«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

ΑΠΟΨΗ:Λύση είναι το ουσιαστικό Σχολείο ή η επιμήκυνση του διδακτικού έτους;

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ
Όταν ανέκαθεν οι νευραλγικές θέσεις καταλαμβάνονται   στην Κεντρική Υπηρεσία του υπουργείου   , από εκπαιδευτικούς που συνήθως δεν προέρχονται από τη «μάχιμη» εκπαίδευση και πολλές φορές έχουν μπει ελάχιστα στις αίθουσες για να διδάξουν δεν μας εκπλήσσουν οι εξαγγελίες, όπως:
Α. Επιμήκυνση του σχολικού έτους
Β. Λευκές εβδομάδες
Τέτοιες προτάσεις  θα είχαν μεγάλη αξία εάν η πολιτική ηγεσία  έβαζε «φρένο» στο ελληνικό χάλι , το διδακτικό έτος να ξεκινά τυπικά στις 11 Σεπτεμβρίου, αλλά λόγω των πολλών λειτουργικών προβλημάτων (ελλείψεις εκπαιδευτικών, βιβλίων, κλπ)    η διδασκαλία για πολλά μαθήματα και για δεκάδες χιλιάδες μαθητές να  ξεκινούν ουσιαστικά λίγο πριν τα Χριστούγεννα.
Για δε τους μαθητές της Γ Λυκείου τα μαθήματα λήγουν πριν το Πάσχα, καθώς εξακολουθεί να λειτουργεί  το  γνωστό σύστημα  των «δικαιολογημένων» απουσιών  που όταν η Αννα Διαμαντοπούλου εξήγγειλε ότι  θα το πατάξει οι Σύμβουλοι την έπεισαν να μη το κάνει γιατί θα προκαλύσαν μαθητικές καταλήψεις.
Οσο για τις λευκές εβδομάδες αυτές αφορούν τις οικονομικά εύπορες οικογένειες που έτσι κι αλλιώς είναι συχνοί επισκέπτες  σε χειμερινούς τουριστικούς προορισμούς.
Κύριε υπουργέ
Η λύση είναι  η ποιοτική εκπαίδευση και το ουσιαστικό Σχολείο και όχι η επιμήκυνση του διδακτικού έτους. Τι να τις κάνουμε επιπλέον 20 ημέρες μάθημα, εάν δεν βελτιωθεί η μάθηση και το μάθημα να αποκτά ενδιαφέρον για τους μαθητές;
Kύριε υπουργέ
Μήπως επιβάλλεται να περάσετε μια ολόκληρη ημέρα σε ένα  Δημοτικό Γυμνάσιο ή Λύκειο, να  παρακολουθήσετε το επίπεδο διδασκαλίας, να συζητήσετε με τα παιδιά, με τους καθηγητές και μετά να αποκτήσετε άποψη για την εκπαίδευση ; 
Κι επιτέλους ας βρεθεί  ένας υπουργός να στελεχώνει τις θέσεις συνεργατών του από "μάχιμους' εκπαιδευτικούς και των τριών βαθμίδων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου