Εθνική Αρχή Ανώτατη Εκπαίδευση: Πολλοί σπουδάζουν, λίγοι παίρνουν πτυχίο – Τι δείχνει η έκθεση
Δείτε τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ) για το 2020. Η απασχόληση των πτυχιούχων ΑΕΙ στην Ελλάδα βρίσκεται σε σημαντικά χαμηλότερο επίπεδο από αυτό των...
Ανακοινοποίηση πινάκων για τα καλλιτεχνικά σχολεία
Δείτε τους πίνακες για την πρόσληψη ωρομίσθιου προσωπικού, εξειδικευμένου στη διδασκαλία των αντικειμένων των κατευθύνσεων Θεάτρου – Κινηματογράφου και Χορού στα Καλλιτεχνικά Σχολεία, σχολ. έτους 2021-2022. Υπουργική απόφαση με την...
AEI: Χωρίς σίτιση οι φοιτητές των εστιών το διάστημα των γιορτών
Όπως καταγγέλλει ο Φοιτητικός Σύλλογος Εστιών Λάρισας: «Την Τετάρτη 22/12/2021 το προσωπικό της φοιτητικής λέσχης σίτισης μας ενημέρωσε ότι είναι η τελευταία μέρα λειτουργίας του εστιατορίου. Την ίδια στιγμή που...
Σχολεία: Έρχεται αλλαγή στα πρωτόκολλα;
Σχολεία: Συζητείται η αλλαγή του πρωτοκόλλου του 50%+1, το οποίο έχει οδηγήσει γονείς και εκπαιδευτικούς σε μεγάλη αγωνία.
Σχολεία – «Θεματοφύλακες του Συντάγματος» κρατούσαν στο σπίτι 16 μαθητές – Εισαγγελική έρευνα
Σχολεία: Η Εισαγγελία Βόλου παρήγγειλε προκαταρκτική έρευνα για 16 περιπτώσεις μαθητών που δε φοιτούν στην υποχρεωτική εκπαίδευση, ύστερα από στοιχεία που εστάλησαν από την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Οι κηδεμόνες...
Παγώνη: Τα σχολεία δεν πρέπει να κλείσουν
H πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη, μιλώντας στην τηλεόραση του Mega υποστήριξε για μια ακόμη φορά πως τα σχολεία δεν πρέπει να κλείσουν. Μάλιστα, η κ. Παγώνη σημείωσε πως τα...
Μακρή: Eλπιδοφόρο να βρίσκεται κάνεις ανάμεσα σε παιδιά στον φυσικό τους χώρo
Η Υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή επισκέφτηκε το 7ο Γυμνάσιο Βόλου, την Τετάρτη 22 Δεκεμβρίου. Η υποδοχή μαθητών και εκπαιδευτικών ήταν συγκινητική και οι φωνές όλων ενώθηκαν σαν σε χορωδία...
Μνημόνιο Συνεργασίας, πενταετούς διάρκειας, μεταξύ ΙΚΥ – ΟΑΕΔ
Στο αμέσως προσεχές διάστημα θα υπάρξει συνάντηση εκπροσώπων των δύο φορέων για το σχεδιασμό των κοινών δράσεων και προγραμμάτων που θα υλοποιηθούν Το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών ανακοινώνει ότι, υπεγράφη χθες...
Εκπαιδευτικοί: Θα συνεχίσουμε να συμβάλλουμε στη λειτουργία του Δημόσιου Σχολείου
Η ευθύνη της πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ είναι τεράστιες! Έχει αφήσει τον κλάδο ακάλυπτο, δυο μήνες μετά το σταμάτημα, με το “έτσι θέλω” και παρά τη διάθεση χιλιάδων εκπαιδευτικών για συνέχιση...
Διορισμοί εκπαιδευτικών – εκπαιδευτικοί: Αναγκαστήκαμε να αναλάβουμε δυσανάλογο οικονομικό κόστος
Διορισμοί εκπαιδευτικών: Μετά από δέκα και πλέον χρόνια αδιοριστίας, το προηγούμενο καλοκαίρι αποδεχτήκαμε τον πολυπόθητο διορισμό, αναφέρει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας. H ανακοίνωση Μετά από δέκα και πλέον χρόνια αδιοριστίας, το...
Εκπαιδευτικοί: Οι κρατούμενοι μαθητές και μη- να βρουν τη θέση που τους αξίζει στην κοινωνία
Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας, θα δώσει όλες της τις δυνάμεις, ώστε το σχολείο των φυλακών και οι κρατούμενοι -μαθητές και μη- να βρουν τη θέση που τους αξίζει στην κοινωνία, αναφέρει...
Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός «Πρέσβης για μια Ημέρα»
Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές/ τριες της Β’ Λυκείου στην Ελλάδα. Μαθητές και μαθήτριες καλούνται να ετοιμάσουν είτε ατομικά είτε σε ομάδες 1 – 3 ατόμων ένα βίντεο με διάρκεια...
Εκκλησιαστικά Σχολεία: Τα ονόματα εκπαιδευτικών που μεταφέρονται στη Γενική Εκπαίδευση
Διευκρινίσεις σχετικά με την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών της Εκκλησιαστικής εκπαίδευσης των οποίων οι οργανικές θέσεις μεταφέρθηκαν στη Γενική Πρωτοβάθμια/Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Tι αναφέρει το έγγραφο στο ΦΕΚ 4438Β΄/25.09.2021 δημοσιεύτηκε, σε εφαρμογή των...
«Οι τελευταίες νομοθετικές ρυθμίσεις του Υπουργείου Παιδείας»
(Πρόκειται για τα άρθρα 121 – 132 στο Ν/Σ με θέμα «Ρυθμίσεις για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και την προστασία της δημόσιας υγείας και άλλες επείγουσες διατάξεις» του...
Σχολεία – Πλεύρης: Έρχονται ΝΕΑ μέτρα; Τι εξετάζει η επιτροπή
Σχολεία: Αλλαγές στα πρωτόκολλα εξετάζει η επιτροπή, μετά την αύξηση κρουσμάτων στους μαθητές. Τι απαντά ο υπουργός υγείας για το ενδεχόμενο νέων μέτρων. Τι απαντά ο Πλεύρης Όπως είπε ο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου