«Μη γίνεσαι πλεονέκτης, γιατί τον πλεονέκτη τον αποστρέφεται ο Θεός». Αββάς Ισαάκ

Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2023

Τζιατζιάς Μιχάλης: Πρόεδρος Ν.Τ ΑΔΕΔΥ ν.Λάρισας: ΜΙΑ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ κ.ΡΕΜΠΑΠΗ

ΜΙΑ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ κ.ΡΕΜΠΑΠΗ

Με μεγάλη μου χαρά (καθώς μου δίνεται για μία ακόμη φορά η ευκαιρία να τοποθετηθώ για να καταλάβει η τοπική κοινωνία το τι πρεσβεύουν αυτοί οι άνθρωποι) διάβασα την, με ύφος πεζοδρομίου,δημόσια παρέμβαση του εκπροσώπου των Παρεμβάσεων εκπαιδευτικού!! κ.Ρεμπάπη Παναγιώτη ο οποίος ,μετά από πολυετή περιπλάνηση σε ποικίλους πολιτικούς χώρους ,εισπράττοντας απογοήτευση και περιφρόνηση, κατέληξε να εκπροσωπείτην άκρα αριστερά των κουκουλοφόρων και των μπαχαλάκηδων που καταστρέφουν περιουσίες πολιτών και χώρων των Πανεπιστημίων και τρέφονται με την κινδυνολογία , τα ψέματα και τις προσωπικές επιθέσεις.

Είναι επίσης απορίας άξιο όμως,πως αυτοί που κουνάνε το δάχτυλο και αναθεματίζουν Ευρωπαϊκούς θεσμούς και έχουν ως σημαία πρωτόγονα κλισέ (<<έξω από την Ε.Ε.>>) είναι αυτοί (μεταξύ αυτών με περίσσια θέρμη και ο συγκεκριμένος συνάδελφος των Παρεμβάσεων), οι οποίοι χρησιμοποιούνευρωπαϊκά κονδύλια και συμμετέχουν ανελλιπώς σταπρογράμματα Erasmus ταξιδεύοντας σε όλη την Ευρώπη!!

Είναι απορίας άξιο πως ,αυτοί που υποτίθεται κόπτονται για το νομαρχιακό τμήμα ,σπανίως παραβρίσκονται σε δράσεις του και μονίμως μπερδεύουν τις πλατείες!!

Με μεγάλη μου χαρά υπενθυμίζω -στον αγαπητό συνάδελφο και στους συντρόφους του που τον καθοδηγούν-πως οισυνάδελφοιμου εδώ και είκοσι τρία (23) χρόνια με τιμούν με την ψήφο τους και με εμπιστεύονται να τους εκπροσωπώ σε θέσεις της ΕΛΜΕ μας ,του Ταμείου Αλληλοβοήθειας της και του ν.τ. ΑΔΕΔΥ Λάρισας.Είναι οι μόνοι κριτές του χαρακτήρα και των αγώνων μου.

Κατά την διαχρονική μου συνδικαλιστική πορεία πάντα λέω μόνο την αλήθεια στους συναδέλφους και αγωνίζομαι για τα δίκαια ,και μόνο, αιτήματα του κλάδου και του κάθε συναδέλφου ξεχωριστά.

Ποτέ δεν χρησιμοποίησα,ως Πρόεδρος του ν.τ. , την πλήρη απαλλαγή από την εργασία μου,αλλά συνεχίζω να είμαι σε αυτή (στο σχολείο μου) διότι επαγγελματίας συνδικαλιστής δεν υπήρξα αλλά και δεν ένοιωσα ποτέ. Δεν έχω δει κάτι ανάλογο από τους εκλεγμένους εκπροσώπους της <<επαναστατικής>>Αριστεράς. Το αντίθετο μάλιστα.

Τα ψέματα,οι υπερβολές ,οι γραφικότητες , οι αστείοι ακτιβισμοί και ο κομματικός εναγκαλισμός μακριά από εμένα και την παράταξη που περήφανα εκπροσωπώ στην ΕΓ,την ΔΑΚΕ (καθηγητών και Δημοσίου Τομέα).

Όσο δε εκπροσωπώ το νομαρχιακό τμήμα από την θέση του Προέδρου (από το 2019) -σχεδόν ομόφωνα και από τις υπόλοιπες παρατάξεις η εκλογή μου- θα συνεχίσω να πορεύομαι με βάση τις αρχές και τις αξίες μου. Πάνω από όλα η σοβαρότητα και το κύρος του Δευτεροβάθμιου συνδικαλιστικού Οργάνου του νομού μας.

Στο δια ταύτα τώρα.Απεργία της Πέμπτης 21/9/2023 . Ερωτώ λοιπόν:

  • Γιατί η δημόσια προκήρυξή της έγινε την Τρίτη 19/9 στις 1:18 το μεσημέρι, σε λιγότερο από 48 ώρες από την έναρξή της, από την Ε.Ε. της ΑΔΕΔΥ; Προφανώς για λόγους συμπαράστασης -και μόνο- στον ιδιωτικό τομέα. Για αυτό και καλούμε τους συναδέλφους του νομού μας να συμμετάσχει στην απεργία της Πέμπτης 21/9/2023 καθώς και στην απεργιακή συγκέντρωση του ιδιωτικού τομέα της κεντρικής πλατείας.
  • Σε ποιο άρθρο και σε ποια παράγραφο αναφέρεται κάτι για τον Δημόσιο Τομέα;
  • Γιατί η ΓΣΕΕ ,η άμεσα ενδιαφερόμενη, δεν προκήρυξε απεργία; Διότι πολύ απλά το Τριτοβάθμιο Όργανο του ιδιωτικού τομέα δεν μπαίνει σε κομματικά παιχνίδια .
  • Γιατί να πούμε ψέματα στους συναδέλφους; Επειδή αυτό θέλετε εσείς; Φυσικά και όχι αγαπητοί συνάδελφοι της μειοψηφίας. Η απεργία αφορά μόνο τον ιδιωτικό τομέα και την στηρίζουμε με όλες μας τις δυνάμεις.

Όσο για την ανακοίνωση ,αγνοεί βασικά πράγματα ,οπότε συγχωρούμε τον αγενέστατο εκπαιδευτικό !! συνάδελφο. Κάθε δελτίο τύπου ,όπως και κάθε ανακοίνωση, προκύπτει εφόσον υπάρχει πλειοψηφία. Και φυσικά υπήρχε. Για μία ακόμη φορά, ο αγαπητός συνάδελφος, εκτίθεται τυφλωμένος από τον φανατισμό και την λάθος καθοδήγηση.

Όσο για την ανακοινοποίηση φυσικά και έγινε-δεν είναι εξάλλου η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι ανάλογο- για λόγους εύρυθμης ,και μόνο, λειτουργίας του νομαρχιακού τμήματος .Έννοια που και αυτή αγνοεί ο αγαπητός συνάδελφος.

Εν κατακλείδι εγώ, τα υπόλοιπα τρία μέλη της ΔΑΚΕ στην ΕΓ, καθώς και οι υγιείς και λογικές φωνές της ΕΓ ,δεν έχουμε καμία διάθεση να συμμετέχουμε στον πολιτικοσυνδικαλιστικό αχταρμά που κάποιοι εκφράζουν.

Όσο για το πρόσωπό μου ,όπως λένε και στο χωριό μου:<< βρήκανε τοίχο να ξυθούνε>>.

Υ.Γ.: 1.Αυτά ισχύουν και για όσους επιθυμούν να εκτεθούν με την σειρά τους.

       2. Εφόσον χρειαστεί ,και μόνο λόγω του θεσμικού μου ρόλου, θα επανέλθω.

Με τιμή

Τζιατζιάς Μιχάλης

Καθηγητής Φυσικής Αγωγής 6ου Γυμνασίου Λάρισας

Πρόεδρος νομαρχιακού τμήματος ΑΔΕΔΥ ν.Λάρισας

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου