ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ
«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ
Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021
Εκπαιδευτικά Νέα
dictyo.gr
Κεραμέως: Οι 4 άξονες του νέου εκπαιδευτικού νομοσχεδίου - Τι προβλέπεται για την αξιολόγηση
Βάσεις 2021: Σε ποιες Σχολές θα εκτοξευθούν - Πότε θα βγουν οι βαθμολογίες των Πανελληνίων
Πανελλαδικές: Άρχισε η διαδικασία υποβολής μηχανογραφικών
ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΕΚΡΙΝΕ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΟΛΜΕ.
Μητσοτάκης για ΟΛΜΕ: Ελπίζω ότι η απεργία θα κηρυχθεί παράνομη
Πού θα κυμανθεί ο πηχης για την είσοδο στα ΑΕΙ
ΔΑΚΕ ΖΑΚΥΝΘΟΥ: Κριτική στην απόφαση της ΟΛΜΕ για την τρίωρη στάση εργασίας στις 28/6/21
Δημιουργία κωδικού ασφαλείας υποψηφίων για την υποβολή Μηχανογραφικού Δελτίου(Μ.Δ.) για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδ...
Πανελλαδικές 2021 - Κρήτη: Mπήκε να δώσει εξετάσεις με ανοιχτό κινητό - Μηδενίστηκε το γραπτό του
26 Ιουνίου 1913: Απελευθέρωση της Καβάλας από τους Βουλγάρους
Υπενθύμιση για την έναρξη εξέτασης των Ειδικών Μαθημάτων
Πειραματικά Σχολεία: Έγινε η κλήρωση για την εισαγωγή των μαθητών - Ποια διαδικασία προβλέπεται
Ο.Λ.Μ.Ε: ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΩΝ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ ΣΤΟ ΖΟΥΜΠΕΡΙ ΤΟ...
Θεόδωρος Τσούχλος, Πρόεδρος Ο.Λ.Μ.Ε.: Οι βασικές εκκρεμότητες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και το Πολυνομοσχέδιο
Κεραμέως – Flipped classroom: Τι είναι η μέθοδος της ανεστραμμένης τάξης στα σχολεία
Τη Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021 οι εξετάσεις εισαγωγής για την εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία
Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών κάθε δυο χρόνια
Οδηγία για έκδοση απολυτηρίων και πτυχίων ιδ.ΕΠΑΛ έτους 2021
Εξαγορά πλασματικών ετών: Πόσα πρέπει να πληρώσετε για να βγείτε πιο γρήγορα σε σύνταξη
Ψηφιοποίηση τίτλων Δευτεροβάθμιας σε ΦΕΚ
Δημόσια διαβούλευση για μία πρόταση σύστασης του Συμβουλίου σχετικά με την Εκπαίδευση για την Περιβαλλοντική Αειφορία.
Συνάντηση Πολιτικής Ηγεσίας ΥΠΑΙΘ με το Ανώτατο Συμβούλιο της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευση
Υπογραφή πρωτοκόλλου συνεργασίας Γεν.Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Διά Βίου Μάθησης και Νεολαίας τ...
Πρώτη ημερίδα του Δικτύου Επικοινωνίας & Συνεργασίας των ΑΕΙ & ΑΕΑ και του ΥΠΑΙΘ για την πρόσβαση των Aτόμων με Aναπηρία...
Η Εξεταστέα-Διδακτέα Ύλη των Λατινικών Γ΄ τάξης Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2021-2022
Τα 9 «κλειδιά» της αξιολόγησής των εκπαιδευτικών
Σε τέσσερις κλίμακες η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
Ασφαλιστικό και αξιολόγηση σε πρώτο πλάνο
Η Υπουργός Νίκη Κεραμέως παρουσίασε στο Υπουργικό Συμβούλιο το νομοσχέδιο για την αναβάθμιση του σχολείου και την ενδυνά...
Πρόσκληση σε διάλογο σχετικά με το επερχόμενο Νομοσχέδιο ΥΠΑΙΘ για την Αναβάθμιση του Σχολείου και την Ενδυνάμωση των Εκ...
Ο.Λ.Μ.Ε.: ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΑΙΘ
Παράταση απόσπασης εκπαιδευτικών στις σχολικές μονάδες του εξωτερικού για το σχολικό έτος 2021-2022 για συμπλήρωση τριετ...
Αποσπάσεις Εκπαιδευτικών στo ΥΠΑΙΘ (Κεντρική Υπηρεσία)
Το νέο σύστημα αξιολόγησης των μαθητών: Με εργασίες, παρουσιάσεις ο βαθμός των μαθητών
Οι τάσεις των βάσεων ανά πεδίο
Συνάντηση ΟΛΜΕ με την Υπουργό παιδείας, Υφυπουργό και Γενικό Γραμματέα
Πρόσκληση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης συγκεκριμένων προσόντων και ειδικοτήτων για υποβολή ...
Πανελλαδικές 2021: Ξεκάθαρο βαθμολογικό τοπίο…
Συνάντηση με τους εκπροσώπους των εκπαιδευτικών εν όψει της θέσης σε δημόσια διαβούλευση του νομοσχεδίου του Υπουργείου ...
e-eggrafes: ΈΝΑΡΞΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ 2021-2022 ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-ΠΕΠΑΛ
Συντάξεις: Εξαγορά πλασματικών ετών σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα - Πόσο κοστίζει
Έναρξη εγγραφών στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Αριδαίας 2021-2022
ΦΕΚ - Επιλογή Διευθυντών ΔΙΕΚ: Ποια είναι η διαδικασία και η μοριοδότηση
Αναβολή διεξαγωγής 20ου Συνεδρίου ΟΛΜΕ
ΦΕΚ - ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ-ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΔΕ: ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Υπ. Παιδείας: «Χαμός» για μια θέση σε πρότυπα και πειραματικά - Ξεπέρασαν τις 13.000 οι αιτήσεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου