποιότητα παρεχόμενης διδασκαλίας, πλημμελής εκτέλεση εξωδιδακτικού έργου λόγω κόπωσης και αδυναμίας κ.ά.), σε αντίθεση με το επιχείρημα που προβάλλεται από τους εν λόγω Διευθυντές.
Επισημαίνεται ότι η Πολιτεία στις διατάξεις του άρ. 1 παρ. 8 του ν.3194/2003, έχει μεριμνήσει οι εκπαιδευτικοί που πάσχουν από σκλήρυνση κατά πλάκας να προτάσσονται στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών αμέσως μετά τους υποψηφίους που είναι πολύτεκνοι εξ ιδίας οικογενείας ή πάσχουν από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία. Η πρόταξη αυτή εφαρμόζεται και στις περιπτώσεις μεταθέσεων-αποσπάσεων και τοποθετήσεων των εκπαιδευτικών. Με δεδομένο ότι η Πολιτεία αναγνωρίζει την ανάγκη ειδικής μέριμνας για την πρόσβαση στην εργασία των πολιτών που ανήκουν σε αυτές τις κατηγορίες, οφείλει να έχει ολοκληρωμένη πρόβλεψη και να κάνει αυτή την πρόσβαση ρεαλιστική για τους ίδιους τους δικαιούχους.
Επειδή το λειτούργημα του εκπαιδευτικού έχει αυξημένες απαιτήσεις, ιδιαίτερα στις σημερινές δύσκολες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες, στις οποίες εκπαιδευτικοί με αναπηρίες πολλές φορές δυσκολεύονται να αντεπεξέλθουν.
Επειδή το Σύνταγμα, ταυτόχρονα με την αναφορά στο Άρ.21 ότι τα άτομα με αναπηρίες έχουν δικαίωμα να απολαμβάνουν μέτρων που εξασφαλίζουν την αυτονομία, την επαγγελματική ένταξη και τη συμμετοχή τους στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας, αναφέρει στο ίδιο Άρθρο ότι όσοι πάσχουν από ανίατη σωματική ή πνευματική νόσο έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το κράτος και επίσης στο Άρ.116 που αναφέρεται στην ισότητα ανδρών - γυναικών ότι το Κράτος μεριμνά για την άρση των ανισοτήτων που υφίστανται στην πράξη.
Ερωτώνται οι κ.κ. Υπουργοί:
1. Προτίθενται να προχωρήσουν σε ρύθμιση για μείωση των ωρών εβδομαδιαίας διδασκαλίας από το εκπαιδευτικό προσωπικό (μόνιμων και αναπληρωτών) της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που ανήκει στις κατηγορίες:
α. του άρ.16, παρ.5 του ν.2527/1997, όπως ισχύει.
β. πάσχοντες από άλλες σοβαρές χρόνιες ασθένειες, πιστοποιημένες από ΚΕΠΑ και οι οποίες αναγνωρίζονται ως κριτήρια πρόταξης στους πίνακες μοριοδότησης των εκπαιδευτικών, σύμφωνα με την νομοθεσία (πχ. Δρεπανοκυτταρική Αναιμία, Σκλήρυνση Κατά Πλάκας).
2. Σε ποιες ενέργειες προτίθενται να προβούν ώστε να υποχρεώνονται από τις οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, να φροντίζουν να εξασφαλίζεται στους εκπαιδευτικούς που ανήκουν στις κατηγορίες που προβλέπει ο ν.2527/1997 ή που πάσχουν από άλλες σοβαρές χρόνιες ασθένειες όπως εξηγήθηκε άνωθεν, συνεχές ωράριο διδασκαλίας και να τους παρέχεται κάθε άλλη διευκόλυνση, όπως απαλλαγή από την υποχρέωσή τους για προσφορά εξωδιδακτικής εργασίας.
Οι ερωτώντες βουλευτές
Γεωργοπούλου – Σαλτάρη Έφη
Ακριώτης Γιώργος
Αραχωβίτης Σταύρος
Αυλωνίτου Ελένη
Βάκη Φωτεινή
Βαρδάκης Σωκράτης
Ζεϊμπέκ Χουσεΐν
Καββαδία Αννέτα
Κασιμάτη Νίνα
Κατσαβριά-Σιωροπούλου Χρυσούλα
Κάτσης Μάριος
Καφαντάρη Χαρά
Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
Μηταφίδης Τριαντάφυλλος
Μιχαηλίδης Ανδρέας
Μιχελογιαννάκης Ιωάννης
Μουμουλίδης Θέμης
Μπάρκας Κώστας
Ντζιμάνης Γεώργιος
Ουρσουζίδης Γιώργος
Παπαδόπουλος Αθανάσιος
Παπαδόπουλος Νίκος
Παυλίδης Κώστας
Πρατσόλης Αναστάσιος
Ρίζος Δημήτρης
Σιμορέλης Χρήστος
Σκουρολιάκος Πάνος
Σταματάκη Ελένη
Τζούφη Μερόπη
Τσίρκας Βασίλειος
Τσόγκας Γεώργιος
Φάμελλος Σωκράτης
Ψυχογιός Γιώργος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου