ΠΕΚΑΠ: Οργή και αγανάκτηση προκάλεσε στους καθηγητές Πληροφορικής το νέο εξεταστικό σύστημα
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
Η τροπολογία για το νέο σύστημα πρόσβασης των υποψηφίων στα ΑΕΙ, που δημοσιοποιήθηκε από το υπ. Παιδείας, προκάλεσε οργή και αγανάκτηση στους χιλιάδες καθηγητές Πληροφορικής, τονίζει σε ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ενωση Καθηγητών πληροφορικής και υπογραμμίζει τα εξής:
Α. Η δέσμευση του Αναπληρωτή Υπουργού Παιδείας κ. Α. Κουράκη για «μάθημα Πληροφορικής Γενικής Παιδείας τουλάχιστον δύο ωρών εβδομαδιαίως σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου και του Λυκείου» (Πρακτικά, Βουλή των Ελλήνων, 26/11/2014) πάει στις καλένδες, ενώ το Πανελλαδικώς Εξεταζόμενο μάθημα περιορίζεται σε μόλις 2 ώρες διδασκαλίας. Επιπλέον, αγνοούνται οι προτιμήσεις των δεκάδων Πανεπιστημιακών Τμημάτων για την εισαγωγή σε αυτά με βάση το μάθημα της Πληροφορικής, όπως αυτές εκδηλώθηκαν προσφάτως στην ΑΔΙΠ. Ανάλογες είναι και οι θέσεις των Προέδρων πολλών Τμημάτων Πληροφορικής, σχετικά με το νέο εξεταστικό σύστημα, για τους υποψήφιους φοιτητές τους.Β. Η ΠΕΚΑΠ και ολόκληρος ο κλάδος των επιστημόνων Πληροφορικής της χώρας μας δε θα επιτρέψουν τον εμπαιγμό των καθηγητών Πληροφορικής και την προσπάθεια νέας υποβάθμισης της παρεχόμενης Πληροφορικής Παιδείας στο Ελληνικό Σχολείο. Η απόσυρση της τροπολογίας και η ένταξή της σε άλλο Σχέδιο Νόμου δίνει την ευκαιρία στους ιθύνοντες να διορθώσουν τις παραπάνω στρεβλώσεις. Σε αυτό το πλαίσιο προτείνουμε τις εξής αλλαγές:
• Εισαγωγή μαθήματος Πληροφορικής Γενικής Παιδείας στη Γ’ τάξη του Γενικού Λυκείου (όπως έχει δεσμευτεί ο Αναπληρωτής Υπουργός),
• Εφόσον αυτό δεν είναι εφικτό για την επόμενη σχολική χρονιά, διατήρηση του μαθήματος «Πολυμέσα – Δίκτυα», ως μαθήματος επιλογής στη Γ’ τάξη του Γενικού Λυκείου,
• Αύξηση των ωρών διδασκαλίας του μαθήματος ΑΕΠΠ σε 3 ώρες εβδομαδιαίως στην Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής και
• Πανελλαδικώς εξεταζόμενο το μάθημα ΑΕΠΠ στην Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών (σύμφωνα με τις προτάσεις που έχουμε ήδη καταθέσει, όπως και οι Πρόεδροι των Τμημάτων Πληροφορικής).
Γ. Καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων, να αναλάβει τις ευθύνες της απέναντι στη νέα γενιά και να προχωρήσει άμεσα στις κατάλληλες βελτιωτικές κινήσεις σε ό,τι αφορά το νέο εξεταστικό σύστημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου