Μαθητές και εκπαιδευτικοί αναζητώντας το μέλλον τους…
Οι μαθητές σήμερα βίωσαν και βιώνουν μια πρωτόγνωρη – έξω και από κάθε σχετικό προηγούμενο των γονέων τους και των εκπαιδευτικών τους – εμπειρία. Τα σχολεία άνοιγαν και έκλειναν με…
Σχολείο για την κοινωνία και όχι για την αγορά!
Σε προηγούμενα σχετικά άρθρα μας παρουσιάστηκε η άποψη ότι ένα από τα κρίσιμα σημεία του εκπαιδευτικού διαλόγου που αφορά τους όρους «αποτελεσματικότητα», «λογοδοσία» και «αποδοτικότητα» είναι η προσφυγή στην εκπαιδευτική…
Περιβαλλοντική εκπαίδευση για αναμόρφωση του σχολείου
Η περιβαλλοντική εκπαίδευση (Π.Ε.) εδώ και αρκετά χρόνια διαμορφώνει το σχήμα της σε μια κρίσιμη συγκυρία για σημαντικούς λόγους. Οφείλω να επισημάνω από την αρχή ότι δεν είναι μικρός ο…
Αυτοί οι μαθητές στα χρόνια της πανδημίας…
Ποιος μπορεί να προσεγγίσει έστω με αδρές γραμμές το τι ακριβώς συμβαίνει στον κόσμο των παιδιών, των εφήβων, των νέων στους δίσεκτους καιρούς της πανδημίας; Ποιος μπορεί να ανιχνεύσει το…
Διαβάζοντας ζεις όμορφα, γιατί είσαι δημιουργός
“Διαβάζοντας ζεις περισσότερο”, είπε πολύ εύστοχα ο Ουμπέρτο Έκο. Βιώνεις πιο πολλά πράγματα. Περιδιαβαίνεις κι άλλες, κι άλλες εποχές κι άλλες και πιο πολλές κοινωνίες. Γεύεσαι πολλαπλές ανάσες της ιστορίας…
Οι τέσσερις τύποι εφήβων
Σίγουρα το νόημα της ζωής μας δεν εξαντλείται στην επιτυχή ολοκλήρωση του ρόλου μας ως γονιών και έτσι, πέρα από κάθε παροχή συναισθηματική, ηθική ή υλική.
Οι εκπαιδευτικοί αξίζουν κάτι περισσότερο!
Ο μαθηματικός Τόδας Γεώργιος, αναφέρει σε άρθρο του πώς το «τελευταίο διάστημα ακούμε αποσπασματικά κάποιες αναφορές για το πόσο σημαντικό υπήρξε το έργο των εκπαιδευτικών μέσα στην πανδημία».
«Γονείς, τους εφήβους σαν τα μάτια σας…»
Για την εφηβική ηλικία, «το κρίσιμο σταυροδρόμι» στην πορεία προς την ωρίμανση του καθένα και της καθεμιάς μας καταθέτω σήμερα μια εκτενή περιγραφή ελπίζοντας ότι θα φανεί χρήσιμη στους γονείς…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου