ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π.Ε. ΚΟΖΑΝΗΣ
«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ
Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017
Εκπαίδευση
Ο νέος κανονισμός λειτουργίας του ΕΟΠΠΕΠ
Κατεβάστε το έγγραφο
Το ΦΕΚ με την ένταξη αποφοίτων 5 τμημάτων σε κλάδους εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας
ΦΕΚ
Πέντε νέες αποφάσεις του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών για αποκατάσταση εκατοντάδων εκπαιδευτικών
Yπουργείο Παιδείας: Συνάντηση για την εκπαίδευση προσφύγων
ΑΣΕΠ: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι επιτυχόντες εκπαιδευτικοί
Ένα καινοτόμο πρόγραμμα μουσικών διδακτικών επισκέψεων στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για μαθητές Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης
Μισθοί πείνας, "επιστροφή" αμοιβών, απλήρωτες υπερωρίες: Η άλλη πλευρά των Ιδιωτικών Νηπιαγωγείων!
Ζητούνται 5 Απόφοιτοι Παιδαγωγικού τμήματος ή καθηγητικών σχολών με μισθό 1150 ευρώ
Αντιθέσεις στην αναζήτηση της Γνώσης
Ένταση στη συνεδρίαση της Συγκλήτου του ΕΚΠΑ, με φόντο τα επαγγελματικά δικαιώματα
Αναδρομικοί διορισμοί επιτυχόντων ΑΣΕΠ 2008
Πτυχιούχοι ΤΕΙ εντάσσονται σε κλάδους εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης - Δείτε από ποια ΤΕΙ
Ερευνα - Γράφημα: Οι Καλύτερες σπουδές για εργασία. Πρώτες οι επιστήμες της εκπαίδευσης
forward
Αντίθεση ΕΚΠΑ σε σχεδιασμούς Γαβρόγλου για μετεγγραφές φοιτητών
Με «άρωμα» ΠΑΣΟΚ οι Νέοι τομεάρχες της ΔΗ.ΣΥ. - Ποιος είναι στην Παιδεία
Συνεργασία ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας με Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης
2ο ΓΕΛ Ωραιοκάστρου: Οι μαθητές με τα χρήματα από τα κάλαντα αγόρασαν τρόφιμα και τα πρόσφεραν
Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων ειδικότητας Τομέα Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων της Γ΄ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑΛ
Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων ειδικοτήτων του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού της Γ΄ τάξης Ημερήσιου και Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. και της Δ΄ τάξης Εσπερινού ΕΠΑ.Λ.
Οι φοιτητές του Παν. Δυτ. Μακεδονίας μεγαλουργούν! Έφτιαξαν ρομπότ που στολίζει χριστουγεννιάτικο δέντρο και λέει τα κάλαντα!
http://www.alfavita.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου