Αναπληρωτές: Λήγει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή αίτησης δήλωσης προτίμησης περιοχή πρόσληψης
Λήγει σήμερα Τρίτη 23 Αυγούστου η προθεσμία υποβολής αίτησης δήλωσης προτίμησης για πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών το διδακτικό έτος 2022-2023.
Οι ενδιαφερόμενοι υποβάλλουν ηλεκτρονικά τις αιτήσεις τους στην πλατφόρμα του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Π.ΣΥ.Δ) (https://opsyd.sch.gr/), ενώ θα ενημερωθούν για την πρόσληψή τους από την επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (www.minedu.gov.gr) καθώς και με SMS στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει στο Ο.Π.ΣΥ.Δ.
Στο μεταξύ την περασμένη Παρασκευή οι Περιφερειακοί Διευθυντές υπέγραψαν τις εισηγήσεις των κενών των Διευθυντών Εκπαίδευσης και τις απέστειλαν στην Κεντρική Υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας.
Το esos θα σας ενημερώσει με νέο ρεπορτάζ για τον αριθμό αναπληρωτών που θα προληφθούν σε πρώτη φάση.
Όπως ήδη έχει ενημερώσει ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας, Αλ. Κόπτσης τους Διευθυντές Εκπαίδευσης:
Στις 26 Αυγούστου θα ανακοινωθούν τα ονόματα των αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε ποιες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης προσλαμβάνονται.
Το διήμερο 27 και 28 Αυγούστου ο προσληφθέντες αναπληρωτές θα πρέπει να δηλώσουν τα σχολεία στα οποία προτιμούν να τοποθετηθούν.
Δεκαήμερη επιμόρφωση αναπληρωτών και νεοδιόριστων εκπαιδευτικών
Να γίνει επιμόρφωση στους νεοδιορισθέντες μόνιμους εκπαιδευτικούς, καθώς και στους προσληφθέντες αναπληρωτές του σχολικού έτους 2022-2023, κατά το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτέμβρη, ζητά ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας Αλ. Κόπτσης με εγκύκλιο την οποία απέστειλε στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ο Αλ. Κόπτσης ζητά , στις επιμορωτικές αυτές συναντήσεις να αξιοποιηθούν οι εξής 11 θεματικές ενότητες:
- Καθήκοντα εκπαιδευτικών και στελεχών εκπαίδευσης
- Διοίκηση σχολικής μονάδας
- Σχολικό κλίμα και μαθησιακή συμπεριφορά
- Σύνταξη και εφαρμογή του σχολικού κανονισμού,
- Παιδαγωγική αντιμετώπιση της αποκλίνουσας συμπεριφοράς των μαθητών και μαθητριών
- Πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων σχολικής βίας και εκφοβισμού
- Συνεργασία σχολείου και οικογένειας
- Συνεργασία εκπαιδευτικών
- Διδακτικές προσεγγίσεις και σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
- Βασικές αρχές (γενικής ή/και ειδικής διδακτικής) αναφορικά με τη διδασκαλία και την αξιολόγηση των μαθητών και μαθητριών
- Παιδαγωγική υποστήριξη των μαθητών και μαθητριών με ιδιαιτερότητες μάθησης (συμπεριληπτική εκπαίδευση και διαφοροποιημένη διδασκαλία)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου